Meno príslušného modelu na zadnej časti vozidla a doplňujúce označenie motorizácie, budú vyhotovené novým písmom.
BRATISLAVA. V rámci osvieženia firemného dizajnu, ktoré sa začalo už v roku 2011, mení česká automobilka svoje logo postupne na všetkých svojich existujúcich modelových radoch.
Prvým modelom s modernizovaným logom bol nový automobil Škoda Citigo. Nové logo nesie tiež kompaktný model Škoda Rapid, predstavený v roku 2012. Ako tretí a štvrtý modelový rad teraz ponesú nové logo, nápis Škoda na zadnej časti a modelové označenie v novom type písma aj modely Fabia a Roomster.
Ďalšou optickou novinkou modelov Škoda Fabia a Roomster je meno značky na piatych dverách, vyhotovené v novom type písma. Aj údaje o motorizácii, ako napr. TSI, TDI, alebo „VRS“, budú napísané novým písmom.
Nový firemný dizajn prvýkrát predstavili v roku 2011 na ženevskom autosalóne.
Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšiť svoje celosvetové predaje na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne. Uvidíme ako si mladoboleslavská automobilka poradí s ohláseným zníženým predajom automobilov vo veľkých európskych krajinách.