SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Posledný kus Škody Octavia Tour druhej generácie doviezli včera

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

Posledná Octavia Tour na Slovensku je benzínová "jednašestka".Posledná Octavia Tour na Slovensku je benzínová "jednašestka". (Zdroj: Škoda)

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Predovšetkým práve pre tento model sa automobilka drží na vrchole predajov. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

BRATISLAVA. Jeden z najobľúbenejších modelov Slovákov - Škoda Octavia Tour uzatvára svoju históriu. V sieti predajcov ostáva 194 kusov.

Úspešný model, z ktorého sa počas dvanástich rokov na slovenskom trhu predalo rekordných viac než 46 tisíc kusov, nahradí Škoda novou triedou vozidiel v rámci svojej modelovej ofenzívy.

Tour sa po prvý raz na Slovenskom trhu objavila v roku 2000.Do ukončenia výroby prvej generácie, v roku 2010, sa predalo viac ako 42 tisíc kusov tohto modelu. Slováci si najviac obľúbili sedan s motorizáciou 1,9 TDI/66 kW a 74 kW vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.

V októbri roku 2010 nahradila prvú generáciu modelu Octavia Tour nemenej úspešná druhá generácia. Za necelé dva roky na slovenskom trhu dosiahla predaj takmer 3 700 kusov.

Posledné vozidlo druhej generácie dorazilo na slovenský trh včera k predajcovi Autoprofit Galanta. Poslednou „Tour-kou“ je model s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW vo farbe „Modrá Pacific“. Najčastejšou voľbou Slovákov počas dvoch rokov predaja bola Octavia Tour II s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW v prevedení limuzína, vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 525
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 593
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 932
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 821
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 704
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 755
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 533
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 415
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 285
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 999
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu