Malá Ibiza dostala srdce Cupra

Seat Ibiza dostal neškodné steroidy a narástol do vyššej ligy s logom Cupra. Vďaka lepšej koncernovej technike môže výborne pobaviť na kľukatých cestách.

Na fotografiách nevyzerá malá Ibiza Cupra zle. Uvidíme, či ju na ceste nepohltí dav.(Zdroj: Seat)

Výkon 180 koní bude dostačujúci a čerpaný z nového motor 1,4 TSI.

BRATISLAVA. „Nová Ibiza Cupra predstavuje čistú esenciu značky Seat.“ takto oslavne začína tlačová správa o novej malej Cupre z dielní automobilky Seat. Treba však uznať, že Ibiza Cupra ašpiruje na praktické športové vozidlo s kompaktným formátom využiteľné v bežnom živote.

Výkon je koncernových 132 kW (180 k) a čerpaný z 1,4-litrového motora TSI, no umožňuje automobilu zrýchliť za zaujímavých 6,9 sekundy na 100 km/h, najvyššia rýchlosť je 228 km/h. Motor je prepĺňaný kombináciou kompresor-turbo. Priemerná spotreba paliva zostáva pritom na papierovo nízkej hodnote 5,9 l/100 km.

Príjemným je poznanie, že v malej Cupre nebude chýbať sedemstupňová prevodovka DSG, ani elektronická uzávierka diferenciálu XDS. Interiér obohatí prenosný multimediálny systém s dotykovým displejom, ktorý kombinuje funkcie navigačných, zábavných systémov a je odnímateľný pre použitie mimo vozidla.

Podvozok modelu Ibiza Cupra je sériovo vybavený 17“ kolesami z ľahkej zliatiny, ktoré v kombinácií s nižšou svetlou výškou a športovo naladeným odpružením prispejú k športovej agilite vozidla. Alternatívou štandardných zosilnených bŕzd je brzdová sústava AP Racing Performance.

Nový športový volant s pádlami pre manuálne radenie automatickej prevodovky a logom CUPRA je dominantou interiéru. Pohľadné sú aj športové sedadlá, ktoré môžu byť na prianie čalúnené kožou v dvoch farebných odtieňoch.

Nový Seat Ibiza zo srdcom Cupra bude na trh uvedený vo februári 2013.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 109
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 654
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 20 650
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 13 056
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 248
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 980
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 722
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 579
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 357
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 737

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Cinkota: Čím viac mi bolo dovolené, tým viac som hranice prekračoval

Verím, že som oveľa múdrejší, hovorí prepustený herec Dušan Cinkota.

Komentár Ondreja Podstupku

Pri pustenej klimatizácii by ste sa mali cítiť zle

Klíma nevyrába chlad, len robí z tepla problém niekoho iného.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.