Posledný kus Škody Octavia Tour druhej generácie doviezli včera

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

Posledná Octavia Tour na Slovensku je benzínová "jednašestka".(Zdroj: Škoda)

Škodovka predáva Octaviu Tour od roku 2000. Predovšetkým práve pre tento model sa automobilka drží na vrchole predajov. Importér v Galante doviezol posledný kus druhej generácie s prívlastkom Tour.

BRATISLAVA. Jeden z najobľúbenejších modelov Slovákov - Škoda Octavia Tour uzatvára svoju históriu. V sieti predajcov ostáva 194 kusov.

Úspešný model, z ktorého sa počas dvanástich rokov na slovenskom trhu predalo rekordných viac než 46 tisíc kusov, nahradí Škoda novou triedou vozidiel v rámci svojej modelovej ofenzívy.

Tour sa po prvý raz na Slovenskom trhu objavila v roku 2000.Do ukončenia výroby prvej generácie, v roku 2010, sa predalo viac ako 42 tisíc kusov tohto modelu. Slováci si najviac obľúbili sedan s motorizáciou 1,9 TDI/66 kW a 74 kW vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.

V októbri roku 2010 nahradila prvú generáciu modelu Octavia Tour nemenej úspešná druhá generácia. Za necelé dva roky na slovenskom trhu dosiahla predaj takmer 3 700 kusov.

Posledné vozidlo druhej generácie dorazilo na slovenský trh včera k predajcovi Autoprofit Galanta. Poslednou „Tour-kou“ je model s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW vo farbe „Modrá Pacific“. Najčastejšou voľbou Slovákov počas dvoch rokov predaja bola Octavia Tour II s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW v prevedení limuzína, vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 463
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 6 930
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 653
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 462
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 101
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 092
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 752
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 625
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 170
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 762

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Líder OĽaNO Igor Matovič pre SME hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

KOMENTÁRE

(Ne)obyčajný človek Igor Matovič

Lídra Obyčajných ľudí šikanuje koalícia, no sám zo seba robí ľahký terč.

KOMENTÁRE

Ako sa žije v kraji, kde bane miznú

Vnímajú ich ako náletové buriny, ktoré sa uchytili v pustnúcom kraji.

DOMOV

Čo hovoria na vývoj v Poľsku Fico, Šebej či Švecová

Poľská vláda zasahuje do nezávislosti ústavného súdu.

Neprehliadnite tiež

Nemecko zachráni dieselové autá za 2 miliardy eur

Existujúce autá dostanú aktualizáciu softvéru.

Aktivisti: Kolóne na D1 mohli zabrániť kolektory

Medzi Bratislavou a Trnavou sú ohrozené životy i majetky ľudí.