Interiér ponúka len najmodernejšiu techniku.
BRATISLAVA. Druhá verzia konceptu LF-LC, ktorý sa tento rok prvýkrát predstavil na medzinárodnom autosalóne v Detroite, je zahalená do plášťa s modrým lakovaním. Novinkou v LF-LC, prevzatá z projektu modelu LFA, je kombinovanie uhlíkových vláken a hliníkovej zliatiny s cieľom minimalizovať hmotnosť vozidla.
Pohonná sústava označovaná ako Advanced Lexus Hybrid Drive pozostáva z výkonného a hospodárneho spaľovacieho motora s Atkinsonovým cyklom, ktorému sekunduje zdokonalený akumulátorový modul so zvýšeným výkonom.
Modul s akumulátormi je navrhnutý tak, aby poskytoval vyšší výkon pri menších rozmeroch akumulátora než v prípade modulov používaných v súčasných hybridných modeloch Lexus. Celkový výkon sústavy je 372 kW (500 k), čo je najviac zo všetkých hybridných vozidiel značky Lexus.
Exteriér kombinuje atraktívny vzhľad so svetlami prúdových lietadiel
Koncept naznačuje smerovanie budúcej produkcie značky, ktorá študuje, ako riešiť technickú konštrukciu a budúcu výrobu podobných vozidiel.
Celé vozidlo obopína sklenená strecha, ktorá využíva ľahký prečnievajúci stĺpik s nadväzujúcimi plochami skiel. Koncové svetlá - podľa slov automobilky, našli inšpiráciu vo forsáži prúdových lietadiel.
Integrované koncové a hmlové svetlá na zadnej časti vozidla vizuálne opakujú tvar „L“ a vedú k mohutnému zakončeniu výfuku v tvare štvoruholníka.
Športovosť mu nemožno uprieť, no technika prevažuje
Interiér konceptu LF-LC by mal byť protipólom chladných moderných technológií. Vodič je obklopený bočnými panelmi s veľkým vyhĺbením a vysokou zaoblenou konzolou. Výsledkom snahy konštruktérov o maximálne intuitívne ovládanie v koncepte LF-LC je združený ovládač Remote Touch s obrazovkou, vďaka ktorému môže vodič pohodlne používať ovládacie prvky bez toho, aby musel zmeniť polohu za volantom, alebo sklopiť zrak.
Údaje navigácie a ďalšie informácie sa zobrazujú na delenom LCD displeji s uhlopriečkou 12,3". Interakciu s vozidlom zaisťuje dotykový ovládací panel začlenený do hornej časti stredovej konzoly.
Rozhranie slúži na ovládanie audiosústavy, klimatizácie a navigácie. Nechýba klávesnica na dotykovej obrazovke pre zadávanie zložitejších pokynov. Viacvrstvové multifunkčné ukazovatele priamo pred vodičom spájajú analógové zobrazovanie s technológiou LCD.
Ľahké predné sedadlá sú inšpirované sedadlami pretekárskych vozidiel. Volant, tiež v tomto štýle, je obložený materiálom z ľahkých uhlíkových vláken a obsahuje ovládacie prvky a tlačidlo na spúšťanie motora.