Po naftovom GTD prichádza tradičný Volkswagen Golf GTI

Tradícia značky nebude porušená ani tentoraz a aj siedma generácia Volkswagenu Golf bude nosiť označenie GTI, tentoraz s motorom v dvoch výkonových stupňoch.

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. Tesne po oznámení športovej novinky z dielní Volkswagen, ktorá spaľuje naftu – Volkswagen Golf GTD, doplní nemecká automobilka rad Golf o model GTI, po prvý raz dostupný v dvoch výkonových stupňoch.

Nová verzia modelu Golf bude poháňaná benzínovým motorom TSI so štyrmi valcami a priamym vstrekovaním paliva. Prepĺňanie turbom zaručí motoru výkon 162 kW (220 k). Silnejšou v ponuke sa stane verzia „Performance“ posilnená o ďalších desať koní na 167 kW (230 k). Oba varianty agregátu ponúknu rovnaký krútiaci moment 350 Nm.

Štandardná verzia GTI bude šprintovať z pokoja na hranicu 100 km/h za 6,5 sekundy a ručička rýchlomera sa zastaví na 246 km/h. Pridaním 10 koní bude auto v šprinte rýchlejšie o jednu desatinku sekundy a na nemeckých diaľniciach, alebo okruhu sa maximálna rýchlosť dostane na 250 km/h.

Ani jednej z verzií nebude chýbať systém stop-štart. Motory spriahnuté štandardne so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou budú spĺňať emisnú normu Euro 6 platnú od budúceho roka.

Charakter vozidiel podporí športový podvozok, 17-palcové pneumatiky 225/45 ale aj tradičná červená farba na strmeňoch bŕzd.

Nemecká cena (od) 28 350 eur podlezie naftový Golf GTD o rovných 1 000 eur. Na domácom trhu bude možné vozidlá objednať tesne po ich premiére na autosalóne v Ženeve - od 5. marca tohto roka.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 887
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 491
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 382
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 743
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 156
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 542
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 057
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 562
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 750
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 454

Téma: Autá Volkswagen


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

ONLINE: Sagan je v úniku, vyhral šprintérsku prémiu

Sledujte online prenos s nami.

Dnes píše Jaroslav Rumpli

Trump je tým najhorším spojením Danka s Gašparovičom

Metafory zlyhávajú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.