BRATISLAVA. Exteriér športového vozidla ostáva verný konceptu, ktorý sme prvý krát videli v Ženeve pred dvoma rokmi. Dvojsedadlový roadster veľký asi ako Lotus Elis sa dĺžkou zmestí tesne pod štyri metre. V podzemných garážach by ste na výšku problém nemali, pretože auto je vysoké len 1,18 metra.
Na pohon bude slúžiť evolúciou zdokonalená verzia motora Quadrifoglio Verde z Giulietty. Turbom prepĺňaný štvorvalec so zdvihovým objemom 1,75-litra produkuje 173 kW (235 k). Pre potreby Alfy Romeo 4C bude ešte prepracovaný a dostane porciu výkonu navyše.
Krútiaci moment je prenášaný, cez šesťstupňovú automatickú prevodovku TCT s dvoma suchými spojkami, na zadné kolesá. Športovému roadsteru nebude chýbať volič režimov DNA, ktorý ponúkne tri režimy: Race, Natural a All-Weather.
Uniknutá fotografia interiéru prezrádza, že v Alfe sa vzdajú klasickej analógovej prístrojovej dosky v prospech plne digitálneho zobrazenia.
Pod koženým poťahom čalúnenia je ukrytá karoséria z uhlíkových vlákien. Automobil bude produkovaný továrňou Maserati v talianskej Modene. Keď dorazí na trh, stane sa konkurentom napríklad pre Porsche Cayman R.