Panda bude šplhať opäť vďaka pohonu 4x4

Automobilka Fiat pre autosalón v Paríži pripravila Pandu s pohonom oboch náprav, ale aj verzie Trekking a Natural Power, ktoré doplnia rodinu najmenších Fiatov.

Fiat Panda 4x4 bude jediná svojho druhu.(Zdroj: Fiat, Rastislav Chvála)

PARÍŽ. Nová malá štvorkolka Panda od Fiatu, bola pripravená pre Parížsky autosalón. Tak ako predchádzajúca Panda, aj novinka bude špecialistom vo svojom segmente s pohonom oboch náprav, elektronickou uzávierkou diferenciálu a zdvihnutým podvozkom.

Zvieratko dostalo niekoľko nových odlišovacích znakov. Hliníkové lišty do predného a zadného blatníka, kompletnú ochranu podvozka a nové farby: oranžovú Sicilia a zelenú Toscana, vyhradené len pre verziu 4x4.

Pre Pandu s pohonom všetkých štyroch kolies sú pripravené dva motory. Dvojvalcový motor s turbom (ktorý sme vyskúšali a veľmi príjemne nás prekvapil) s výkonom 62 kW (84 k) TwinAir Turbo a nafťáčik 1.3 MultiJet II s výkonom 54 kW (74 k).

Popri Pande 4x4 účinkujú v Paríži vo vedľajšej úlohe aj špeciálne edície Pandy: Trekking a Natural Power. Prvá z nich je s pohonom prednej nápravy, ale so systémom Traction+, ktorý má výraznejšie pomôcť automobilu na klzkom povrchu.

Verzia Natural Power využíva agregát so schopnosťou spaľovať metán a benzín. Dvojvalcový motor 0,9 TwinAir Turbo tak disponuje výkonom 58 kW (79 k).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 957
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 149
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 671
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 996
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 1 797
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 199
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 188
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 118
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 962
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 917

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kažimír prezidentovi Kiskovi odporučil, aby sa vzdal daňového tajomstva

Kiskovi sa do vysvetľovania financovania kampane nechce.

DOMOV

Župan by ma v prvom rade mohol presvedčiť, na čo mi je a čo robí

Podnikateľka by od úradov chcela pokoj.

Čo je nové na SME

Ftáčnik, Frešo, Droba a Kusý. Kandidáti na župana budú odpovedať na vaše otázky

SMEnaživo: Príďte diskutovať s kandidátmi na bratislavského župana.

DOMOV

Ľudí “na konci sveta“ župan v Prešove nezaujíma

Ľudí v Prešovskom samosprávnom kraji trápia cesty a nezamestnanosť.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.