Nissan 370Z omladol, no technike ostal verný

Oficiálne obrázky a detaily odhaľujú faceliftovaný Nissan 370Z, tesne pred jeho premiérou na autosalóne v Paríži. Motor s objemom 3,6 litra si však ponechá svojich 322 koní.

Technika ostala, no omladenie Nissanu prospelo.(Zdroj: Nissan)

Oficiálne obrázky a detaily odhaľujú faceliftovaný Nissan 370Z, tesne pred jeho premiérou na francúzskom autosalóne v Paríži. Motor s objemom 3,6 litra si však ponechá svojich 322 koní.

BRATISLAVA. Len pár dní pred začiatkom autosalónu v Paríži, aj Nissan podľahol nátlaku noviniek a ukázal omladený športiak 370Z.

Zmeny zahŕňajú jemne revidovanú prednú masku s novým dizajnom nárazníka, ktorý zvýrazňuje dvojica vertikálnych svetiel s LED technológiou pre denné svietenie. Hlavný prvok prednej časti – otvor pre nasávanie vzduchu k chladiču je teraz oblejší a stráca na ostrosti svojho predchodcu.

Nissan sa chváli, že štyri roky starý model sa dočkal vylepšení v interiéri aj na zovňajšku. Nové sú napríklad 18 palcové disky z ľahkej zliatiny a farebné odtiene lakovania karosérie.

Zdá sa však, že zmeny sú čisto kozmetické. Šesťvalcové srdce do „V“ faceliftovaného 370Z stále bije rovnako – 237 kW (322 k) – rovnako ako bilo v útrobách jeho predchodcu. Napriek tomu automobil ponúka stále vysokú úroveň športového zvezenia keď si uvedomíme, že šprint z 0 – 100 km/h zvládne za 5,5 sekundy a poháňaná zadná náprava rozhodne na radosti neuberie.

Revidovaný Nissan 370Z Coupe a Roadster bude dostupný od začiatku budúceho roka za cenu približne 35 140 eur.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  3. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  4. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  7. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  8. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  9. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 14 768
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 9 959
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 408
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 263
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 236
  6. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 5 631
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 361
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 881
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 179
  10. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 4 018

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Kotlebovi fašisti už majú plán B. Ani zákaz strany ich nemusí odstaviť

Poslanci ĽSNS by o svoj mandát neprišli. Ich stranícka kasa by sa však zrejme vyprázdnila

SVET

NATO ide do vojny proti Islamskému štátu

Bruselský summit aliancie zatienili teroristické útoky v Manchestri.

Neprehliadnite tiež

Volkswagen na stretnutí fanúšikov GTI predviedol práce svojich učňov

Už desať rokov Volkswagen pravidelne ukazuje svetu projekty svojich mladých učňov.

Čo je to Atkinsonov cyklus motora a prečo majú vďaka nemu hybridy nižšiu spotrebu?

S Atkinsonovým cyklom sa v dnešných motoroch stretávame čoraz častejšie.