AUTOsme.sk skončilo v mediálnych pretekoch motokár štvrté

Povestná zemiaková medaila pripadla kolektívu našej redakcie v vo vytrvalostných dvojhodinových pretekoch Mediaracing Media Cup v Kart One Aréne. Boj našej redakcie o štvrté miesto s rádiom Viva mal príchuť veľkého finále.

Tomáš Kelement (na fotografii), Martin Vosko a Rasťo Chvála skončili tesne pod pódiom. V prvej päťke tímov bol často spoločným menovateľom aspoň jeden pretekár z troch zástupcov.(Zdroj: STARLINE)

BRATISLAVA. V oblasti medializácie motoristického športu najpovolanejší tím Mediaracing opäť zorganizoval vytrvalostné preteky motokár v bratislavskej Kart One Aréne. Na rozdiel od jarného kola, ktoré sezónu automobilových športov otváralo, toto jesenné nám pripadalo ako povestné posledné tankovanie, hoci bolo o hodinu dlhšie oproti minulému kolu.

Na preteky nastúpilo až 15 mediálnych tímov z televízií, rozhlasu a automobilových magazínov, vrátane Auto.sme.sk. Každý tím nasadil do 5 minútovej kvalifikácie vybraného jazdca a ten rozhodol o pozícii v letmom štarte. Potom nasledovali preteky, v ktorých sa povinne striedalo každých 20 minút a podľa potreby aj častejšie.

Z tímu Auto.sme.sk je na motokárach najrýchlejší fotograf Tomáš Kelement, ktorý bojoval o postavenie na štarte a zaúčal nováčika Martina Voska do tajov pretekania v hale. Už od štartu bolo jasné, že český Mediasport.cz môže v našej najkrajšej motokárovej hale obhájiť minulé víťazstvo.

Andrej Studenič, niekdajší pilot Porsche Super Cupu je komentátorom v prenosoch F1 na RTVS a tak celkom logicky štartoval za túto inštitúciu. Vedľa neho Romana Rišpánová z Mediaracing tímu.

Organizátorský tím Mediaracing povolal do svojich služieb Tomáša Ondreja, ktorý je majstrom Slovenska v triede tri v rely a podobnú taktiku zvolil aj v cieli tretí tím RTVS. Komentátorovi Formule jeden Janovi Žgravčákovi, ktorému motokáry sedia, pomáhal tiež spolukomentátor Andrej Studenič.

Žgravčák bol oporou tímu v boji o postavenie na štarte, kde stál za šiestym tomášom Tomášom Kelementom. Okrem komentátora Formule jeden Tomášovi dýchla na chrbát okruhová pretekárka Miška Pešková, nasadená za tím rádia Viva, ktorému šéfoval majster slova a tiež pretekár Alexander Štefuca.

Trio najlepších tímov: Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Práve Pešková zvyknutá na tlačenicu z okruhových pretekov, dopomohla Tomášovi Kelementovi k hodinám a veľkej časovej strate. V priestore štartu sme len počítali o koľko miest sa prepadávame. Od toho momentu začal tím Auto.sme.sk až do konca pretekov skracovať stratu. Tomáš jazdil vyrovnané kolá a zrýchľoval. Po hodine pretekov bolo viac menej jasné , že v prvej trojke ostane Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Napínavý záver

V poslednej tretine pretekov sa však začal zostrovať súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk. Martin Vosko prebral štafetu na pozícii tesne pred Rádiom Viva, ale za chrbtom mal rýchlejšieho Alexandra Štefucu. Hoci Martin jazdil bez kolízií, moderátor sa približoval. Všetko zapadalo do naše stratégie, pretože pri plánovanom priblížení Štefucu sme chceli nasadiť Tomáša Kelementa na desaťminútový finiš.

Jano Žgravčák štartoval za Tomášom Kelementom a pred začiatkom mali o čom rozprávať.

Najrýchlejšie rádio v pretekoch však malo podobnú stratégiu s nasadením Peškovej na posledný úsek. Striedanie sme urýchlili o jedno kolo skôr pred rádiom Viva. Mladá pretekárka sa tak opäť ocitla v priamom súboji s Tomášom Kelementom a chvíľu to vyzeralo, že sa ocitneme o priečku nižšie.

Pár minút pred koncom nám prišla na um replika o Božích mlynoch, pretože Michaela Pešková sa zakliesnila medzi dvoch pomalších pretekárov a Tomáš Kelement s istotou dojazdil na štvrtom mieste z pätnásť štartujúcich tímov. Pešková zažila podobnú situáciu ako Kelement na začiatku pretekov.

Chlapci pri trati mali neraz plné ruky práce s odstraňovaním kolízií. Reprezentantka z TA3 bola počas pretekov veľmi nebezpečná a zúčastnila sa väčšiny kolízií.

Súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk pripomínal veľké finále. Pre úplnosť treba povedať, že zemiaková medaila nie je výsledkom strateného tretieho miesta, pretože tam boli karty dávno rozdané a jediné o čo sme mohli bojovať, bolo práve štvrté miesto.

Do Cart One Areny čoskoro pribudnú takéto nádherné stroje.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  2. Od septembra opäť po starom
  3. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  4. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  5. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  7. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  2. Od septembra opäť po starom
  3. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  4. Študenti stredných a vysokých škôl môžu získať na účet 1000€
  5. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  6. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  7. Business Smartphones Connected to Public Wi-Fi Can Be in Danger
  8. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  9. Poslanec Borguľa žiada o uvoľnenie parkoviska pre rezidentov
  10. OMV sa postará o pitný režim, bude rozdávať vodu
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 219
  2. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 3 299
  3. Ako sme jazdili v socializme 1 877
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 791
  5. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 456
  6. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 1 370
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 265
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 253
  9. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 170
  10. Leto nekončí! 846

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gašpar prikryl Kočnerovho vyšetrovateľa

Policajný prezident tvrdil, že požiadal prokurátora o správu, aby mohol proti vyšetrovateľovi zakročiť. Prokuratúra takú žiadosť nedostala.

KOMENTÁRE

Ficov zásadný prelom. Alebo ani nie

Sme na priesečníku, keď Ficov prospech a prospech krajiny, sa pretínajú.

SVET

Premiér Fico kráča iným smerom ako Visegrád

Slovensko začína v regióne viesť debatu o budúcnosti EÚ.

Neprehliadnite tiež

Čínska automobilka chce kúpiť americký Jeep

Great Wall má ambíciu byť najváčším výrobcom SUV na svete.

Nové BMW M5 si ako prví vyskúšajú fanúšikovia počítačových hier

Pribudol pohon všetkých kolies a výkon 600 koní.

Aké realistické sú plány zakázať autá na benzín a naftu?

Termíny sú zatiaľ orientačné ale dôležité.

Dopravná hádanka: Máte, alebo nemáte pustiť túto električku?

Vypnuté semafory môžu spôsobiť problémy.