Na elektrické Smarty sa čaká až deväť mesiacov

Pomalý nábeh výroby elektrických Smartov spôsobil dlhšie čakacie doby, ako boli za socializmu na "embéčky". Netrpezlivý záujemcovia nechcú čakať deväť mesiacov.

Dvojmiestne vozidlo umožňujúce maximálnu rýchlosť až 125 km/h a maximálny teoretický dojazd viac ako 140 km sa nestratí ani mimo mesta.(Zdroj: Daimler)

BRATISLAVA. Záujemcovia o elektrický model osobného auta E-Smart od nemeckého koncernu Daimler budú musieť, podľa agentúry APA, naň čakať vyše deväť mesiacov. Informuje o tom agentúra TASR.

Nemenovaný významný predajca smartov v Nemecku najnovšiemu vydaniu týždenníka Automobilwoche povedal, že takú dlhú dodaciu lehotu elektroáut zákazníkom pokladá za katastrofu. Niektorí záujemcovia oň už svoje objednávky zrušili.

Predstaviteľ koncernu dĺžku čakania na elektrický Smart nepotvrdil, ale povedal, že výrobca môže záujemcov uspokojovať len postupne. Nábehová krivka vozidiel novej náročnej technológie musí byť pozvoľnejšia, než je pri konvenčných modeloch. Dĺžku dodacej lehoty zrejme ovplyvní aj fakt, že elektrický Smart by sa mal už v tomto roku začať predávať vo viac ako 30 krajinách.

Článok pokračuje pod video reklamou

Predaj smartov v Nemecku oddialili technické problémy o šesť mesiacov. E-Smart si možno objednať od júna minulého roku. Stal sa prvým modelom koncernu, ktorý je vybavený lítiovo-iónovými batériami vlastnej výroby. Daimler pôvodne plánoval, že už v tomto roku vyrobí najmenej 10 000 elektrických osobných vozidiel bez záložného motora na klasické palivo.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 13 043
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 936
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 580
  6. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 9 508
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 565
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 348
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 916
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 450

Téma: Nemecko


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kocian: Funkcionári mi dávali odporúčania, kto má hrať. Mali však smolu

Žilinská cesta je normálna, tvrdí Kocian.

BRATISLAVA

Kleinert sa vzdala kandidatúry, lebo stavala bez povolenia

Kontajnery Na Riviére začali Kleinertovci stavať bez povolenia. Už si ho vybavujú.

Neprehliadnite tiež

V Nemecku chcú ponúknuť elektrické dodávky zadarmo

Projekt využije autá ako reklamnú plochu.