Páni z americkej spoločnosti Performance Power Racing si povedali, že nejaký Veyron predsa nemôže určovať pravidlá a stanovovať rekord v najvyššej dosiahnutej rýchlosti medzi produkčnými vozidlami.
BRATISLAVA. Buďme úprimní. Projekt na prekonanie Veyronovho rekordu je výborným marketingovým ťahom na zviditeľnenie spoločnosti, ktorá sa venuje výrobe a vývoju špeciálnych materiálov z hliníka a jeho zliatiny, ale podaril sa.
Skelet pre Ford GT BADD postavili z novo vyvinutej vysoko pevnej hliníkovej zliatiny „Pandalloy“ so zvýšenou teplotnou toleranciou. Samozrejme motor nebolo možné obísť a tak výsledok je twin-turbo prepĺňanie a agregát disponujúci výkonom 1 700 konských síl (1 250 kW).
Vozidlo ukázali vo svojej plnej sile v Kennedyho Vesmírnom Stredisku na Floride. Na meranom úseku s dĺžkou jednej míle (1 609 m) s pevným štartom dosiahlo vozidlo rýchlosť 283,232 míľ za hodinu (455,81772 km/h). Oficiálny Guinnessov rekord tak na nejaký čas Veyronu prebrali.
Predstavitelia spoločnosti nezabudli zdôrazniť, že Veyron pre dosiahnutie svojho rekordu potreboval klopený okruh Nardo Test Ring v Taliansku.

Ford GT40
- Pôvodný Ford GT40 (1965 – 1698) bol „superšport“ s vysokým výkonom, víťaz 24 hodinových pretekov Le Mans a to štyrikrát za sebou. Pôvodne bol postavený, aby konkuroval Ferrari. Auto pomenované GT - Gran Turismo bolo označené číslom 40, čo predstavovalo jeho výšku (cca 40 palcov – 1029 mm).
- Súčasný Ford GT je pocta Fordu GT40. Ford vyrábal športový Ford GT s 5,4 litrovým motorom V8 uprostred, ešte v rokoch 2003 až 2006, ako oslavu 100. výročia automobilky Ford.