AUTOsme.sk skončilo v mediálnych pretekoch motokár štvrté

Povestná zemiaková medaila pripadla kolektívu našej redakcie v vo vytrvalostných dvojhodinových pretekoch Mediaracing Media Cup v Kart One Aréne. Boj našej redakcie o štvrté miesto s rádiom Viva mal príchuť veľkého finále.

Tomáš Kelement (na fotografii), Martin Vosko a Rasťo Chvála skončili tesne pod pódiom. V prvej päťke tímov bol často spoločným menovateľom aspoň jeden pretekár z troch zástupcov.(Zdroj: STARLINE)

BRATISLAVA. V oblasti medializácie motoristického športu najpovolanejší tím Mediaracing opäť zorganizoval vytrvalostné preteky motokár v bratislavskej Kart One Aréne. Na rozdiel od jarného kola, ktoré sezónu automobilových športov otváralo, toto jesenné nám pripadalo ako povestné posledné tankovanie, hoci bolo o hodinu dlhšie oproti minulému kolu.

Na preteky nastúpilo až 15 mediálnych tímov z televízií, rozhlasu a automobilových magazínov, vrátane Auto.sme.sk. Každý tím nasadil do 5 minútovej kvalifikácie vybraného jazdca a ten rozhodol o pozícii v letmom štarte. Potom nasledovali preteky, v ktorých sa povinne striedalo každých 20 minút a podľa potreby aj častejšie.

Z tímu Auto.sme.sk je na motokárach najrýchlejší fotograf Tomáš Kelement, ktorý bojoval o postavenie na štarte a zaúčal nováčika Martina Voska do tajov pretekania v hale. Už od štartu bolo jasné, že český Mediasport.cz môže v našej najkrajšej motokárovej hale obhájiť minulé víťazstvo.

Andrej Studenič, niekdajší pilot Porsche Super Cupu je komentátorom v prenosoch F1 na RTVS a tak celkom logicky štartoval za túto inštitúciu. Vedľa neho Romana Rišpánová z Mediaracing tímu.

Organizátorský tím Mediaracing povolal do svojich služieb Tomáša Ondreja, ktorý je majstrom Slovenska v triede tri v rely a podobnú taktiku zvolil aj v cieli tretí tím RTVS. Komentátorovi Formule jeden Janovi Žgravčákovi, ktorému motokáry sedia, pomáhal tiež spolukomentátor Andrej Studenič.

Žgravčák bol oporou tímu v boji o postavenie na štarte, kde stál za šiestym tomášom Tomášom Kelementom. Okrem komentátora Formule jeden Tomášovi dýchla na chrbát okruhová pretekárka Miška Pešková, nasadená za tím rádia Viva, ktorému šéfoval majster slova a tiež pretekár Alexander Štefuca.

Trio najlepších tímov: Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Práve Pešková zvyknutá na tlačenicu z okruhových pretekov, dopomohla Tomášovi Kelementovi k hodinám a veľkej časovej strate. V priestore štartu sme len počítali o koľko miest sa prepadávame. Od toho momentu začal tím Auto.sme.sk až do konca pretekov skracovať stratu. Tomáš jazdil vyrovnané kolá a zrýchľoval. Po hodine pretekov bolo viac menej jasné , že v prvej trojke ostane Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Napínavý záver

V poslednej tretine pretekov sa však začal zostrovať súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk. Martin Vosko prebral štafetu na pozícii tesne pred Rádiom Viva, ale za chrbtom mal rýchlejšieho Alexandra Štefucu. Hoci Martin jazdil bez kolízií, moderátor sa približoval. Všetko zapadalo do naše stratégie, pretože pri plánovanom priblížení Štefucu sme chceli nasadiť Tomáša Kelementa na desaťminútový finiš.

Jano Žgravčák štartoval za Tomášom Kelementom a pred začiatkom mali o čom rozprávať.

Najrýchlejšie rádio v pretekoch však malo podobnú stratégiu s nasadením Peškovej na posledný úsek. Striedanie sme urýchlili o jedno kolo skôr pred rádiom Viva. Mladá pretekárka sa tak opäť ocitla v priamom súboji s Tomášom Kelementom a chvíľu to vyzeralo, že sa ocitneme o priečku nižšie.

Pár minút pred koncom nám prišla na um replika o Božích mlynoch, pretože Michaela Pešková sa zakliesnila medzi dvoch pomalších pretekárov a Tomáš Kelement s istotou dojazdil na štvrtom mieste z pätnásť štartujúcich tímov. Pešková zažila podobnú situáciu ako Kelement na začiatku pretekov.

Chlapci pri trati mali neraz plné ruky práce s odstraňovaním kolízií. Reprezentantka z TA3 bola počas pretekov veľmi nebezpečná a zúčastnila sa väčšiny kolízií.

Súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk pripomínal veľké finále. Pre úplnosť treba povedať, že zemiaková medaila nie je výsledkom strateného tretieho miesta, pretože tam boli karty dávno rozdané a jediné o čo sme mohli bojovať, bolo práve štvrté miesto.

Do Cart One Areny čoskoro pribudnú takéto nádherné stroje.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  2. Talent - vzdelanie - úspech
  3. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu
  4. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s?
  5. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  6. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  7. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  8. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  9. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk
  10. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME
  1. Ak Vás nikdy nič nebolelo, nestrácajte čas čítaním tohto článku!
  2. Uvažujete nad solárnymi kolektormi? Získajte príspevok až 1750 €
  3. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  4. Príbeh tradičného družstva - príbeh Antonína Kvapila
  5. V Botanickej záhrade SPU otvorili jedinečnú výstavu orchideí
  6. Noc architektúry 2018
  7. V súťaži Záhrada, Park a Detail roka uspeli absolventi SPU
  8. Mieru spracovania odpadu zvyšujú automatizované linky
  9. Talent - vzdelanie - úspech
  10. Príbeh tradičného družstva - príbeh Iva Hlisnikovského
  1. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 27 737
  2. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s? 19 765
  3. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 13 143
  4. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 6 499
  5. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 6 413
  6. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno? 5 701
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 3 642
  8. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 3 426
  9. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu 3 133
  10. Nové komorné bývanie v Karlovke? Karlove 3 100

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Hovorili sme s Babindolčanmi: Bohatí susedia ich prekvapili

Ľuďom v Babindole sa nepáči, ak sa o nich hovorí ako o bohatej dedine. Zbohatlo podľa nich len pár jednotlivcov.

KOMENTÁRE

Snaha o minimalizáciu škody

Hlavní aktéri babindolskej kauzy nasadili špecialistov na krízovú komunikáciu.

ŠPORT

Za megapodvod minidištanc? Rusov možno na olympiáde omilostia

Rusi túžia kráčať pod svojou vlajkou.

Neprehliadnite tiež

Nové Volvo V60 pokračuje v tradícii rodinných kombi zo Švédska

Popri benzíne a nafte ponúkne dva plug-in hybridné motory.

Ako sa darí predajom elektromobilov v Európe? Renault poráža Nissan

Medziročne došlo v k 33-percentnému nárastu v predaji elektromobilov.

Opel Insignia Country Tourer nie je len o plastoch navyše (prvá jazda)

Zdvihnutie podvozka o 25 milimetrov je na rozbitých cestách citeľné zlepšenie.

BMW M oslavuje tridsať rokov bez strechy limitovanou edíciou

Špeciálna edícia M4 30 Jahre vznikne v počte 300 kusov, na modely z minulosti odkazuje exkluzívnymi farbami.

Tesla Roadster má 10 rokov. Ako vzniklo prvé auto vyslané do vesmíru?

Na začiatku nebol Musk, ani snaha postaviť od základov vlastné auto.