SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Napriek dopytu bude Ferrari vyrábať menej

Ferrari sa nechce stať bežnou komerčnou značkou a napriek zvyšujúcemu dopytu zníži produkciu. Cieľom je zodvihnúť exkluzivitu vozidiel talianskej automobilky.

(Zdroj: Ferrari)

BRATISLAVA. Automobilke Ferrari sa v roku 2012 podarilo predať viac ako 7 300 vozidiel. Na otázku či firma prekoná minuloročné predajné výsledky aj tento rok, generálny riaditeľ Ferrari di Montezemola odpovedal slovami: „Darí sa nám aj v tomto roku. Napriek tomu sa tento rok zameriame na pozdvihnutie exkluzivity značky.“

Automobilka sa chystá znížiť ročný predaj áut pod 7 000 kusov. Predajcovia údajne musia pochopiť, že dôležitá je kvalita a nie množstvo. Zvýšenie exkluzivity by malo ochrániť zisk a zostatkovú hodnotu vozidiel Ferrari.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Maranellská stajňa sa však sťažovať nemôže, pretože súčasná pozícia firmy je lepšia ako kedykoľvek v minulosti. „S obnovovaním nášho sortimentu sa nemusíme ponáhľať.“ dodal šéf automobilky.

Mimoriadne úspešný je individualizační program Tailor-Made, prostredníctvom ktorého si zákazníci objednajú príplatkové prvky v hodnote približne 66-tisíc amerických dolárov. Príjmy Scuderie rastú aj vďaka oddeleniu Ferrari Classiche Department, ktoré je zamerané na renovácie starších ročníkov.

Sťažovať si nemôže ani centrála v Maranelle. Múzeum v nej navštívilo v minulom roku asi 250 tisíc návštevníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Hygge ako životný štýl
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  5. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  6. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  7. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  8. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  9. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  10. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 32 656
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 31 171
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 444
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 239
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 800
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 608
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 237
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 843
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 538
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 748
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 231-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 801 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

10 h
Ladislav Bašternák čaká na súdne pojednávanie.

Súd rieši aj prevody firiem na advokáta a brata.

3 h

Poslanec Čepček z kotlebovského krídla OĽaNO už zasa podal na vlastnú päsť zákon na zákaz interupcií.