ŠPORT

Prekvapenie: Chevrolet opúšťa seriál WTCC

Najúspešnejšia značka v majstrovstvách sveta v pretekoch cestovných vozidiel za ostatné roky sa chystá z tohto šampionátu odísť.

(Zdroj: Chevrolet)

BRATISLAVA. Majstrovstvá sveta v pretekoch cestovných vozidiel (WTCC) na konci tohtoročnej sezóny prídu o jedného z účastníkov. Seriál po ôsmich rokoch opúšťa značka Chevrolet, ktorá sa tak rozhodla po údajnom prehodnotení svojich programov v oblasti motoristického športu a marketingu.

„Rozhodli sme sa sústrediť aktivity značky Chevrolet na iné oblasti. Sme veľmi hrdí na dva dvojité tituly majstrov sveta, ktoré sme doteraz v seriáli získali, ako aj 59 víťazstiev počas ostatných ôsmich rokov. WTCC bol jedným z pilierov a výkladnou skriňou Chevroletu v Európe a na trhoch celého sveta. Chevrolet a RML sa teraz budú snažiť odísť na vrchole, ziskom našich tretích titulov majstrov sveta,“ uviedla Susan Docherty, prezidentka a výkonná riaditeľka Chevrolet Europe.

Článok pokračuje pod video reklamou

Sústredia sa na IndyCar a GT

Medzi príčinami tohto rozhodnutia môže byť snaha šetriť náklady, kde sa dá, ale i pomerne slabá konkurencia vo WTCC. Chevrolet v šampionáte aktuálne pôsobí pod hlavičkou tímu RML, no v podstate ide o továrenský tím.

Konkurenčné značky Seat alebo BMW podporujú súkromné tímy v omnoho menšej miere. Zrejme aj preto Chevrolet suverénne kraľuje nielen aktuálnemu
ročníku WTCC.

Značka sa v rámci motoristického športu bude venovať predovšetkým pretekom automobilov GT a IndyCar.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ak Vás nikdy nič nebolelo, nestrácajte čas čítaním tohto článku!
  2. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  3. Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok
  4. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  5. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  6. Talent - vzdelanie - úspech
  7. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu
  8. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s?
  9. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  10. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  1. Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou
  2. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  3. Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok
  4. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  5. Depresia. Kedy ju treba liečiť?
  6. Bratislavčania môžu žiadať príspevok na polopodzemné kontajnery
  7. Mototechna predala za päť rokov už 40 tisíc áut
  8. HubHub spája sily s Neulogy
  9. Na SPU v Nitre vznikla Konfuciova trieda
  10. Byt alebo dom? V Novom Ružinove vyriešili dilemu za vás
  1. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 23 589
  2. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s? 21 417
  3. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 10 093
  4. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno? 7 450
  5. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 6 684
  6. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 6 046
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 4 659
  8. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu 4 162
  9. Nové komorné bývanie v Karlovke? Karlove 3 125
  10. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc 2 895

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Penta potichu pustila do polikliník investora, je ním majiteľ Swanu

Najväčšia súkromná sieť polikliník má nového akcionára, menšinový podiel kúpil fond Avant.

DOMOV

Tománková: Čistý deň sa možno presunie na ranč pri Bratislave

Tománkovci tvrdia, že majú dôkazy o tom, že Blahová používa falošné dôkazy.

EKONOMIKA

Ako sa dá objednať vládny vrtuľník na súkromnú svadbu

Ministerstvo ukázalo výpis platby za vrtuľník. Faktúra chýba.

Neprehliadnite tiež

Alkohol zavinil pätinu obetí dopravných nehôd v EÚ

V Európe sa vypije viac aklkoholu ako kdekoľvek inde na svete.

Hyundai ukázal nové SUV. Zamkne sa, aby ste nemohli vystúpiť inému autu do cesty

S novým Santa Fe do premávky nevystúpite ani nevycúvate.

Nový Peugeot 508 sa ovláda klávesami ako na klavíri

Vlajková loď Peugeotu prináša oživí segment dramatickým vzhľadom, konkurovať chce tým najlepším.