AUTOsme.sk skončilo v mediálnych pretekoch motokár štvrté

Povestná zemiaková medaila pripadla kolektívu našej redakcie v vo vytrvalostných dvojhodinových pretekoch Mediaracing Media Cup v Kart One Aréne. Boj našej redakcie o štvrté miesto s rádiom Viva mal príchuť veľkého finále.

Tomáš Kelement (na fotografii), Martin Vosko a Rasťo Chvála skončili tesne pod pódiom. V prvej päťke tímov bol často spoločným menovateľom aspoň jeden pretekár z troch zástupcov.(Zdroj: STARLINE)

BRATISLAVA. V oblasti medializácie motoristického športu najpovolanejší tím Mediaracing opäť zorganizoval vytrvalostné preteky motokár v bratislavskej Kart One Aréne. Na rozdiel od jarného kola, ktoré sezónu automobilových športov otváralo, toto jesenné nám pripadalo ako povestné posledné tankovanie, hoci bolo o hodinu dlhšie oproti minulému kolu.

Na preteky nastúpilo až 15 mediálnych tímov z televízií, rozhlasu a automobilových magazínov, vrátane Auto.sme.sk. Každý tím nasadil do 5 minútovej kvalifikácie vybraného jazdca a ten rozhodol o pozícii v letmom štarte. Potom nasledovali preteky, v ktorých sa povinne striedalo každých 20 minút a podľa potreby aj častejšie.

Z tímu Auto.sme.sk je na motokárach najrýchlejší fotograf Tomáš Kelement, ktorý bojoval o postavenie na štarte a zaúčal nováčika Martina Voska do tajov pretekania v hale. Už od štartu bolo jasné, že český Mediasport.cz môže v našej najkrajšej motokárovej hale obhájiť minulé víťazstvo.

Andrej Studenič, niekdajší pilot Porsche Super Cupu je komentátorom v prenosoch F1 na RTVS a tak celkom logicky štartoval za túto inštitúciu. Vedľa neho Romana Rišpánová z Mediaracing tímu.

Organizátorský tím Mediaracing povolal do svojich služieb Tomáša Ondreja, ktorý je majstrom Slovenska v triede tri v rely a podobnú taktiku zvolil aj v cieli tretí tím RTVS. Komentátorovi Formule jeden Janovi Žgravčákovi, ktorému motokáry sedia, pomáhal tiež spolukomentátor Andrej Studenič.

Žgravčák bol oporou tímu v boji o postavenie na štarte, kde stál za šiestym tomášom Tomášom Kelementom. Okrem komentátora Formule jeden Tomášovi dýchla na chrbát okruhová pretekárka Miška Pešková, nasadená za tím rádia Viva, ktorému šéfoval majster slova a tiež pretekár Alexander Štefuca.

Trio najlepších tímov: Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Práve Pešková zvyknutá na tlačenicu z okruhových pretekov, dopomohla Tomášovi Kelementovi k hodinám a veľkej časovej strate. V priestore štartu sme len počítali o koľko miest sa prepadávame. Od toho momentu začal tím Auto.sme.sk až do konca pretekov skracovať stratu. Tomáš jazdil vyrovnané kolá a zrýchľoval. Po hodine pretekov bolo viac menej jasné , že v prvej trojke ostane Mediasport.cz, Mediaracing a RTVS.

Napínavý záver

V poslednej tretine pretekov sa však začal zostrovať súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk. Martin Vosko prebral štafetu na pozícii tesne pred Rádiom Viva, ale za chrbtom mal rýchlejšieho Alexandra Štefucu. Hoci Martin jazdil bez kolízií, moderátor sa približoval. Všetko zapadalo do naše stratégie, pretože pri plánovanom priblížení Štefucu sme chceli nasadiť Tomáša Kelementa na desaťminútový finiš.

Jano Žgravčák štartoval za Tomášom Kelementom a pred začiatkom mali o čom rozprávať.

Najrýchlejšie rádio v pretekoch však malo podobnú stratégiu s nasadením Peškovej na posledný úsek. Striedanie sme urýchlili o jedno kolo skôr pred rádiom Viva. Mladá pretekárka sa tak opäť ocitla v priamom súboji s Tomášom Kelementom a chvíľu to vyzeralo, že sa ocitneme o priečku nižšie.

Pár minút pred koncom nám prišla na um replika o Božích mlynoch, pretože Michaela Pešková sa zakliesnila medzi dvoch pomalších pretekárov a Tomáš Kelement s istotou dojazdil na štvrtom mieste z pätnásť štartujúcich tímov. Pešková zažila podobnú situáciu ako Kelement na začiatku pretekov.

Chlapci pri trati mali neraz plné ruky práce s odstraňovaním kolízií. Reprezentantka z TA3 bola počas pretekov veľmi nebezpečná a zúčastnila sa väčšiny kolízií.

Súboj medzi rádiom Viva a Auto.sme.sk pripomínal veľké finále. Pre úplnosť treba povedať, že zemiaková medaila nie je výsledkom strateného tretieho miesta, pretože tam boli karty dávno rozdané a jediné o čo sme mohli bojovať, bolo práve štvrté miesto.

Do Cart One Areny čoskoro pribudnú takéto nádherné stroje.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  9. Top First moment dovolenky na leto 2018
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  2. Vianočný bázar chalaňov
  3. Vianočné mecheche 2017
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  5. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  6. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  7. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  8. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  9. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  10. Rekonštrukcia v zime? Prečo nie?
  1. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 7 144
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 6 018
  3. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 3 762
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 2 271
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 2 208
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018 2 042
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 939
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 871
  9. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť 1 667
  10. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 350

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My jediní máme Boha. Patrí iba nám a robí všetko, čo chceme

Slovenský Boh nám poslal slovenského Ježiša cez jeho slovenskú matku, aby nás chránil.

Neprehliadnite tiež

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.

Študenti z STU postavili auto so zrýchlením superšportu

Cenový odhad tohtoročného modelu je vyše 120-tisíc eur.

Fiat Punto dostal nula hviezdičiek za bezpečnosť, najhoršie hodnotenie v histórii

Sklamali aj viaceré modely, ktoré v základnej výbave dostali iba tri z piatich hviezdičiek za bezpečnosť.

Autá dostanú novú povinnú výbavu: núdzové volanie eCall

Každé auto si bude vedieť privolať sanitku v prípade nehody.