BRATISLAVA. Hoci je základom auta Golf siedmej generácie, mohli by sme v ňom nájsť aj prvky modelu Scirocco a špecialít iných automobilových značiek.
Napriek mohutnému rozšíreniu, oddelenému „C“ stĺpiku a obrovských 20-palcovým kolesám, je to stále Golf.
Fanúšikov značky bude asi najviac zaujímať technika tohto 4 253 mm dlhého konceptu. Srdcom automobilu je benzínový vidlicový šesťvalec 3,0 TSI, ktorý má dostatok vzduchu vďaka dvom turbodúchadlám. Celkový výkon presahuje 500 koní (370 kW).
Krútiaci moment 560 Nm roztáča kolesá oboch náprav cez známu medzinápravovú spojku Haldex. S pohonnou jednotkou spolupracuje dvojspojková prevodovka DSG.
Zrýchlenie z pokoja na 100 km/h netrvá automobilu dlhšie ako 3,9 sekundy.
Keramické brzdy, ukryté v diskoch kolies obutých do pneumatík rozmeru 235/35 vpredu a 275/35 vzadu, sa starajú o bezpečné spomalenie vozidla, napríklad aj z jeho maximálnej rýchlosti 300 km/h.