SME
Nedeľa, 2. október, 2022 | Meniny má Levoslav

Hyundai odhalil ceny nového Santa-Fe

Tretia generácia prichádza zatiaľ v dvoch výbavách a s dvomi naftovými motormi. Pohon všetkých kolies bude v štandarde spolu s bezkľúčovým vstupom a aktívnou kapotou pre ochranu chodcov.

(Zdroj: Hyundai)

BRATISLAVA. Prvé dve generácie modelu Santa Fe majú za sebou celkom slušný život, pričom boli dizajnom aj pohonnými jednotkami veľmi odlišné. Z oboch sa celosvetovo predalo vyše dva a pol milióna kusov. Nové Santa Fe práve prichádza na trh s novým dizajnom a koncepciou interiéru, ktorý môže byť aj sedemmiestny.

Z auta cítiť výraznú orientáciu na európskeho zákazníka. Vidieť to na dizajne, koncepcii interiéru aj motoroch. Napokon u nás sa začali predávať len naftové motory. Slabší agregát 2,0 CRDi s výkonom 110 kW (150 k) kombinujú s pohonom všetkých kolies a prvým stupňom vybavenia Elegance.

Najlacnejšia verzia Santa Fe stojí 31990 eur. Hyundai tejto cenovej hladine prispôsobil výbavu aj dizajn. Krivky už nie sú také pestré ako u menších modelov a Santa Fe pôsobí trochu uhladene a striedmo.

Silnejší diesel a dve výbavy

Za druhý a silnejší diesel 2,2 CRDi s výkonom 145 kW (197 k) chce automobilka na našom trhu minimálne 34.990 eur. Lepší diesel si možno kúpiť aj vo vyššej výbave Premium za 39.900 eur. Výbavy kopírujú trend značky s minimálnym množstvom príplatkových prvkov.

Základnú výbavu Elegance s ESP, ABS, asistentom pre rozjazd do kopca, všetkými airbagmi a v podstate plnou výbavou bezpečnostných prvkov už ani nemožno rozšíriť.

Vyšší stupeň Premium má sériovo monitorovanie tlaku v pneumatikách a za 700 eur môže mať stráženie neželaného opustenia jazdného pruhu.

Tretí rad sedadiel stojí v oboch verziách 1000 eur. V štandarde je päťročná záruka na celé auto a vždy pohon všetkých kolies.

Prináša aj nové prvky

Štandardne má Santa Fe asistent pre rozjazd do kopa a zjazd zo strmého svahu, elektronickú parkovaciu brzdu, aktívnu prednú kapotu pre ochranu chodcov, sedem airbagov, inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom, dvojzónovú automatickú klimatizáciu s ionizérom, palubný počítač a prístrojovú dosku Supervision s TFT displejom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  2. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  3. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  4. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  5. Školy môžu získať podporu pre zelené projekty
  6. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo
  7. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  8. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  1. KOSIT hľadá do svojho tímu ďalších vodičov
  2. Náklady na domácnosť pomôže ušetriť aj kompostér FoodCycler
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  6. SITA Slovenská tlačová agentúra zlepšuje dostupnosť služieb
  7. 4 veci, na ktoré si treba dať pozor pri zateplení šikmej strechy
  8. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  1. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil 5 467
  2. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 5 464
  3. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo 5 020
  4. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel 4 639
  5. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 3 953
  6. Digitálne dvojča v Konštrukta-TireTech 3 921
  7. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 778
  8. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 532
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ukrajinskí vojaci v Lymane, na budovách vztyčujú ukrajinské vlajky.

Na pád Lymanu môže doplatiť aj minister obrany Šojgu.


2 h
Ekonómovia a finanční odborníci rada, ako naložiť s peniazmi v časoch rýchlo rastúcich cien.

Neoplatí sa špekulovať a hľadať riešenia s vysokým výnosom a nízkym rizikom.


30. sep
Násilnosti na zápase indonézskej prvej futbalovej ligy.

Na štadióne bolo asi o štyritisíc ľudí viac, ako je povolená kapacita.


ČTK 3 h
Ukrajinskí vojaci pri Siversku.

Vojna na Ukrajine pokračuje.


a 4 ďalší 9 h

Neprehliadnite tiež

BMW XM

S hmotnosťou vyše 2,7 tony zrýchli na stovku za 4,3 sekundy.


23 h
Subaru Crosstrek

Konštrukčne nejde o úplne nový model.


30. sep
Renault Megane E-Tech

Fanúšikov elektromobilov môže odradiť len cena.


29. sep
Úpravy v rámci programu Peugeot Individual.

Auto zabalia do fólie alebo nalakujú diely.


27. sep

Blogy SME

  1. Ľuboš Vodička: Krvavá streda v Prešporku
  2. Jozef Javurek: Dolné Srnie a okolie
  3. Ľubomír Maretta: Die Einsamkeit
  4. Petra Kohútová: Strážna veža Vartovka v Krupine
  5. Veronika Michalčíková: Španielska Andalúzia (3): Pred pirátmi sa schovávali v pevnosti
  6. Seniori v pohybe: Komunita prináša aj chuť do života
  7. Zuzana Valachovičová: Nové nákupné centrum s 320 obchodmi
  8. Ján Roháč: Fotoblog IX.: Moje ulice Göteborgu
  1. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 8 660
  2. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 907
  3. Jana Melišová: Keď sa chce, tak sa dá 💗 4 176
  4. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 4 048
  5. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 3 130
  6. Marek Strapko: Irán vs. Rusko 2 926
  7. Ján Valchár: Norma na 5.300% alebo sedem mesiacov štvojdňovej operácie 2 911
  8. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú... 2 887
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťZatvoriť reklamu