Nový Renault Fluence dorazil aj na Slovensko

Štyri roky po uvedení prvého modelu Fluence francúzskej automobilky Renault, prichádza na slovenský trh jeho druhá generácia. Dostala moderný vzhľad a atraktívnu cenu.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Výraznejší štýl karosérie s dĺžkou 4 622 mm a rázvorom 2 703 mm zaraďuje vozidlo do kategórie C. Predná maska inšpirovaná novým dizajnovým smerom značky nesie podpis dizajnéra Laurensa van den Ackera.

Vzhľad predného nárazníka pôsobí robustnejšie s početnými lesklými prvkami, alebo tmavým chrómom. Nový Renault Fluence sa na trh dostáva v 10 rôznych farbách karosérie. Renovované boli aj kryty plechových kolies i tvar diskov z ľahkých zliatin.

Interiéru dominuje prístrojový panel s digitálnym displejom a združenými prístrojmi. Zobrazuje rýchlosť aj inštrukcie parkovacieho asistenta. Biely kruh okolo LCD displeja je určený pre ukazovatele tempomatu a obmedzovača rýchlosti.

Nechýba veľký 7-palcový dotykový displej R-Link združujúci všetky multimediálne funkcie a navigáciu TomTom. Renault sľubuje, že s odstupom času bude k dispozícii aj R-Link Store, čo je katalóg automobilových aplikácií, ktoré je možné sťahovať do počítača automobilu. Súčasťou štandardu už sú aplikácie ako R-Link Tweet, Renault Assistence a predpoveď počasia.

Vozidlá francúzskej značky sú známe bezkľúčovým odomykaním a štartovaním automobilu pomocou hands-free karty, ktorá je k dispozícii podľa typu výbavy. Zamknutie sa aktivuje automaticky po vzdialení sa s kartou od vozidla.

Nový Fluence pomôže šoférovi množstvom elektronických pomocníkov vrátane parkovacieho asistenta, poloautomatickej ručnej brzdy, asistenta rozjazdu do kopca a tempomatu s obmedzovačom rýchlosti.

Veľkosť batožinového priestoru uspokojí i väčšiu rodinu. Objem 530 l by mal byť dobre využiteľný aj vďaka zníženej nakladacej hrane (727 mm) a sklopným operadlám zadných sedadiel.

Na podvozku prevzatom po svojom predchodcovi ponúka automobilka vozidlo v štyroch výbavách z ktorých prvá „Authentique“ obsahuje len jedinú benzínovú motorizáciu (1,6 16 V 81 kW/110 k) s najjednoduchšou výbavou v akciovej cene 10 990 eur.

Za rovnakú cenu by ste však vďaka akcii dostali výbavu o stupeň vyššiu s tým istým motorom. Najlacnejší diesel (1,5 dCi 66 kW/90 k FAP) nachádzajúci sa v druhom stupni „Expression“ si automobilka v tomto období cení na 13 090 eur.

Agresívna cenová politika automobilky je viditeľná aj v ďalších dvoch stupňoch výbavy, kde diesel s výkonom 130 koní ponúka od 15 290 eur (1,6 dCi 96 kW/130 k FAP). Za automatickú prevodovku EDC kombinovanú s len o niečo málo slabším dieslom (1,5 dCi 81 kW/110 k FAP EDC) by ste zaplatili ešte o 200 eur menej.

V štvrtom stupni výbavy dominujú naftové motory. Za najdrahší Fluence s agregátom 1,6 dCi 96 kW/130 k FAP si automobilka teraz vypýta 16 490 eur. Rovnako aj tu - automat so slabším dieslom ušetrí 200 eur. V cene výbavy nechýba volant v koži, LED denné svietenie, elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, dvojzónová klimatizácia, zadný parkovací senzor a 16-palcové hliníkové disky.

Na všetky vozidlá sa vzťahuje 5 ročná záruka, alebo 100 000 tisíc najazdených kilometrov. Kompletný cenník nájdete na stránke Renault.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Investment Advisory Guide for Slovakia
  3. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  4. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  5. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  6. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  7. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  8. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene
  9. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory
  10. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami?
  1. Slávnostná inaugurácia rektora a dekanov fakúlt EU v Bratislave
  2. Investment Advisory Guide for Slovakia
  3. Ako naučiť vaše deti správne zaobchádzať s peniazmi?
  4. Spolupráca Katedry architektúry SvF s mestskou časťou Dúbravka
  5. Ročné cestovné poistenie vás chráni dlhšie a je výhodnejšie
  6. Podmienky predaja spoločnosti s.r.o., ktorá je platcom DPH
  7. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  8. Alori: upratujte efektívne a bez námahy
  9. Gansberg Koliba - Housing as a symbol of success
  10. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  1. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 24 129
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 23 495
  3. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 20 799
  4. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 16 493
  5. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 15 046
  6. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 12 094
  7. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 6 252
  8. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory 4 907
  9. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami? 4 643
  10. Reportáž: Boli sme pri krste novej lode Costa Venezia 3 597

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Mistrík odstúpil z prezidentského súboja, podporil Čaputovú

Mistríkovo rozhodnutie ocenil aj prezident Kiska a tiež podporil Čaputovú.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Toto by Čaputová nemala zahodiť

Po dvadsiatich rokoch môže prvé kolo vyhrať blok mimo Smeru a HZDS.

AUTO

Prichádza malé SUV Škoda Kamiq. Aké sú naše prvé dojmy?

Zaboduje priestorom aj bohatou výbavou.

Neprehliadnite tiež

Audi e-tron

V Bratislave sa vodiči zdržia pätnásť minút, auto sa zrazilo s električkou

Kolóny sa tvoria na D2 za Stupavou v smere do Bratislavy.

V Bratislave sa postupne od piatka 15. februára začali rozsiahle dopravné obmedzenia.
Hyundai Sonata

Opel sa vracia do Ruska, Peugeot po 30 rokoch do USA

Automobilky nechcú byť závislé od európskeho trhu.

Nová Mazda 3 dorazila na Slovensko, vyskúšali sme ju

Dobre žehlí nerovnosti aj s tuhou zadnou nápravou.

Mazda 3