SME
Sobota, 23. október, 2021 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Nový Renault Fluence dorazil aj na Slovensko

Štyri roky po uvedení prvého modelu Fluence francúzskej automobilky Renault, prichádza na slovenský trh jeho druhá generácia. Dostala moderný vzhľad a atraktívnu cenu.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Výraznejší štýl karosérie s dĺžkou 4 622 mm a rázvorom 2 703 mm zaraďuje vozidlo do kategórie C. Predná maska inšpirovaná novým dizajnovým smerom značky nesie podpis dizajnéra Laurensa van den Ackera.

Vzhľad predného nárazníka pôsobí robustnejšie s početnými lesklými prvkami, alebo tmavým chrómom. Nový Renault Fluence sa na trh dostáva v 10 rôznych farbách karosérie. Renovované boli aj kryty plechových kolies i tvar diskov z ľahkých zliatin.

Interiéru dominuje prístrojový panel s digitálnym displejom a združenými prístrojmi. Zobrazuje rýchlosť aj inštrukcie parkovacieho asistenta. Biely kruh okolo LCD displeja je určený pre ukazovatele tempomatu a obmedzovača rýchlosti.

Nechýba veľký 7-palcový dotykový displej R-Link združujúci všetky multimediálne funkcie a navigáciu TomTom. Renault sľubuje, že s odstupom času bude k dispozícii aj R-Link Store, čo je katalóg automobilových aplikácií, ktoré je možné sťahovať do počítača automobilu. Súčasťou štandardu už sú aplikácie ako R-Link Tweet, Renault Assistence a predpoveď počasia.

Vozidlá francúzskej značky sú známe bezkľúčovým odomykaním a štartovaním automobilu pomocou hands-free karty, ktorá je k dispozícii podľa typu výbavy. Zamknutie sa aktivuje automaticky po vzdialení sa s kartou od vozidla.

Nový Fluence pomôže šoférovi množstvom elektronických pomocníkov vrátane parkovacieho asistenta, poloautomatickej ručnej brzdy, asistenta rozjazdu do kopca a tempomatu s obmedzovačom rýchlosti.

Veľkosť batožinového priestoru uspokojí i väčšiu rodinu. Objem 530 l by mal byť dobre využiteľný aj vďaka zníženej nakladacej hrane (727 mm) a sklopným operadlám zadných sedadiel.

Na podvozku prevzatom po svojom predchodcovi ponúka automobilka vozidlo v štyroch výbavách z ktorých prvá „Authentique“ obsahuje len jedinú benzínovú motorizáciu (1,6 16 V 81 kW/110 k) s najjednoduchšou výbavou v akciovej cene 10 990 eur.

Za rovnakú cenu by ste však vďaka akcii dostali výbavu o stupeň vyššiu s tým istým motorom. Najlacnejší diesel (1,5 dCi 66 kW/90 k FAP) nachádzajúci sa v druhom stupni „Expression“ si automobilka v tomto období cení na 13 090 eur.

Agresívna cenová politika automobilky je viditeľná aj v ďalších dvoch stupňoch výbavy, kde diesel s výkonom 130 koní ponúka od 15 290 eur (1,6 dCi 96 kW/130 k FAP). Za automatickú prevodovku EDC kombinovanú s len o niečo málo slabším dieslom (1,5 dCi 81 kW/110 k FAP EDC) by ste zaplatili ešte o 200 eur menej.

V štvrtom stupni výbavy dominujú naftové motory. Za najdrahší Fluence s agregátom 1,6 dCi 96 kW/130 k FAP si automobilka teraz vypýta 16 490 eur. Rovnako aj tu - automat so slabším dieslom ušetrí 200 eur. V cene výbavy nechýba volant v koži, LED denné svietenie, elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, dvojzónová klimatizácia, zadný parkovací senzor a 16-palcové hliníkové disky.

Na všetky vozidlá sa vzťahuje 5 ročná záruka, alebo 100 000 tisíc najazdených kilometrov. Kompletný cenník nájdete na stránke Renault.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako sa technologické spoločnosti starajú o bezpečnosť platieb
  2. Ako na rodinný rozpočet v troch jednoduchých krokoch
  3. Oprášte cestovateľské plány, jeseň sa nesie v znamení poznávania
  4. Darujte úsmev dvakrát pre šťastie mnohých rodín
  5. Kaufland otvára prvú predajňu s fotovoltaickým systémom
  6. Vyberte sa s nami za strašidlami. Žiadny strach, bude to zábava
  7. Ako je na tom naša ekonomika? Začína sa konferencia #akonato
  8. Ako zamestnať cudzinca: Čo musíte vedieť a na čo si dať pozor
  9. Tiguan eHybrid: bežné problémy plug-in hybridov sa ho netýkajú
  10. Nechajte kryptomeny na Fumbi
  1. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  2. Zánovné vozidlá na slovenskom trhu za rok zdraželi až o 15 %
  3. Oprášte cestovateľské plány, jeseň sa nesie v znamení poznávania
  4. Darujte úsmev dvakrát pre šťastie mnohých rodín
  5. Ocenenie získali Innovatrics, Kellys Bicycles a Bivio
  6. Ako získať nabíjaciu kartu k novému elektromobilu?
  7. Ako sa technologické spoločnosti starajú o bezpečnosť platieb
  8. Vyberte sa s nami za strašidlami. Žiadny strach, bude to zábava
  9. Kaufland otvára prvú predajňu s fotovoltaickým systémom
  10. 5. ročník Trhu kože bude po prvý raz aj v Košiciach
  1. Ako budú tento rok vyzerať vianočné dôchodky a kedy ich vyplatia 14 636
  2. Stravovacie zlozvyky Slovákov. Odborníci radia čomu sa vyvarovať 9 554
  3. Kaufland otvára prvú predajňu s fotovoltaickým systémom 6 305
  4. Ako je na tom naša ekonomika? Začína sa konferencia #akonato 6 125
  5. Výber žiarovky môže mať vplyv na celkové zdravie 3 882
  6. Ako na rodinný rozpočet v troch jednoduchých krokoch 3 521
  7. Prichádzame o pamiatky? Obnoviť všetky by trvalo 180 rokov 3 457
  8. Martinus vykupuje čítané knihy, spustil službu Knihovrátok 2 765
  9. Očarujúce Cinque Terre a jeho päť svetov 2 530
  10. Pracoviská zmenila pandémia. Búšiť do klávesnice môžete aj doma 2 475
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Audi Q4 50 e-tron quattro

Pohodlné elektrické SUV nesklame ani zrýchlením.


22. okt
Pneumatiky s rozmerom 195/65 R15 skúšal ADAC na Volkswagene Golf.

Častými mínusmi je rýchle opotrebenie a vlastnosti na mokrej ceste.


22. okt
Hyundai Kona

Najväčšou novinkou je kombinácia trojvalca s automatom.


21. okt
Google mapy odhadli časový rozdiel na oboch trás v rannej špičke na 19 minút.

Nie každý si využitím novej diaľnice urýchli cestu.


19. okt

Blogy SME

  1. Štefan Vidlár: 613 a 363
  2. Rastislav Čurma: Kde zobrať vodičov kamiónov (Hommo na ceste zavadzalis)
  3. Anton Kovalčík: Ublíženejší vyhráva.
  4. Lucia Žárska: Nedostatok čipov si riešia firmy po svojom
  5. Jozo Peric: Nemecká Lufthansa sa zbavuje dlhov vydaním nových akcií, trhy jej zatiaľ veria
  6. Soňa Kallová: Meditácia Vipassana: o čom to je
  7. Olívia Lacenová: Rok a pol od prvých lockdownov: Ako si vedie EU, UK a USA?
  8. Nicholas Wintzler: Séria Agnosia
  1. Robert Fico: Pán Kovačič z Markízy, ďakujem, vyhral som vďaka Vám 50 Eur! 32 390
  2. Matúš Lazúr: Neočkovaní dôchodcovia si vianočné príspevky nezaslúžia 14 532
  3. Věra Tepličková: Nepoškvrnené očkovanie - ďalší zázrak alebo zvrátenosť vlády neboráka Hegera? 9 975
  4. Jiří Ščobák: Paní Záborská, jste zbabělec! Dovedete cílit jen na nejsnadnější cíl - ženy 7 980
  5. Martina Hilbertová: Zomrela Gruberová, ktorú sme za komunizmu nemohli počúvať 5 436
  6. Július Kovács: Kaliňák a Počiatek ma chcú dostať do basy pomocou justičnej a policajnej mafie, dodnes ju riadi Fico, lebo som upozornil na ich zlodejstvá. 4 451
  7. Tereza Krajčová: Anglický denník: 16. S panickou poruchou v zahraničí alebo na maličkostiach záleží 4 183
  8. Stanislav Martinčko: Prečo chudoba v R. Sobote mávala prázdnymi čapicami ??? 4 179
  1. Matúš Sarvaš: Krádeže, vlámanie a drogy u mladistvého. Verdikt súdu? Napomenutie a dohľad (Prípad prokurátora)
  2. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 2: Flow, alebo ako pri práci stratiť pojem o čase
  3. Karolína Farská: Česká predvolebná kampaň vrcholí. Nastavuje trend aj pre tú budúcu na Slovensku
  4. Milota Sidorová: Ženy doplácajú na nedostupnosť bývania najviac. Takto to vyriešili vo Viedni
  5. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 1: O hrách a systémoch
  6. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  7. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič.
  8. Karolína Farská: Do Ficovej éry sa vraciame aj bez neho
Skryť Zatvoriť reklamu