SME
Nedeľa, 29. máj, 2022 | Meniny má Vilma

Ford Transit Courier odvezie 660 kg

Ford Transit Courier je najmenším členom úplne nového radu modelov Transit.

(Zdroj: Ford)

BRATISLAVA. Na výstave úžitkových vozidiel v Birminghame mala svetovú premiéru nová kompaktná dodávka Transit Courier značky Ford.

Spoločnosť tak po prvýkrát predstaví ucelený rad štyroch modelov nasledujúcej generácie úžitkových vozidiel radu Transit.

Navyše ich doplní aj nová Fiesta Van a nový Ranger, víťaz medzinárodnej súťaže Pickup Award 2013.

Veľké bočné dvere a úchytné body na montáže regálu

Transit Courier je postavený na globálnej platforme kategórie B. Objem nákladového priestoru sa vyšplhal na 2,3 m3 so štandardnými plnohodnotnými priečkami, pri celkovej dĺžke 4,16 metra. Zároveň prinesie jazdné vlastnosti a manévrovacie schopnosti známe z kategórie kompaktných vozidiel.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Ford Transit Courier ponúka maximálnu nosnosť 660 kg. Dokáže previezť širokú škálu tovarov a zariadení vrátane štandardnej europalety. Verziám kombi nechýbajú sklopné zadné sedadlá, delené v pomere 60:40 s vyklápacím mechanizmom.

Kabína ponúkne praktické riešenia mobilnej kancelárie, vrátane priehradky pre dokumenty formátu A4, stropného odkladacieho priestoru, zásuvky pod sedadlom vodiča a dokovacej stanice pre uloženie a nabíjanie mobilných zariadení.

Štandardnom je elektronický stabilizačný systém ESC. Transit Courier sa do predaja dostane na jar 2014.

Transit Connect s rázvorom v dvoch dĺžkach

Štýlová dodávka Transit Connect je k dispozícii vo verzii s krátkym (L1) a dlhým rázvorom (L2). Ponúka nákladový priestor s celkovým objemom 3,0 m3, resp. 3,7 m3 (SAE) a maximálne užitočné zaťaženie 1 000 kg. Spoločnosť Ford ponúka verzie Van, Double-Cab-in-Van a Kombi.

SkryťVypnúť reklamu

Otvor v deliacej priečke a sedadlo spolujazdca sklápateľné do roviny, umožňujú bezpečné prevážanie nákladu s dĺžkou až 3,0 m (L1), resp. 3,4 m (L2). Dvojité sedadlo spolujazdca sklápateľné do viacerých polôh umožňuje prepravovať tri osoby v kabíne modelov Van.

Modely Kombi a Double-Cab-in-Van ponúkajú sedadlá pre päť, model L2 Kombi pre sedem osôb. Model L2 ponúka sedadlá s možnosťou sklopenia do roviny, ktoré sa podieľajú na optimalizácii nákladového priestoru, od sedadla spolujazdca smerom dozadu a umožňujú prevoz predmetov s dĺžkou až 2 metre.

Titul získal Transit Custom

300.jpgFord Transit Custom sa môže pochváliť titulom „Medzinárodná dodávka roka 2013“ a je prvým vozidlom vo svojej kategórii, ktoré získalo maximálny počet piatich hviezdičiek v hodnotení Euro NCAP.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť Ford predstaví aj novú verziu s vysokou strechou. Tá poskytne dodatočných 370 mm výšky v nákladovom priestore, čím sa zvýši vzdialenosť od podlahy k streche na 1,78 m.

Verzia s vysokou strechou je k dispozícii pri modeloch s krátkym aj dlhým rázvorom, pričom vo väčšom modeli zabezpečí špičkový maximálny objem nákladového priestoru 8,3 m3.

Model s vysokou strechou bude pre zákazníkov dostupný v poslednom štvrťroku 2013.

Miesto najväčšieho zastúpi Transit

Najväčším modelom z budúcej generácie radu Transit je 2-tonový Ford Transit, ktorého uvedenie na európsky trh je naplánované na jar 2014. K dispozícii bude komplexná ponuka karosárskych štýlov a verzií, vrátane verzií Van, Double Cab-in-Van (DCiV), Kombi, Kombi Van a Bus, ako aj verzií Chassis Cab a Chassis Cowl.

SkryťVypnúť reklamu

Verzie Van sú v ponuke s tromi rôznymi dĺžkami a dvomi rôznymi výškami strechy, s viacerými možnosťami celkovej hmotnosti vozidla až do hodnoty 4,7 tony.

V porovnaní s prechádzajúcim modelom Transit zväčšila spoločnosť Ford objem nákladového priestoru asi o 10 percent pri každom modeli. Najväčšia verzia „Jumbo“ dokáže previezť 15,1 m3 nákladu. Do verzie SuperJumbo Chassis Cab sa zasa zmestia predmety s dĺžkou 5 m.

V porovnaní s predchádzajúcim modelom by mala byť kabína výrazne priestrannejšia s väčším priestorom v oblasti ramien a nad hlavami, ako aj lepším výhľadom z vozidla.

Po prvýkrát sa bude nový 2-tonový Transit predávať aj na severoamerickom trhu, kde postupne nahradí rad vozidiel E-Series.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Top jedenásť pláží na Baleárskych ostrovoch: ktorú si vyberiete?
  2. Kali, Tina, Yael i Spievankovo vandrujú po slovenských vodách
  3. Odliv mozgov pokračuje. Ako dostať mladých domov?
  4. Lenivá kuchárka: Zdravý obed či večeru uvaríte za pár drobných
  5. Slovenských tridsiatnikov láka zakladanie fondov
  6. Kúpele sú liečivý celok, Thermia jeho kráľovná!
  7. Leto v Rakúsku: Keď vás cisár pozve k stolu
  8. Bratislavský realitný trh oživí GALVANIA rezidencie
  1. Herec Karel Zima: Táto kamera do auta vám vydrží roky: MIO!
  2. Poškriabali vám auto, keď ste niekde parkovali?
  3. Ako si vyberať pohodlnú obuv nielen do práce? Toto sú naše tipy!
  4. Agresívne brzdenie alebo poistný podvod? Mal palubnú kameru!
  5. Darček na Deň detí? Repasovaný telefón môže byť skvelou voľbou
  6. Zdravé zateplenie za jeden deň: čo neviete o fúkanej izolácii
  7. Wüstenrot minulý rok úspešne naštartoval nový obchodný model
  8. Dve zľavy na jedného: Toto predĺženie v PLANEO je vaša šanca!
  1. Lenivá kuchárka: Zdravý obed či večeru uvaríte za pár drobných 15 070
  2. Top jedenásť pláží na Baleárskych ostrovoch: ktorú si vyberiete? 7 660
  3. Leto v Rakúsku: Keď vás cisár pozve k stolu 6 562
  4. Odliv mozgov pokračuje. Ako dostať mladých domov? 5 683
  5. Ako umocniť svoju lásku k Chorvátsku? Vlastným apartmánom! 2 016
  6. Kali, Tina, Yael i Spievankovo vandrujú po slovenských vodách 1 891
  7. Kúpele sú liečivý celok, Thermia jeho kráľovná! 1 329
  8. Zodpovedné nakupovanie chráni biodiverzitu pre budúce generácie 1 305
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

BMW i4 M50

Prvé elektrické M kombinuje absurdné zrýchlenie s tichým komfortom.


27. máj
Naložená dodávka na prívese. Napokon sa na Ukrajinu dostala.

Slzy, smiech a sedem hodín na colnici.


27. máj
Ford Tourneo Connect

Novinka je dvojčaťom Volkswagenu Caddy.


27. máj
Škoda Afriq

Pretekárske auto postavili za štyri mesiace.


25. máj

Blogy SME

  1. Štefan Vidlár: Nedeľná modlitba
  2. Lórant Kulík: Filatelia: Na inauguráciu poštovej známky Košicko-bohumínskej železnice sa prišiel pozrieť aj turistický sprievodca a spisovateľ Milan Kolcun
  3. Miroslav Kocúr: Hitler, Heydrich, Tiso - traja kamaráti a ich dnešní "kamaráti"
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
  5. Anton Kaiser: Cnosť žije aj po smrti
  6. Anna Miľanová: Nu, što ty glupaja ptica!?
  7. Helena Smihulova Laucikova: Májové snenie
  8. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině
  1. Ján Valchár: Bitka pri Cušime, Admirál Kuznecov alebo dve frašky ruskej flotily 12 221
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť III) 9 779
  3. Monika Kusendová: Malofatranská hrebeňovka alebo 4-dňové sólo dobrodružstvo s ruksakom po horách 4 372
  4. Monika Nagyova: Výhody emočného prejedania sa 4 219
  5. Jana Melišová: Oplatí sa žiť na dlh? 3 134
  6. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 2 732
  7. Slovenské národné stredisko pre ľudské práva: Kam až zájdu návrhy na obmedzovanie prístupu k interrupciám? 2 620
  8. Ján Valchár: Odvaha plukovníka Chodarjonoka alebo ako to nie je o odvahe 2 189
  1. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
  3. Monika Nagyova: Výhody emočného prejedania sa
  4. Lívia Hlavačková: Je Ajurvéda naozaj taká prastará, ako vravia?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 39. - Arktída - Letecká expedícia Amundsena s Ellsworthom na severný pól -1925
  6. Jiří Ščobák: Bude nový II. pilier lepší? Dožijeme sa exodu z dlhopisových fondov?
  7. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  8. Jiří Ščobák: Víte, co je Gerasimova doktrína?
SkryťZatvoriť reklamu