Renault Captur chce konkurovať Nissanu Juke

Automobilka by sa chcela presadiť na trhu so štýlovými mestskými crossovermi novým modelom Capture.

Poloha riadenia ako v SUV, priestor a modularita. To sú zbrane, ktorými si chce Renault získať zákazníkov.(Zdroj: Renault)

Automobilka Renault by sa chcela presadiť na trhu so štýlovými mestskými crossovermi novým modelom Captur. Automobil ponúkne široké možnosti prispôsobenia a motory z Clia, vrátane turbom prepĺňaného trojvalcového 0,9 TCe.

BRATISLAVA. Populárnosť zvýšených vozidiel snažiacich sa podobať na SUV sa stále zvyšuje. Svedčí o tom nielen predstavenie modelu 2008 z dielní Peugeot, ale aj ďalší podobný exemplár, tiež z francúzskych dielní. Automobilka Renault nafúkla model Clio a to čo vzniklo pomenovala Captur.

Nový mestský crossover s dĺžkou 4,12 m je kratší od svojho konkurenta – Nissanu Juke len o 15 mm. Po omladení Clia, Renault ďalej pokračuje so svojským dizajnovým útokom podľa návrhu Laurense Van den Ackera.

Základom modelu Captur s pohonom predných kolies je platforma, ktorá vznikla v aliancii Renault-Nissan. Na nej stojí Clio i Nissan Juke. Aby sme všetko uviedli na správnu mieru nesmieme zabudnúť, že napriek podobnosti techniky a vzhľadu s Cliom je Captur samostatne vyvinutý model.

Renault by sa na trhu chcel presadiť vďaka rozsiahlej možnosti individualizácie. Zákazník si bude môcť zvoliť farbu strechy, samostatne lak z širokej palety, chrómové prvky, farbu krytov zrkadiel, čalúnenie i vybrať dizajn diskov kolies.

Vozidlo nebude ukrátené o asistenta pre rozjazd do kopca, či nový integrovaný multimediálny dotykový systém R-Link. Ako je už u Renaultu zvykom ani modelu Captur nebude chýbať bezkľúčový vstup a štartovanie vozidla.

Automobilky zjavne zistili, že trh so štýlovými crossovermi má stále potenciál. Je však otázne, či sa podarí vozidlám, ktoré sa podobajú na iný model vo svojich radoch presadiť rovnako, ako sa to podarilo extrovertnému Nissanu Juke.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 13 043
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 936
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 580
  6. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 9 508
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 565
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 348
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 916
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 450

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kocian: Funkcionári mi dávali odporúčania, kto má hrať. Mali však smolu

Žilinská cesta je normálna, tvrdí Kocian.

BRATISLAVA

Kleinert sa vzdala kandidatúry, lebo stavala bez povolenia

Kontajnery Na Riviére začali Kleinertovci stavať bez povolenia. Už si ho vybavujú.

Neprehliadnite tiež

V Nemecku chcú ponúknuť elektrické dodávky zadarmo

Projekt využije autá ako reklamnú plochu.