Nissan Juke-R ide do predaja za pol milióna

Malý crossover s technikou Nissanu GT-R nepatrí práve na nespevnenú cestu, no stovku zvládne za tri sekundy. Dostáva sa do malosériovej výroby.

Nissan Juke-R sa vďaka záujmu dočkal malosériovej výroby.(Zdroj: Nissan)

Pre obrovský záujem sa pár prototypov Nissanu Juke-R zmení na malosériovú radu. Malý crossover s technikou Nissanu GT-R nepatrí práve na nespevnenú cestu, no stovku zvládne za tri sekundy.

BRATISLAVA. Nissan Juke-R sa narodil ako jednorazová koncepcia, odhalená v luxusnom Dubaji v januári tohto roku. Od tej doby sa Juke-R teší obrovskému záujmu a práve vďaka tomu začala automobilka vyrábať malú sériu týchto krížencov crossoveru a superšportu.

Všetky vyrobené Nissany Juke-R sú výsledkom úsilia špecialistov motoršportu RML vo Veľkej Británii. Motor s objemom 3,8 litra so šiestimi valcami s usporiadaním do „V“ a pohon všetkých kolies z Nissanu GT-R, skončil pod nie celkom tradičným dizajnom crossoveru Juke.

Motor dosiahne maximálny výkon o dva kone vyšší ako GT-R teda 406 kW (552 k), no najvyššia rýchlosť je o pár km/h nižšia (275 km/h). Oba vozy zvládnu šprint z 0 – 100 km/h iba za tri sekundy.

Pre produkčný model – európske dizajnové centrum Nissan v Londýne prepracoval nárazníky a bočné prahy a pridal viac karbónových obložení.

V interiéri pokračuje prevaha modelu GT-R. Zmes dielov z oboch vozidiel dopĺňa FIA certifikovaný bezpečnostný rám vozidla.

Nik neočakáva, že cena takto pripraveného vozidla bude nízka. No cena atakujúca hranicu 500 000 eur je prinajmenšom astronomická za takýto model auta. V podstate ide o ekvivalent piatich automobilov GT-R.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 11 088
  2. Ako sme jazdili v socializme 2 808
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 623
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 2 150
  5. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 1 962
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 500
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 426
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 411
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 230
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 060

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Fotografka z Tour: Sagan má výraznú tvár, je fotogenický. Je to prosto chlap

Češka Markéta Navrátilová bola dlhé roky jedinou ženou, ktorá fotila Tour de France z motorky.

DOMOV

Obec, kde sa nestrácajú eurofondy, stavia wellness centrum

Za dva roky dali prácu 80 ľuďom.

AUTO

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.