Kia darovala školám autá a motory

Automobilový závod Kia zo Žiliny slávnostne odovzdal stredným odborným školám a univerzitám spolu 13 vozidiel, 8 motorov a 3 rezy motora. Kia zároveň organizuje denné letné tábory pre deti zamerané na výučbu angličtiny.

(Zdroj: Kia World)

BRATISLAVA. Kia zameriava svoje aktivity na zvyšovanie mobility, bezpečnosti, ochrany životného prostredia a vzdelávanie mládeže v žilinskom regióne.

Závod v prvom polroku 2012 priamo a tiež prostredníctvom svojho Nadačného fondu Kia inicioval a podporil projekty viac ako 200.000 eurami.Partnermi realizovaných projektov boli mesto Žilina, okolité obce, neziskové organizácie, základné a stredné školy, ako aj univerzity.

Podarovali rozrezané motory

Spoločnosť Kia Motors Slovakia spolupracuje so strednými odbornými školami a univerzitami od roku 2006. V roku 2012 závod daroval školám a univerzitám spolu 13 vozidiel, 8 motorov a 3 rezy motora. V školskom roku 2011-2012 absolvovalo odbornú prax priamo v závode spoločnosti 63 študentov zo stredných škôl s technickým zameraním zo žilinského regiónu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Tábor po anglicky

Kia organizuje pre 130 detí z okolitých obcí od 9. júla do 28. augusta druhý ročník anglického denného letného tábora v štyroch turnusoch. Týždňový program pozostáva z teoretickej výučby, interaktívnych jazykových hier a zážitkových aktivít.

Medzi najobľúbenejšie aktivity patrí lukostreľba, ukážka práce požiarnikov a psovodov, ale aj tvorivé dielne. Študenti stredných odborných škôl a univerzít sa aj v roku 2012 budú môcť uchádzať o štipendium a zapojiť sa do rôznych súťaží zameraných na praktické využitie svojich vedomostí a podporu kreativity.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 28 157
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 178
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 590
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 806
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 630
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 793
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 822
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 399
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 192
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 850

Téma: Kia


Článok je zaradený aj do ďalších tém Školy

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoš podáva trestné oznámenie vo veci Slovenských brancov

Minister chce, aby prokuratúra preskúmala činnosť organizácie.

Autorská strana Matúša Krčmárika

K riešeniu utečencov sme neprispeli ničím a ešte sa tým chválime

Po rokoch hovoríme stále to isté.

EKONOMIKA

Semafory majú tajné tlačidlo. Na čo slúži

Nie každý gombík spustí zelenú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.