Nový Renault Fluence dorazil aj na Slovensko

Štyri roky po uvedení prvého modelu Fluence francúzskej automobilky Renault, prichádza na slovenský trh jeho druhá generácia. Dostala moderný vzhľad a atraktívnu cenu.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Výraznejší štýl karosérie s dĺžkou 4 622 mm a rázvorom 2 703 mm zaraďuje vozidlo do kategórie C. Predná maska inšpirovaná novým dizajnovým smerom značky nesie podpis dizajnéra Laurensa van den Ackera.

Vzhľad predného nárazníka pôsobí robustnejšie s početnými lesklými prvkami, alebo tmavým chrómom. Nový Renault Fluence sa na trh dostáva v 10 rôznych farbách karosérie. Renovované boli aj kryty plechových kolies i tvar diskov z ľahkých zliatin.

Interiéru dominuje prístrojový panel s digitálnym displejom a združenými prístrojmi. Zobrazuje rýchlosť aj inštrukcie parkovacieho asistenta. Biely kruh okolo LCD displeja je určený pre ukazovatele tempomatu a obmedzovača rýchlosti.

Nechýba veľký 7-palcový dotykový displej R-Link združujúci všetky multimediálne funkcie a navigáciu TomTom. Renault sľubuje, že s odstupom času bude k dispozícii aj R-Link Store, čo je katalóg automobilových aplikácií, ktoré je možné sťahovať do počítača automobilu. Súčasťou štandardu už sú aplikácie ako R-Link Tweet, Renault Assistence a predpoveď počasia.

Vozidlá francúzskej značky sú známe bezkľúčovým odomykaním a štartovaním automobilu pomocou hands-free karty, ktorá je k dispozícii podľa typu výbavy. Zamknutie sa aktivuje automaticky po vzdialení sa s kartou od vozidla.

Nový Fluence pomôže šoférovi množstvom elektronických pomocníkov vrátane parkovacieho asistenta, poloautomatickej ručnej brzdy, asistenta rozjazdu do kopca a tempomatu s obmedzovačom rýchlosti.

Veľkosť batožinového priestoru uspokojí i väčšiu rodinu. Objem 530 l by mal byť dobre využiteľný aj vďaka zníženej nakladacej hrane (727 mm) a sklopným operadlám zadných sedadiel.

Na podvozku prevzatom po svojom predchodcovi ponúka automobilka vozidlo v štyroch výbavách z ktorých prvá „Authentique“ obsahuje len jedinú benzínovú motorizáciu (1,6 16 V 81 kW/110 k) s najjednoduchšou výbavou v akciovej cene 10 990 eur.

Za rovnakú cenu by ste však vďaka akcii dostali výbavu o stupeň vyššiu s tým istým motorom. Najlacnejší diesel (1,5 dCi 66 kW/90 k FAP) nachádzajúci sa v druhom stupni „Expression“ si automobilka v tomto období cení na 13 090 eur.

Agresívna cenová politika automobilky je viditeľná aj v ďalších dvoch stupňoch výbavy, kde diesel s výkonom 130 koní ponúka od 15 290 eur (1,6 dCi 96 kW/130 k FAP). Za automatickú prevodovku EDC kombinovanú s len o niečo málo slabším dieslom (1,5 dCi 81 kW/110 k FAP EDC) by ste zaplatili ešte o 200 eur menej.

V štvrtom stupni výbavy dominujú naftové motory. Za najdrahší Fluence s agregátom 1,6 dCi 96 kW/130 k FAP si automobilka teraz vypýta 16 490 eur. Rovnako aj tu - automat so slabším dieslom ušetrí 200 eur. V cene výbavy nechýba volant v koži, LED denné svietenie, elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, dvojzónová klimatizácia, zadný parkovací senzor a 16-palcové hliníkové disky.

Na všetky vozidlá sa vzťahuje 5 ročná záruka, alebo 100 000 tisíc najazdených kilometrov. Kompletný cenník nájdete na stránke Renault.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naučme sa správne dochucovať ryby
  2. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  3. Od septembra opäť po starom
  4. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  5. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  6. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  1. Naučme sa správne dochucovať ryby
  2. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  3. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  5. Od septembra opäť po starom
  6. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  7. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  8. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  9. Business Smartphones Connected to Public Wi-Fi Can Be in Danger
  10. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 984
  2. Od septembra opäť po starom 5 944
  3. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 711
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 3 148
  5. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 834
  6. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 737
  7. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 200
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš? 1 129
  9. Ako sme jazdili v socializme 1 091
  10. Leto nekončí! 1 038

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Odchod z koalície? Názory sú pol na pol, hovorí poslanec SNS

Fico ustúpil Dankovi a vláda v stredu nerokovala. Mandát premiéra do Salzburgu ministri nakoniec odsúhlasili na diaľku, Fico neprišiel na ohlásenú tlačovú besedu.

KOMENTÁRE

Fico môže stratiť viac než Danko

V prípade vabanku môže Smer stratiť viac než SNS. Už teraz má preň kauza nepríjemné dôsledky.

KOMENTÁRE

Podomový šmejd s jadrom Únie

Žiadna „super EÚ“ s jedným pevným jadrom sa nechystá.

Neprehliadnite tiež

Volkswagen ukázal svoje najmenšie SUV, volá sa T-Roc

Už v základe ponúkne bohatú výbavu a možnosti individualizácie.

Ferrari nečakane nahrádza Californiu modelom Portofino

Maximálna rýchlosť sa zvýšila na 320 kilometrov za hodinu.

Legendárny mikrobus od Volkswagenu sa vráti do výroby

Prví zákazníci sa ho dočkajú v roku 2022 v podobe elektromobilu.

Apple už nechce vyrobiť autonómne vozidlo

Spoločnosť sa chce sústrediť na samotnú technológiu autonómneho riadenia.