Mazda bude vyrábať Toyoty - Mazdoyoty

Toyota Motor Corporation a Mazda Motor Corporation oznámili, že Mazda vo svojej továrni v Mexiku, bude vyrábať automobily Toyota.

Mazda zvýši produktivitu svojej budúcej továrne v Mexiku výrobou malých vozidiel so znakom Toyota.(Zdroj: ilustračný - Mazda/Toyota)

Toyota Motor Corporation a Mazda Motor Corporation oznámili, že Mazda vo svojej továrni v Mexiku, ktorá je v súčasnosti rozostavaná, bude vyrábať automobily Toyota. Vozidlá budú určená na predaj v Severnej Amerike.

BRATISLAVA. Začiatok výroby malého sub-kompaktu postaveného na báze Mazda2, je pripravený na leto 2015 s počtom vyrobených kusov na úrovni 50 000 ročne. Predaj bude uskutočnený prostredníctvom dealerov Toyota.

Štart výroby v továrni Mazda v Salamanca city - Mexiko je naplánovaný na koniec marca 2014. Spoločnosť Toyota investuje zodpovedajúcu časť nákladov výrobných zariadení a pokryje náklady súvisiace so štartom výroby malého auta so značkou Toyota. Zároveň si automobilky podelia náklady vzniknuté so zvýšenou spotrebou elektrickej energie.

Prostredníctvom tejto dohody usiluje Toyota o posilnenie svojho postavenia na severoamerickom kontinente. Cieľom Mazdy je zvýšiť efektivitu výroby a prispieť k vyššej ziskovosti. Obe spoločnosti zrejeme vedia, aká dohoda im prinesie plusový hospodársky výsledok.

Továreň spoločnosti Mazda Motor Manufacturing de Mexico bude primárne vyrábať vozidlá Mazda2 a Mazda3. Ročná kapacita závodu je približne 140-tisíc vozidiel. Zamestnanie v ňom si nájde asi 3 000 ľudí.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 732
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 927
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 110
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 832
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 679
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 445
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 099
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 018
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Téma: Toyota Yaris, RAV4, Auris, Corolla, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.