BRATISLAVA. Poháňacia jednotka s výkonom 162 kW (220 k) a maximálnym krútiacim momentom 340 Nm je postavená na rovnakom základe - turbom prepĺňaného, dvojlitrového benzínového motora, aký poháňa Mégane R.S. V závislosti na trhu, sa športový motor pripojí k existujúcim agregátom TCe 180 alebo 190.
Renault vo svojej správe zdôrazňuje, že model GT 220 je rovnako praktický, ako Mégane Grandtour GT. „...perfektný kompromis medzi zážitkom zo šoférovania a bežného použitia.“ Spolupráca s Renault Sport prinesie okrem motora hlavne podvozok z Mégane R.S.. Preladené pruženie a elektrický posilňovač riadenia si požičia z Méganu Grandtour GT.
Mégane Grandtour GT 220 dostane športový vzhľad a množstvo čiernych lesklých detailov. Jazdí na 18-palcových diskoch z ľahkých zliatin, ktoré sú tiež čierne a samozrejme lesklé. Nebude chýbať ani číslovaná „limitovaná“ tabuľka s nápisom GT 220.
Vyrábať toto športové kombi budú Španieli v Palencii a dostane sa na 12 svetových trhov od Európy po Japonsko.