WTCC: Veterán Tarquini s novou Hondou v tréningu najrýchlejší

Honda má Slovakia Ring natrénovaný, v pretekoch WTCC jej patrí pole position a prvé tri miesta na štartovom rošte. Slovák Maťo Homola odštartuje v nedeľných pretekoch európskej série z prvého radu.

(Zdroj: Marián Bazala)

BRATISLAVA. Skúsený pilot Gabriele Tarquini testoval s Hondou na Slovakia Ringu už vlani pred prvým štartom novej značky v seriály WTCC. Teraz získal najvýhodnejšiu pozíciu na štarte pred prvou z dvoch súťažných nedeľných jázd.

Štart bude pre Hondu o to radostnejší, že Tarquinimu bude v prvom rade sekundovať druhý jazdec tímu Castrol Honda, Tiago Monteiro. Obaja totiž dominovali dvom kvalifikačným jazdám na Slovakia Ringu.

michelisz.jpg

Dominanciu japonskej značky ešte potvrdil vlaňajší miláčik publika na Slovakia Ringu, Maďar Norbert Michelisz, ktorý tu pred rokom jazdil s BMW.

Teraz jeho Hondu Civic vyrobenú s podporou továrne spravuje súkromný tím Zengö Motorsport a zrejme dosiahli veľmi dobré nastavenie, lebo Michelisz zaostal za druhým miestom len o 12 stotín sekundy. Najlepším ne-Honda pilotom bol niekdajší víťaz WTCC Yvan Muller na Chevrolete.

Homola pôjde z prvého radu

Pred meraným tréningom pretekov ETCC bol mierny chaos, keďže nebolo jasné koľko pneumatík môžu jazdci použiť kvôli nejasnej zmene v pravidlách.

Slovák Maťo Homola obul úplne nové pneumatiky a hneď v prvom kole sa snažil zajazdiť rozhodujúci čas, čo sa mu aj podarilo. „Čas som oproti minulému roku vylepšil o 2 sekundy“, dodal Homola po tréningoch.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 13 389
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 799
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 700
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 965
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 829
  6. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 206
  7. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 172
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 907
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 568
  10. Splnený sen 559

Téma: Honda Civic, CR-V, Accord, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Ak veríme politikom, v Česku vláda nevznikne. Nemá ako

S Babišom nechcú strany vládnuť. Len Okamura, ale toho nechce Babiš.

DOMOV

Strašifták, Buzik, Čačurák. Ako sa žije ľuďom s netradičným priezviskom?

Hanlivé priezvisko úrad zmení za tri eurá, inak to stojí stovku.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.

KULTÚRA

Belgické rádio a minca medzi polkami zadku. Ako Suchet oživil svojho Poirota

Najťažší bol posledný deň nakrúcania.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.