BMW a Aston Martin by mohli pomôcť vzniku Toyoty Supra

Zdá sa, že japonská Toyota to s vývojom novej generácie ľahkých športových vozidiel myslí celkom vážne. Toyota GT-86 nebude jediným prírastkom do „funny car“ kategórie.

Toyota vyrábala model Supra s takouto vizážou od roku 1992. Prvé vozidlo s označením Supra sa však na trhu objavilo už v roku 1978.(Zdroj: Toyota)

Zdá sa, že japonská Toyota to s vývojom novej generácie ľahkých športových vozidiel myslí celkom vážne. Prvé dieťa už z hniezda vyletelo. Vyzerá to tak, že Toyota GT-86 nebude jediným prírastkom do „funny car“ kategórie.

BRATISLAVA. Neoficiálne sa hovorí o spolu troch športových modeloch. Zatiaľ nevieme, kedy budú pripravené a predstavené ďalšie dva. Malá športová GT-86 s dvojlitrovým motorom boxer od Subaru pod kapotou, potrebovala na vývoj viac ako päť rokov.

Oficiálne informácie o type karosérie, či to bude kupé, alebo rovno roadster - nie sú známe. Dočkať by sme sa mohli aj iného rozloženie motora a pohonu. Chceme veriť, že Toyota ostane verná dobre rozbehnutému smeru s vozidlom GT-86.

Už na jar tohto roku podpísala Toyota a BMW dohodu o spolupráci na vývoji nového športového auta. Server Automotive News dokonca uvádza, že by to mohlo byť vozidlo postavené na platforme BMW radu 6. V súvislosti s týmito informáciami nám dáva zmysel záujem Toyoty o kúpu anglickej legendy Aston Martin. Hoci to nie je ešte oficiálne, bez vetra sa ani lístok nepohne.

Dočkáme sa nástupcov ikonickej MR2 a modelu Supra?

Toyota Celica Supra 1978

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 12 957
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 105
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 760
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 912
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 894
  6. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 355
  7. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 165
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 920
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 594
  10. Splnený sen 593

Téma: BMW


Článok je zaradený aj do ďalších tém Toyota Yaris, RAV4, Auris, Corolla, ... na Auto.sme.sk

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Strašifták, Buzik, Čačurák. Ako sa žije ľuďom s netradičným priezviskom?

Hanlivé priezvisko úrad zmení za tri eurá, inak to stojí stovku.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.

KULTÚRA

Belgické rádio a minca medzi polkami zadku. Ako Suchet oživil svojho Poirota

Najťažší bol posledný deň nakrúcania.

KOMENTÁRE

Česi sa uvideli v zrkadle menom Babiš

České voľby ukázal nedôveru v politické strany.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.