SME

Hyundai odhalil ceny nového Santa-Fe

Tretia generácia prichádza zatiaľ v dvoch výbavách a s dvomi naftovými motormi. Pohon všetkých kolies bude v štandarde spolu s bezkľúčovým vstupom a aktívnou kapotou pre ochranu chodcov.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Prvé dve generácie modelu Santa Fe majú za sebou celkom slušný život, pričom boli dizajnom aj pohonnými jednotkami veľmi odlišné. Z oboch sa celosvetovo predalo vyše dva a pol milióna kusov. Nové Santa Fe práve prichádza na trh s novým dizajnom a koncepciou interiéru, ktorý môže byť aj sedemmiestny.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z auta cítiť výraznú orientáciu na európskeho zákazníka. Vidieť to na dizajne, koncepcii interiéru aj motoroch. Napokon u nás sa začali predávať len naftové motory. Slabší agregát 2,0 CRDi s výkonom 110 kW (150 k) kombinujú s pohonom všetkých kolies a prvým stupňom vybavenia Elegance.

SkryťVypnúť reklamu

Najlacnejšia verzia Santa Fe stojí 31990 eur. Hyundai tejto cenovej hladine prispôsobil výbavu aj dizajn. Krivky už nie sú také pestré ako u menších modelov a Santa Fe pôsobí trochu uhladene a striedmo.

Silnejší diesel a dve výbavy

Za druhý a silnejší diesel 2,2 CRDi s výkonom 145 kW (197 k) chce automobilka na našom trhu minimálne 34.990 eur. Lepší diesel si možno kúpiť aj vo vyššej výbave Premium za 39.900 eur. Výbavy kopírujú trend značky s minimálnym množstvom príplatkových prvkov.

Základnú výbavu Elegance s ESP, ABS, asistentom pre rozjazd do kopca, všetkými airbagmi a v podstate plnou výbavou bezpečnostných prvkov už ani nemožno rozšíriť.

Vyšší stupeň Premium má sériovo monitorovanie tlaku v pneumatikách a za 700 eur môže mať stráženie neželaného opustenia jazdného pruhu.

SkryťVypnúť reklamu

Tretí rad sedadiel stojí v oboch verziách 1000 eur. V štandarde je päťročná záruka na celé auto a vždy pohon všetkých kolies.

Prináša aj nové prvky

Štandardne má Santa Fe asistent pre rozjazd do kopa a zjazd zo strmého svahu, elektronickú parkovaciu brzdu, aktívnu prednú kapotu pre ochranu chodcov, sedem airbagov, inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom, dvojzónovú automatickú klimatizáciu s ionizérom, palubný počítač a prístrojovú dosku Supervision s TFT displejom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 399
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 474
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 220
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 747
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 690
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 925
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Peter Lacina: Toskánsko za humnami: Spring '25
  2. Eva Bachletová: Naše svetlo
  3. Štefan Šturdzík: Hamas vs Izrael.
  4. Viktor Pamula: Pieseň IMT Smile je stále aktuálnejšia
  5. Milan Buno: Prečo odovzdávame moc zlým a skazeným ľuďom?! | 7 knižných tipov
  6. Aleksander Prętnicki: Cena úspechu - Bratislavský expres
  7. Vladimír Bojničan: Malé zamyslenie sa na “Veľkú noc”
  8. Ladislav Kucharik: Rio 01 - Holé zadky v meste hriechu, pod rukami Krista
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 32 763
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 849
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 414
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 833
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 410
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 116
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 245
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 8 202
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťZatvoriť reklamu