Malá Ibiza dostala srdce Cupra

Seat Ibiza dostal neškodné steroidy a narástol do vyššej ligy s logom Cupra. Vďaka lepšej koncernovej technike môže výborne pobaviť na kľukatých cestách.

Na fotografiách nevyzerá malá Ibiza Cupra zle. Uvidíme, či ju na ceste nepohltí dav.(Zdroj: Seat)

Výkon 180 koní bude dostačujúci a čerpaný z nového motor 1,4 TSI.

BRATISLAVA. „Nová Ibiza Cupra predstavuje čistú esenciu značky Seat.“ takto oslavne začína tlačová správa o novej malej Cupre z dielní automobilky Seat. Treba však uznať, že Ibiza Cupra ašpiruje na praktické športové vozidlo s kompaktným formátom využiteľné v bežnom živote.

Výkon je koncernových 132 kW (180 k) a čerpaný z 1,4-litrového motora TSI, no umožňuje automobilu zrýchliť za zaujímavých 6,9 sekundy na 100 km/h, najvyššia rýchlosť je 228 km/h. Motor je prepĺňaný kombináciou kompresor-turbo. Priemerná spotreba paliva zostáva pritom na papierovo nízkej hodnote 5,9 l/100 km.

Príjemným je poznanie, že v malej Cupre nebude chýbať sedemstupňová prevodovka DSG, ani elektronická uzávierka diferenciálu XDS. Interiér obohatí prenosný multimediálny systém s dotykovým displejom, ktorý kombinuje funkcie navigačných, zábavných systémov a je odnímateľný pre použitie mimo vozidla.

Podvozok modelu Ibiza Cupra je sériovo vybavený 17“ kolesami z ľahkej zliatiny, ktoré v kombinácií s nižšou svetlou výškou a športovo naladeným odpružením prispejú k športovej agilite vozidla. Alternatívou štandardných zosilnených bŕzd je brzdová sústava AP Racing Performance.

Nový športový volant s pádlami pre manuálne radenie automatickej prevodovky a logom CUPRA je dominantou interiéru. Pohľadné sú aj športové sedadlá, ktoré môžu byť na prianie čalúnené kožou v dvoch farebných odtieňoch.

Nový Seat Ibiza zo srdcom Cupra bude na trh uvedený vo februári 2013.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  2. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  3. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  4. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  5. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  8. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  10. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 729
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 007
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 245
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 362
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 354
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 906
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 614
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 543
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 459
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 856

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol nahnevaný ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

KOMENTÁRE

Kde sme boli, keď sme ešte mohli zasiahnuť? A kde sme teraz

OSN varovala svet už v roku 2014.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu

Ak natankujete Jaguar na pumpe Shell, môžete zaplatiť online priamo z auta

Platbu za palivo jednoducho potvrdíte na dotykovom displeji.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop