Peugeot si požičal Loeba od Citroënu. Chce zvíťaziť v Pikes Peak

Automobilka Peugeot za vráti na legendárne preteky do vrchu Pikes Peak s cieľom zvíťaziť. Na pomoc si prizvala žijúcu legendu, Majstra sveta v rely Sébastiena Loeba.

(Zdroj: Peugeot)

BRATISLAVA. Značka Peugeot sa opäť zúčastní mýtických a veľmi náročných medzinárodných pretekov Pikes Peak 2013. Aby dosiahla svoj cieľ - vyhrať 30. júna v Colorado Springs v USA , našla si špičkových partnerov: Peugeot 208 T16 Pikes Peak, Total, Red Bull, Michelin a Sébastien Loeb - niekoľkonásobný Majster sveta v rely.

V roku 1988 sa víťazstvo slávneho Ari Vatanena za volantom 405 T16 stalo nesmrteľným so svojimi rekordmi a legendárnym filmom Climb Dance.

Peugeot sa opätovne vrátil v roku 1989, tento krát s Američanom Robby Unserom.

Práve s číslom 208 sa značka Peugeot prihlásila do kategórie „UNLIMITED“, kráľovskej kategórie, s cieľom vyhrať . Automobil Peugeot 208 T16 odhalí svoje tajomstvá v polovici apríla tohto roka.

„Pikes Peak je pretek «one shot», ktorý spája jednotlivé tímy značky a mobilizuje ich s cieľom zvíťaziť. Samozrejme je to ťažký a výnimočný cieľ, ktorý nedovolí nikomu urobiť chybu. Ale je to typ súťaže, ktorú značka Peugeot miluje dobyť.“ povedal generálny riaditeľ Peugeotu Maxime Picat.

ico

Pikes Peak International Hill Climb - PPIHC

Preteky Pikes Peak sú jedinečné, od minulého roka s kompletne asfaltovou trasou, zloženou zo 156 zákrut v celkovej dĺžke 20 km. Štart začína vo výške 2 862 metrov a pre vytúžený cieľ musia pretekári vystúpiť do výšky 4 300 metrov nad morom.

Unikátnosťou je aj skutočnosť , že sú to druhé najstaršie preteky v USA po Indianopolise. Prvá súťaž sa konala v roku 1916. Mapu súčasných pretekov nájdete TU.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 887
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 24 038
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 994
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 580
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 536
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 644
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 430
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 107
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 486

Téma: Peugeot


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zo súdu zmizla veľká časť spisu ku Kočnerovej kauze Technopol Servis

Zmiznutie predĺži súdny proces a známi Mariana Kočnera tak budú dlhšie ovládať vytunelovaný majetok.

Stĺpček Beaty Balogovej

Aktivity bývalých siskárov nie sú variáciou slobody slova

Tóth ukázal, aký mizerný je "analytik".

Neprehliadnite tiež

Golf GTI prišiel pred vyše 40 rokmi, najrýchlejšia verzia je za dverami

Komu sa GTI málilo, mohol mať Golfa aj s poriadnym šesťvalcom.

Renault Megane R.S. dospel, ale baviť sa nezabudol

Systém 4Control sa osvedčil aj v najostrejšej verzii.