SME

Ford Transit Courier odvezie 660 kg

Ford Transit Courier je najmenším členom úplne nového radu modelov Transit.

(Zdroj: Ford)

BRATISLAVA. Na výstave úžitkových vozidiel v Birminghame mala svetovú premiéru nová kompaktná dodávka Transit Courier značky Ford.

Spoločnosť tak po prvýkrát predstaví ucelený rad štyroch modelov nasledujúcej generácie úžitkových vozidiel radu Transit.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navyše ich doplní aj nová Fiesta Van a nový Ranger, víťaz medzinárodnej súťaže Pickup Award 2013.

Veľké bočné dvere a úchytné body na montáže regálu

Transit Courier je postavený na globálnej platforme kategórie B. Objem nákladového priestoru sa vyšplhal na 2,3 m3 so štandardnými plnohodnotnými priečkami, pri celkovej dĺžke 4,16 metra. Zároveň prinesie jazdné vlastnosti a manévrovacie schopnosti známe z kategórie kompaktných vozidiel.

SkryťVypnúť reklamu

Ford Transit Courier ponúka maximálnu nosnosť 660 kg. Dokáže previezť širokú škálu tovarov a zariadení vrátane štandardnej europalety. Verziám kombi nechýbajú sklopné zadné sedadlá, delené v pomere 60:40 s vyklápacím mechanizmom.

Kabína ponúkne praktické riešenia mobilnej kancelárie, vrátane priehradky pre dokumenty formátu A4, stropného odkladacieho priestoru, zásuvky pod sedadlom vodiča a dokovacej stanice pre uloženie a nabíjanie mobilných zariadení.

Štandardnom je elektronický stabilizačný systém ESC. Transit Courier sa do predaja dostane na jar 2014.

Transit Connect s rázvorom v dvoch dĺžkach

Štýlová dodávka Transit Connect je k dispozícii vo verzii s krátkym (L1) a dlhým rázvorom (L2). Ponúka nákladový priestor s celkovým objemom 3,0 m3, resp. 3,7 m3 (SAE) a maximálne užitočné zaťaženie 1 000 kg. Spoločnosť Ford ponúka verzie Van, Double-Cab-in-Van a Kombi.

SkryťVypnúť reklamu

Otvor v deliacej priečke a sedadlo spolujazdca sklápateľné do roviny, umožňujú bezpečné prevážanie nákladu s dĺžkou až 3,0 m (L1), resp. 3,4 m (L2). Dvojité sedadlo spolujazdca sklápateľné do viacerých polôh umožňuje prepravovať tri osoby v kabíne modelov Van.

Modely Kombi a Double-Cab-in-Van ponúkajú sedadlá pre päť, model L2 Kombi pre sedem osôb. Model L2 ponúka sedadlá s možnosťou sklopenia do roviny, ktoré sa podieľajú na optimalizácii nákladového priestoru, od sedadla spolujazdca smerom dozadu a umožňujú prevoz predmetov s dĺžkou až 2 metre.

Titul získal Transit Custom

300.jpgFord Transit Custom sa môže pochváliť titulom „Medzinárodná dodávka roka 2013“ a je prvým vozidlom vo svojej kategórii, ktoré získalo maximálny počet piatich hviezdičiek v hodnotení Euro NCAP.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť Ford predstaví aj novú verziu s vysokou strechou. Tá poskytne dodatočných 370 mm výšky v nákladovom priestore, čím sa zvýši vzdialenosť od podlahy k streche na 1,78 m.

Verzia s vysokou strechou je k dispozícii pri modeloch s krátkym aj dlhým rázvorom, pričom vo väčšom modeli zabezpečí špičkový maximálny objem nákladového priestoru 8,3 m3.

Model s vysokou strechou bude pre zákazníkov dostupný v poslednom štvrťroku 2013.

Miesto najväčšieho zastúpi Transit

Najväčším modelom z budúcej generácie radu Transit je 2-tonový Ford Transit, ktorého uvedenie na európsky trh je naplánované na jar 2014. K dispozícii bude komplexná ponuka karosárskych štýlov a verzií, vrátane verzií Van, Double Cab-in-Van (DCiV), Kombi, Kombi Van a Bus, ako aj verzií Chassis Cab a Chassis Cowl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verzie Van sú v ponuke s tromi rôznymi dĺžkami a dvomi rôznymi výškami strechy, s viacerými možnosťami celkovej hmotnosti vozidla až do hodnoty 4,7 tony.

V porovnaní s prechádzajúcim modelom Transit zväčšila spoločnosť Ford objem nákladového priestoru asi o 10 percent pri každom modeli. Najväčšia verzia „Jumbo“ dokáže previezť 15,1 m3 nákladu. Do verzie SuperJumbo Chassis Cab sa zasa zmestia predmety s dĺžkou 5 m.

V porovnaní s predchádzajúcim modelom by mala byť kabína výrazne priestrannejšia s väčším priestorom v oblasti ramien a nad hlavami, ako aj lepším výhľadom z vozidla.

Po prvýkrát sa bude nový 2-tonový Transit predávať aj na severoamerickom trhu, kde postupne nahradí rad vozidiel E-Series.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 13 366
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 280
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 764
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 852
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 500
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 291
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 217
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Peter Kuchár: Venuje sa narkomanom a prostitútkam. Konvertujú však aj celebrity...
  2. Zuzana Valachovičová: Plasty. Plasty? Plasty!
  3. Štefan Šturdzík: Kúpele Brusno
  4. Ján Chomík: Medzi vierou a pózou
  5. Martin Sukupčák: Požičiam Tatrabanke, a.s. 3 000€
  6. Vladimír Bojničan: Náboženský infantilizmus ako náš veľký civilizačný problém
  7. Dušan Koniar: A čo robil zatiaľ Gary?
  8. Juraj Tušš: Úroveň politiky a psychika ľudí na Slovensku
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 44 919
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 222
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 089
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 766
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 112
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 997
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 429
  8. Ivan Mlynár: Nové útoky Roberta Fica na Jána Čurillu, môžu úzko súvisieť s Mona Lysou, alebo so sochou Michelangelovho Dávida. 8 561
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu