SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Posledný kus Škody Octavia Tour druhej generácie doviezli včera

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

Posledná Octavia Tour na Slovensku je benzínová "jednašestka".Posledná Octavia Tour na Slovensku je benzínová "jednašestka". (Zdroj: Škoda)

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Predovšetkým práve pre tento model sa automobilka drží na vrchole predajov. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

BRATISLAVA. Jeden z najobľúbenejších modelov Slovákov - Škoda Octavia Tour uzatvára svoju históriu. V sieti predajcov ostáva 194 kusov.

Úspešný model, z ktorého sa počas dvanástich rokov na slovenskom trhu predalo rekordných viac než 46 tisíc kusov, nahradí Škoda novou triedou vozidiel v rámci svojej modelovej ofenzívy.

Tour sa po prvý raz na Slovenskom trhu objavila v roku 2000.Do ukončenia výroby prvej generácie, v roku 2010, sa predalo viac ako 42 tisíc kusov tohto modelu. Slováci si najviac obľúbili sedan s motorizáciou 1,9 TDI/66 kW a 74 kW vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.

V októbri roku 2010 nahradila prvú generáciu modelu Octavia Tour nemenej úspešná druhá generácia. Za necelé dva roky na slovenskom trhu dosiahla predaj takmer 3 700 kusov.

Posledné vozidlo druhej generácie dorazilo na slovenský trh včera k predajcovi Autoprofit Galanta. Poslednou „Tour-kou“ je model s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW vo farbe „Modrá Pacific“. Najčastejšou voľbou Slovákov počas dvoch rokov predaja bola Octavia Tour II s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW v prevedení limuzína, vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  2. Päť chýb pri zateplení strechy
  3. Vitajte v postapokalyptickom svete
  4. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  7. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  2. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  3. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  5. Úprava osobného motorového vozidla
  6. Important information for Brazilians living in Slovakia
  7. Prečo sú dnes ryby také dôležité?
  8. Vitajte v postapokalyptickom svete
  9. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  10. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 20 210
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 17 217
  3. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 15 018
  4. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 12 672
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 861
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 929
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 608
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 518
  9. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 299
  10. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 9 290
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Laboratóriá odhalili 1728 nových prípadov, krízový štáb rokuje o lockdowne (minúta po minúte)

Celkový počet nakazených na Slovensku dosiahol číslo 35 330. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 115 obetí.

Odberové miesto na testovanie pacientov na ochorenie COVID-19 pred Infekčným pavilónom na Kramároch.
NAKA zadržala Dušana Kováčika.
Beata Javorcik
Marco Pantani (vpravo) ako líder pretekov na Giro d´ Italia 1999.
Cynická obluda

Zázrak v parlamente

Záborská, pevne sa spoliehajúca na hlasy fašistov, už videla svoje obmedzenie interrupcií ako hotovú vec.

Neprehliadnite tiež

Seat Tarraco FR je skvelé SUV, ktoré si zaslúži lepší motor (test)

Testovaný motor už v cenníku nahrádza výkonnejšia verzia.

Seat Tarraco FR
Osvetlená soška Spirit of Ecstasy.

Hummer sa vracia, jazdí na elektrinu a hýbe sa ako krab

Trojica elektromotorov dáva výkon až 1000 koní.

GMC Hummer EV
Hyundai Tucson