Drifteri v Orechovej Potôni

Tešil som sa na super šmyky počas HELL King of Europe na Slovakia Ringu. Počasie však rozhodlo inak.

Takmer 6 000 divákov navštívilo finále medzinárodného seriálu HELL King of Europe (KoE) na Slovakia Ringu 6.-7. októbra. Sobotňajšie priaznivé počasie prilákalo fanúšikov šmyku a dymu zo spálených pneumatík. V nedeľu skomplikovala situáciu prietrž mra(Zdroj: Marián Bazala)

ORECHOVÁ POTÔŇ. Vtedy, keď malo začať to pravé orechové - finále majstrovstiev Európy, začalo pršať. Nuž čo, trať bola mokrá, nebol dym od zadných kolies.

Na dážď som z futbalu vycvičený a vybavený, tak som celkom bezproblémovo mokol a fotil, ale keď ma ani týmto dažďom pánbožko nevyhnal od trate, povolal si na pomoc ostatné prírodné živly. Spustil pravú jarnú prietrž mračien. Tým vyhnal z trate na niekoľko hodín nielen mňa, ale aj pretekárov z celej Európy a Ázie.

Do popoludňajšieho finále postúpilo aj niekoľko Slovákov. Síce neboli tak technicky vybavení ako najlepší v Európe, o to lepšie však vrteli volantom. Škoda. Príroda je nevyspytateľná a všemocná.

Preteky prerušili kvôli prietrži. Súťaž nedoviedli do úspešného konca všetci, a tak zvíťazil Marcin Carzasty z Poľska pred Japoncom Daigom Saitom a tretím Adamom Kerényim z Maďarska.

Kerényi sa zároveň stal aj celkovým tohtoročným šampiónom HELL King of Europe. V záverečnom hodnotení KoE skončil na 2. mieste Talian Francesco Conti pred tretím Romanom Kolesárom zo Slovenska. Gratulujem.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  4. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  5. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  6. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  2. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  6. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  7. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 13 622
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 667
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 194
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 511
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 847
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 525
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 345
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 192
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 771
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 738

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment šéfa slovenského parlamentu politológ Grigorij Mesežnikov.

EKONOMIKA

Analytici ukázali, v akom stave je naozaj výstavba diaľnic

Štát chce D1 do Košíc dokončiť v roku 2026. Pozrite si mapu.

REPORTÁŽ

Prežil pochod púšťou, aby si zaraftoval v Líbyi

Zostať doma, sa stáva luxusom.

Neprehliadnite tiež

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.

Škoda na veľtrhu predstavila nový elektrobus E'City

Plzenský výrobca tak reaguje na zvýšený dopyt po ekologickej doprave.