Nový Renault Fluence dorazil aj na Slovensko

Štyri roky po uvedení prvého modelu Fluence francúzskej automobilky Renault, prichádza na slovenský trh jeho druhá generácia. Dostala moderný vzhľad a atraktívnu cenu.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Výraznejší štýl karosérie s dĺžkou 4 622 mm a rázvorom 2 703 mm zaraďuje vozidlo do kategórie C. Predná maska inšpirovaná novým dizajnovým smerom značky nesie podpis dizajnéra Laurensa van den Ackera.

Vzhľad predného nárazníka pôsobí robustnejšie s početnými lesklými prvkami, alebo tmavým chrómom. Nový Renault Fluence sa na trh dostáva v 10 rôznych farbách karosérie. Renovované boli aj kryty plechových kolies i tvar diskov z ľahkých zliatin.

Interiéru dominuje prístrojový panel s digitálnym displejom a združenými prístrojmi. Zobrazuje rýchlosť aj inštrukcie parkovacieho asistenta. Biely kruh okolo LCD displeja je určený pre ukazovatele tempomatu a obmedzovača rýchlosti.

Nechýba veľký 7-palcový dotykový displej R-Link združujúci všetky multimediálne funkcie a navigáciu TomTom. Renault sľubuje, že s odstupom času bude k dispozícii aj R-Link Store, čo je katalóg automobilových aplikácií, ktoré je možné sťahovať do počítača automobilu. Súčasťou štandardu už sú aplikácie ako R-Link Tweet, Renault Assistence a predpoveď počasia.

Vozidlá francúzskej značky sú známe bezkľúčovým odomykaním a štartovaním automobilu pomocou hands-free karty, ktorá je k dispozícii podľa typu výbavy. Zamknutie sa aktivuje automaticky po vzdialení sa s kartou od vozidla.

Nový Fluence pomôže šoférovi množstvom elektronických pomocníkov vrátane parkovacieho asistenta, poloautomatickej ručnej brzdy, asistenta rozjazdu do kopca a tempomatu s obmedzovačom rýchlosti.

Veľkosť batožinového priestoru uspokojí i väčšiu rodinu. Objem 530 l by mal byť dobre využiteľný aj vďaka zníženej nakladacej hrane (727 mm) a sklopným operadlám zadných sedadiel.

Na podvozku prevzatom po svojom predchodcovi ponúka automobilka vozidlo v štyroch výbavách z ktorých prvá „Authentique“ obsahuje len jedinú benzínovú motorizáciu (1,6 16 V 81 kW/110 k) s najjednoduchšou výbavou v akciovej cene 10 990 eur.

Za rovnakú cenu by ste však vďaka akcii dostali výbavu o stupeň vyššiu s tým istým motorom. Najlacnejší diesel (1,5 dCi 66 kW/90 k FAP) nachádzajúci sa v druhom stupni „Expression“ si automobilka v tomto období cení na 13 090 eur.

Agresívna cenová politika automobilky je viditeľná aj v ďalších dvoch stupňoch výbavy, kde diesel s výkonom 130 koní ponúka od 15 290 eur (1,6 dCi 96 kW/130 k FAP). Za automatickú prevodovku EDC kombinovanú s len o niečo málo slabším dieslom (1,5 dCi 81 kW/110 k FAP EDC) by ste zaplatili ešte o 200 eur menej.

V štvrtom stupni výbavy dominujú naftové motory. Za najdrahší Fluence s agregátom 1,6 dCi 96 kW/130 k FAP si automobilka teraz vypýta 16 490 eur. Rovnako aj tu - automat so slabším dieslom ušetrí 200 eur. V cene výbavy nechýba volant v koži, LED denné svietenie, elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, dvojzónová klimatizácia, zadný parkovací senzor a 16-palcové hliníkové disky.

Na všetky vozidlá sa vzťahuje 5 ročná záruka, alebo 100 000 tisíc najazdených kilometrov. Kompletný cenník nájdete na stránke Renault.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  2. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 449
  3. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 12 329
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 395
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 10 763
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 523
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 165
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 177

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Penta nevyplatí Kočnerove zmenky za 11 miliónov

Nie je známe, kde sú zmenky a kto je ich majiteľom.

Dnes píše Matúš Ritomský

Môže dievča z bilingválneho gymnázia šíriť rasizmus?

Pomenovať rasizmus rasizmom neznamená cenzúru ani koniec poctivej diskusie.

AUTORSKÁ STRANA MATÚŠA KRČMÁRIKA

Český diktátor je o krok bližšie

Čechom akoby to bolo jedno.

Neprehliadnite tiež

V Nemecku chcú ponúknuť elektrické dodávky zadarmo

Projekt využije autá ako reklamnú plochu.