SME

Hyundai odhalil ceny nového Santa-Fe

Tretia generácia prichádza zatiaľ v dvoch výbavách a s dvomi naftovými motormi. Pohon všetkých kolies bude v štandarde spolu s bezkľúčovým vstupom a aktívnou kapotou pre ochranu chodcov.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Prvé dve generácie modelu Santa Fe majú za sebou celkom slušný život, pričom boli dizajnom aj pohonnými jednotkami veľmi odlišné. Z oboch sa celosvetovo predalo vyše dva a pol milióna kusov. Nové Santa Fe práve prichádza na trh s novým dizajnom a koncepciou interiéru, ktorý môže byť aj sedemmiestny.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z auta cítiť výraznú orientáciu na európskeho zákazníka. Vidieť to na dizajne, koncepcii interiéru aj motoroch. Napokon u nás sa začali predávať len naftové motory. Slabší agregát 2,0 CRDi s výkonom 110 kW (150 k) kombinujú s pohonom všetkých kolies a prvým stupňom vybavenia Elegance.

SkryťVypnúť reklamu

Najlacnejšia verzia Santa Fe stojí 31990 eur. Hyundai tejto cenovej hladine prispôsobil výbavu aj dizajn. Krivky už nie sú také pestré ako u menších modelov a Santa Fe pôsobí trochu uhladene a striedmo.

Silnejší diesel a dve výbavy

Za druhý a silnejší diesel 2,2 CRDi s výkonom 145 kW (197 k) chce automobilka na našom trhu minimálne 34.990 eur. Lepší diesel si možno kúpiť aj vo vyššej výbave Premium za 39.900 eur. Výbavy kopírujú trend značky s minimálnym množstvom príplatkových prvkov.

Základnú výbavu Elegance s ESP, ABS, asistentom pre rozjazd do kopca, všetkými airbagmi a v podstate plnou výbavou bezpečnostných prvkov už ani nemožno rozšíriť.

Vyšší stupeň Premium má sériovo monitorovanie tlaku v pneumatikách a za 700 eur môže mať stráženie neželaného opustenia jazdného pruhu.

SkryťVypnúť reklamu

Tretí rad sedadiel stojí v oboch verziách 1000 eur. V štandarde je päťročná záruka na celé auto a vždy pohon všetkých kolies.

Prináša aj nové prvky

Štandardne má Santa Fe asistent pre rozjazd do kopa a zjazd zo strmého svahu, elektronickú parkovaciu brzdu, aktívnu prednú kapotu pre ochranu chodcov, sedem airbagov, inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom, dvojzónovú automatickú klimatizáciu s ionizérom, palubný počítač a prístrojovú dosku Supervision s TFT displejom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  2. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  3. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  6. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 492
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 4 880
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 052
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 3 525
  5. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 100
  6. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 2 363
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 330
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 092
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Anton Kovalčík: Z národovca zradcom národa. Vatikán a Jozef Tiso. Druhá časť.
  2. Rado Surovka: Vám už naozaj hrabe....
  3. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný.
  4. Ernest Klotton: Moja ústavná väčšina, váš holý figel
  5. Martin Turčan: O polarizácii, úpadku a porážke zla
  6. Peter Hroško: Čo všetko ti berie energiu – a ako ju získať späť
  7. Soňa Kallová: Ako si kúpiť lístok na zubačku a tatranskú električku (OŽ+TEŽ)
  8. Radko Mačuha: Už aj Verejné záchody chráni Ústava Slovenskej Republiky.
  1. Radko Mačuha: Takto sa to robí, do Šimečkovej matere. 21 427
  2. Vladimír Zervan: Ficov úpadok 14 775
  3. Ivan Mlynár: Pán Peter Tkačenko, na samozvaného šerifa sa hráte vy a nie Štefan Hamran. 11 631
  4. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 734
  5. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 9 403
  6. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová? 9 086
  7. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 7 819
  8. Rastislav Puchala: Veľký deň slovenskej diplomacie 6 811
  1. Radko Mačuha: Už aj Verejné záchody chráni Ústava Slovenskej Republiky.
  2. Tupou Ceruzou: Neotravujte
  3. INESS: Socializmus skončil, ale láska k štátnemu stále žije
  4. Tupou Ceruzou: Iný
  5. Věra Tepličková: Keď zavolá rodina, vycestuje Martina
  6. Karol Galek: 5 klamstiev ministerky Sakovej o energopomoci
  7. Marian Nanias: Unikátna jadrová investícia – Turecká JE Akkuyu.
  8. Radko Mačuha: Aj hnutie Republika číta SME.
SkryťZatvoriť reklamu