Úsek pri Zamarovciach je podľa niektorých ľudí prekliaty

Časť diaľnice neďaleko Trenčína je častým dejiskom dopravných nehôd. Polícia zdôrazňuje ľudský faktor.

Pri Zamarovciach sa koncom roka zrazili tri kamióny.(Zdroj: (KRPZ))


TRENČÍN. Vodiči, ktorí vychádzajú diaľnicou z Trenčína, úsek pri mestskej časti Zamarovce dobre poznajú.

Toto miesto častých nehôd mnohí ľudia prechádzajú s rešpektom a v okolitých obciach ho skloňujú s prívlastkami ako prekliate či temné miesto.

Nebezpečný úsek

„Cítim, že z tohto miesta ide nejaká zlá energia. Ja na tieto veci príliš neverím, ale odkedy sa tu stalo toľko nehôd, mám z toho nedobrý pocit,“ povedal starší obyvateľ Zamaroviec.

Aj mnohým šoférom sa tu stali nehody, ktoré nevedeli vysvetliť.

„Išiel som veľmi opatrne a aj tak moje auto dostalo šmyk a skončil som na zvodidlách,“ povedal skúsený vodič z Novej Dubnice.

Veľa ľudí taktiež hovorí o zlom podloží vozovky či prítomnosti takzvaných geopatogénnych zón, teda súhrnu určitých vplyvov, ktoré narúšajú celistvosť priestoru. Ako napríklad prítomnosť podzemnej vody a podobne. Odborníci to však vylučujú.

Zabezpečenie výstavby

„Pod týmto diaľničným úsekom sú dolomity, čo je typická hornina pre tento celý región a úsek je veľmi dobre zabezpečený,“ povedala Eva Tabačárová zo Slovenskej komory stavebných inžinierov.

Ako ďalej tvrdí, počas výstavby diaľnice na tomto mieste sa zosunula pôda, no pracovníci tento problém odstránili.

„Okrem iných postupov spravili monitorovacie vrty a pozorovania, aby vedeli dôvod zosúvania pôdy a potom navrhli počet a rozmiestnenie veľkopriemerových pilotov na zabezpečenie úseku,“ vysvetlila Tabačárová.

I polícia v Trenčíne monitoruje túto časť diaľnice ako úsek častých nehôd.

„Od roku 2008 evidujeme 41 dopravných nehôd, pri ktorých prišli dve osoby o život,“ povedala hovorkyňa trenčianskej polície Elena Antalová.

Štatistiky ukazujú, že takmer polovicu, čiže 18 nehôd, spôsobila nedovolená rýchlosť, teda nedbanlivosť vodiča.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 21 049
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 914
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 420
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 391
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 297
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 551
  7. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 913
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 6 709
  9. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 900
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 516

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Privatbanka bola pre Kočnera kľúčová, bola pri Bonaparte aj pri Technopole

Obchodoval aj s ďalšími, od Tatra banky kúpil pohľadávky.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Kočnerova minulosť nenecháva veľa pochybností

Čo majú spoločné Kočnerove kauzy?

Komentár Zuzany Kepplovej

Bez základnej spravodlivosti politický život len predstierame

Zažívame nebezpečné časy, keď sa priam objedáme prísľubmi spravodlivosti.

Neprehliadnite tiež

Nový Mercedes CLS pripomína auto pre superhrdinu (test)

Napriek výkonu je spotreba ukážková.

Nové BMW X7 má najväčšie ľadviny v dejinách značky

Ak sa vám X5 zdá malá a nenápadná, novinka vám ulahodí.