SME
reklama

Ford Transit Courier odvezie 660 kg

Ford Transit Courier je najmenším členom úplne nového radu modelov Transit.

(Zdroj: Ford)

BRATISLAVA. Na výstave úžitkových vozidiel v Birminghame mala svetovú premiéru nová kompaktná dodávka Transit Courier značky Ford.

Spoločnosť tak po prvýkrát predstaví ucelený rad štyroch modelov nasledujúcej generácie úžitkových vozidiel radu Transit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navyše ich doplní aj nová Fiesta Van a nový Ranger, víťaz medzinárodnej súťaže Pickup Award 2013.

Veľké bočné dvere a úchytné body na montáže regálu

Transit Courier je postavený na globálnej platforme kategórie B. Objem nákladového priestoru sa vyšplhal na 2,3 m3 so štandardnými plnohodnotnými priečkami, pri celkovej dĺžke 4,16 metra. Zároveň prinesie jazdné vlastnosti a manévrovacie schopnosti známe z kategórie kompaktných vozidiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ford Transit Courier ponúka maximálnu nosnosť 660 kg. Dokáže previezť širokú škálu tovarov a zariadení vrátane štandardnej europalety. Verziám kombi nechýbajú sklopné zadné sedadlá, delené v pomere 60:40 s vyklápacím mechanizmom.

Kabína ponúkne praktické riešenia mobilnej kancelárie, vrátane priehradky pre dokumenty formátu A4, stropného odkladacieho priestoru, zásuvky pod sedadlom vodiča a dokovacej stanice pre uloženie a nabíjanie mobilných zariadení.

Štandardnom je elektronický stabilizačný systém ESC. Transit Courier sa do predaja dostane na jar 2014.

Transit Connect s rázvorom v dvoch dĺžkach

Štýlová dodávka Transit Connect je k dispozícii vo verzii s krátkym (L1) a dlhým rázvorom (L2). Ponúka nákladový priestor s celkovým objemom 3,0 m3, resp. 3,7 m3 (SAE) a maximálne užitočné zaťaženie 1 000 kg. Spoločnosť Ford ponúka verzie Van, Double-Cab-in-Van a Kombi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otvor v deliacej priečke a sedadlo spolujazdca sklápateľné do roviny, umožňujú bezpečné prevážanie nákladu s dĺžkou až 3,0 m (L1), resp. 3,4 m (L2). Dvojité sedadlo spolujazdca sklápateľné do viacerých polôh umožňuje prepravovať tri osoby v kabíne modelov Van.

Modely Kombi a Double-Cab-in-Van ponúkajú sedadlá pre päť, model L2 Kombi pre sedem osôb. Model L2 ponúka sedadlá s možnosťou sklopenia do roviny, ktoré sa podieľajú na optimalizácii nákladového priestoru, od sedadla spolujazdca smerom dozadu a umožňujú prevoz predmetov s dĺžkou až 2 metre.

Titul získal Transit Custom

300.jpgFord Transit Custom sa môže pochváliť titulom „Medzinárodná dodávka roka 2013“ a je prvým vozidlom vo svojej kategórii, ktoré získalo maximálny počet piatich hviezdičiek v hodnotení Euro NCAP.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spoločnosť Ford predstaví aj novú verziu s vysokou strechou. Tá poskytne dodatočných 370 mm výšky v nákladovom priestore, čím sa zvýši vzdialenosť od podlahy k streche na 1,78 m.

Verzia s vysokou strechou je k dispozícii pri modeloch s krátkym aj dlhým rázvorom, pričom vo väčšom modeli zabezpečí špičkový maximálny objem nákladového priestoru 8,3 m3.

Model s vysokou strechou bude pre zákazníkov dostupný v poslednom štvrťroku 2013.

Miesto najväčšieho zastúpi Transit

Najväčším modelom z budúcej generácie radu Transit je 2-tonový Ford Transit, ktorého uvedenie na európsky trh je naplánované na jar 2014. K dispozícii bude komplexná ponuka karosárskych štýlov a verzií, vrátane verzií Van, Double Cab-in-Van (DCiV), Kombi, Kombi Van a Bus, ako aj verzií Chassis Cab a Chassis Cowl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verzie Van sú v ponuke s tromi rôznymi dĺžkami a dvomi rôznymi výškami strechy, s viacerými možnosťami celkovej hmotnosti vozidla až do hodnoty 4,7 tony.

V porovnaní s prechádzajúcim modelom Transit zväčšila spoločnosť Ford objem nákladového priestoru asi o 10 percent pri každom modeli. Najväčšia verzia „Jumbo“ dokáže previezť 15,1 m3 nákladu. Do verzie SuperJumbo Chassis Cab sa zasa zmestia predmety s dĺžkou 5 m.

V porovnaní s predchádzajúcim modelom by mala byť kabína výrazne priestrannejšia s väčším priestorom v oblasti ramien a nad hlavami, ako aj lepším výhľadom z vozidla.

Po prvýkrát sa bude nový 2-tonový Transit predávať aj na severoamerickom trhu, kde postupne nahradí rad vozidiel E-Series.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 706
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 683
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 538
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 825
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 014
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 010
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 663
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 6 192
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Michal Drotován: Peter Pellegrini ako zástupca bežného občana? Naozaj?
  2. Ján Škerko: Rozhovor ministra vnútra s hľadaným extrémistom
  3. Ján Šeďo: Z pohľadu mysliaceho človeka vládnu šmejdi a vzťahoví analfabeti.
  4. Miroslav Ferkl: Kampaň či agresia
  5. Juraj Kumičák: Kolaborant
  6. Marek Strapko: Pellegrini svojimi pytačkami ohrozuje suverenitu Slovenska
  7. Peter Homola: Nájdený papyrus v slovenčine!
  8. Miroslav Lisinovič: Putovanie slovenskými kalváriami - Sabinov
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 45 786
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 541
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 387
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 11 023
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 379
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 351
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 151
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 429
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
reklama
SkryťZatvoriť reklamu