Mercedes rozšíri triedu S na päť verzií vrátane kabrioletu a kupé

Nových päť vozidiel Mercedes triedy S bude zahŕňať aj nové kupé cielene namierené do boja s Bentley Continental GT. Dostane viac svalov a o jeden pár dverí menej ako verzia sedan.

Automobilka s hviezdou v znaku nahradí Maybachy svojimi vlastnými modelmi. Trieda S bude dostupná v troch dĺžkach, vo verzii kupé i kabriolet s plátenou strechou.(Zdroj: Mercedes-Benz)

Nových päť vozidiel Mercedes triedy S bude zahŕňať aj nové kupé cielene namierené do boja s Bentley Continental GT. Náhrada modelu CL dostane viac svalov po vzore svojho hlavného nepriateľa a o jeden pár dverí menej ako verzia sedan.

BRATISLAVA. Nový Mercedes S triedy s karosériou typu kupé bude pôsobiť oveľa agresívnejšie s výrazne kratším zadným previsom. Premiéra nového vozidla by sa mala konať v roku 2014 na ženevskom autosalóne. Šesť mesiacov pred tým v Paríži stiahnu prvý krát plachtu z kabrioletu rovnakej triedy, ktorý má už tiež svojho súpera vybratého – Bentley Continental GTC.

Mercedes predviedol textilnú strechu na triede S prvý krát pred šiestimi rokmi konceptom Mercedes-Benz Ocean Drive (na obrázku nižšie).

Po vzkriesení automobilky Maybach v roku 2002 boli očakávania kladené na jej plecia asi priveľké. Po desiatich rokoch Mercedes svoje rozhodnutie zrejeme oľutoval a ako odpoveď je päť verzií modelového radu S.

Prvé tri miesta zaujmú klasické limuzíny, no v troch rôznych dĺžkach. Vozidlá ponesú spoločné základné črty, hoci s rozdielnymi zadnými dverami a inými dĺžkami bočných okien v súlade s predĺženými rázvormi. Zvyšné dve miesta sú vyhradené pre kupé a kabriolet. Vozidlo bez strechy je v rámci spoločnosti vyvíjané pod kódovým označením W222.

Základná a predĺžená verzia S triedy bude predstavená verejnosti vo Frankfurte už tohto roku. Verzia s extra dĺžkou – 5,7 m a prívlastkom Pullman zaplní prázdne miesto po Maybachu 57. Ten však uvidíme až na autosalóne v Pekingu na budúci rok.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  4. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  5. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  6. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  2. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  6. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  7. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 11 252
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 194
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 3 874
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 256
  5. Moskva alebo Petrohrad? 3 171
  6. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 408
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 406
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 330
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 889
  10. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 694

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment šéfa slovenského parlamentu politológ Grigorij Mesežnikov.

REPORTÁŽ

Rafting v Líbyi. Kríza sa skončila, ľudia ďalej prichádzajú cez more

Na Sicílii sme blízko migračnej kríze.

KOMENTÁRE

Rusi stále trpia na štokholmský syndróm

Na prvý pohľad je to úplne nepochopiteľné.

Neprehliadnite tiež

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.

Škoda na veľtrhu predstavila nový elektrobus E'City

Plzenský výrobca tak reaguje na zvýšený dopyt po ekologickej doprave.