SME

Renault Captur chce konkurovať Nissanu Juke

Automobilka by sa chcela presadiť na trhu so štýlovými mestskými crossovermi novým modelom Capture.

Poloha riadenia ako v SUV, priestor a modularita. To sú zbrane, ktorými si chce Renault získať zákazníkov.Poloha riadenia ako v SUV, priestor a modularita. To sú zbrane, ktorými si chce Renault získať zákazníkov. (Zdroj: Renault)

Automobilka Renault by sa chcela presadiť na trhu so štýlovými mestskými crossovermi novým modelom Captur. Automobil ponúkne široké možnosti prispôsobenia a motory z Clia, vrátane turbom prepĺňaného trojvalcového 0,9 TCe.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Populárnosť zvýšených vozidiel snažiacich sa podobať na SUV sa stále zvyšuje. Svedčí o tom nielen predstavenie modelu 2008 z dielní Peugeot, ale aj ďalší podobný exemplár, tiež z francúzskych dielní. Automobilka Renault nafúkla model Clio a to čo vzniklo pomenovala Captur.

SkryťVypnúť reklamu

Nový mestský crossover s dĺžkou 4,12 m je kratší od svojho konkurenta – Nissanu Juke len o 15 mm. Po omladení Clia, Renault ďalej pokračuje so svojským dizajnovým útokom podľa návrhu Laurense Van den Ackera.

Základom modelu Captur s pohonom predných kolies je platforma, ktorá vznikla v aliancii Renault-Nissan. Na nej stojí Clio i Nissan Juke. Aby sme všetko uviedli na správnu mieru nesmieme zabudnúť, že napriek podobnosti techniky a vzhľadu s Cliom je Captur samostatne vyvinutý model.

Renault by sa na trhu chcel presadiť vďaka rozsiahlej možnosti individualizácie. Zákazník si bude môcť zvoliť farbu strechy, samostatne lak z širokej palety, chrómové prvky, farbu krytov zrkadiel, čalúnenie i vybrať dizajn diskov kolies.

Vozidlo nebude ukrátené o asistenta pre rozjazd do kopca, či nový integrovaný multimediálny dotykový systém R-Link. Ako je už u Renaultu zvykom ani modelu Captur nebude chýbať bezkľúčový vstup a štartovanie vozidla.

SkryťVypnúť reklamu

Automobilky zjavne zistili, že trh so štýlovými crossovermi má stále potenciál. Je však otázne, či sa podarí vozidlám, ktoré sa podobajú na iný model vo svojich radoch presadiť rovnako, ako sa to podarilo extrovertnému Nissanu Juke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 79 352
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 410
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 117
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 928
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 236
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 206
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 299
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  2. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  5. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  6. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  7. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  8. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 651
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 565
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 50 109
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 103
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 375
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 958
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 697
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 10 476
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
SkryťZatvoriť reklamu