BRATISLAVA. Označenie „Picasso“ používa automobilka Citroën od roku 1999 a doteraz z takto označených vozidiel predala takmer tri milióny kusov. Tento úspech pretavila automobilka do novej koncepcie kompaktného MPV, ktorý oficiálne odhalí na marcovom autosalóne v Ženeve.
Štúdia Technospace zobrazuje možné prvky vzhľadu kompaktného vanu, ktorého produkčnú verziu uvedie v druhej polovici tohto roku.
Citroën v tlačovej správe uvádza, že automobil ponúkne nízku úroveň emisií CO2 (98 g/km), ktorú by rád dosiahol aj vďaka novej platforme EMP2 (Efficient Modular Platform 2). Jej hlavnou úlohou má byť optimalizácia hmotnosti.
Interiér vozidla dlhého 4,43 metra ponúkne okrem iného 12-palcovú dotykovú obrazovku a 537 litrov pre batožinu v kufri.
Zadnej časti automobilu budú dominovať nové svetlá s tzv. 3D efektom.
Dôkazom, že automobilka usilovne pracuje na novom rodinnom MPV, sú fotografie zverejnené na internete, ktoré zachytávajú skutočné auto.