Hyundai odhalil ceny nového Santa-Fe

Tretia generácia prichádza zatiaľ v dvoch výbavách a s dvomi naftovými motormi. Pohon všetkých kolies bude v štandarde spolu s bezkľúčovým vstupom a aktívnou kapotou pre ochranu chodcov.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Prvé dve generácie modelu Santa Fe majú za sebou celkom slušný život, pričom boli dizajnom aj pohonnými jednotkami veľmi odlišné. Z oboch sa celosvetovo predalo vyše dva a pol milióna kusov. Nové Santa Fe práve prichádza na trh s novým dizajnom a koncepciou interiéru, ktorý môže byť aj sedemmiestny.

Z auta cítiť výraznú orientáciu na európskeho zákazníka. Vidieť to na dizajne, koncepcii interiéru aj motoroch. Napokon u nás sa začali predávať len naftové motory. Slabší agregát 2,0 CRDi s výkonom 110 kW (150 k) kombinujú s pohonom všetkých kolies a prvým stupňom vybavenia Elegance.

Najlacnejšia verzia Santa Fe stojí 31990 eur. Hyundai tejto cenovej hladine prispôsobil výbavu aj dizajn. Krivky už nie sú také pestré ako u menších modelov a Santa Fe pôsobí trochu uhladene a striedmo.

Silnejší diesel a dve výbavy

Za druhý a silnejší diesel 2,2 CRDi s výkonom 145 kW (197 k) chce automobilka na našom trhu minimálne 34.990 eur. Lepší diesel si možno kúpiť aj vo vyššej výbave Premium za 39.900 eur. Výbavy kopírujú trend značky s minimálnym množstvom príplatkových prvkov.

Základnú výbavu Elegance s ESP, ABS, asistentom pre rozjazd do kopca, všetkými airbagmi a v podstate plnou výbavou bezpečnostných prvkov už ani nemožno rozšíriť.

Vyšší stupeň Premium má sériovo monitorovanie tlaku v pneumatikách a za 700 eur môže mať stráženie neželaného opustenia jazdného pruhu.

Tretí rad sedadiel stojí v oboch verziách 1000 eur. V štandarde je päťročná záruka na celé auto a vždy pohon všetkých kolies.

Prináša aj nové prvky

Štandardne má Santa Fe asistent pre rozjazd do kopa a zjazd zo strmého svahu, elektronickú parkovaciu brzdu, aktívnu prednú kapotu pre ochranu chodcov, sedem airbagov, inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom, dvojzónovú automatickú klimatizáciu s ionizérom, palubný počítač a prístrojovú dosku Supervision s TFT displejom.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 370
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 990
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 129
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 908
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 715
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 496
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 128
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 080
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 857
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 476

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

KĽDR sa vracia ku Kube, môže jej pomôcť so zbraňami

Spolupráca z čias Studenej vojny sa opakuje, Severná Kórea sa vracia k dávnemu spojencovi.

ŠPORT

Slovan vyhral najväčšie slovenské derby, rozhodol Hološko

Fanúšikovia Trnavy vypredali sektor hostí.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.