Le Mans: dvojnásobný triumf Audi

Továrenský tím nemeckej automobilky Audi zopakoval svoj minuloročný triumf na prestížnych vytrvalostných automobilových pretekoch 24 hodín Le Mans. Od úvodných minút 69. ročníka legendárnych pretekov sa ujali vedenia obhajcovia minuloročného prvenstva.

víťazi 24 hodín le mans e. pirro, t. kristensen a f. biela na najvyššom stupni

Posádka v zložení Emanuele Pirro (Tal.), Frank Biela (Nem.) a Tom Kirstensen (Dán.) napokon za 24 hodín najazdila 321 kôl. S odstupom jedného okruhu prišlo do cieľa ďalšie továrenské Audi (Capello, Aiello, Pescator). Bronzová priečka patrí britskej značke Bentley, ktorá sa na stupne víťazov 24 h Le Mans vrátila po 51 rokoch! Priebeh 69. ročníka pretekov výraznou mierou poznačilo nepriaznivé počasie. Na hustý dážď doplatilo viacero posádok, zo 48 štartujúcich prišlo do cieľa iba 21 automobilov.

  1. Výsledky:

  2. Frank Biela (Nem.), Tom Kristensen (Dán.), Emanuele Pirro (Tal.) Audi 321 kôl (4367,205 km, priemer. rýchlosť 181,967 km/h),
  3. Laurent Aiello (Fr.), Rinaldo Capello (Tal.), Christian Pescatori (Tal.) Audi - 1 kolo,
  4. Andy Wallace (V. Brit.), Eric van der Poele (Bel.), Butch Leitzinger (USA) Bentley - 15 kôl,
  5. Olivier Beretta (Mon.), Karl Wendlinger (Rak.), Pedro Lamy (Port.) Chrysler - 23 kôl,
  6. Jean-Denis Deletraz (Švaj.), Pascal Fabre (Fr.), Jordi Gene (Šp.) Reynard - 37 kôl,
  7. Fabio Babini, Gabrio Rosa, Luca Drudi (všetci Tal.) Porsche - 38 kôl.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 717
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 145
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 690
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 120
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 284
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 252
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 039
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 992
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 817
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 777

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žiadne potraviny a autobus raz za týždeň. Okraj kraja, na ktorý sa zabudlo

Ľudia v Prešovskom samosprávnom kraji o práci župana veľa nevedia. Trápia ich najmä cesty a nezamestnanosť, ale aj životné prostredie.

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

Čo je nové na SME

SMEnaživo: Diskusia s kandidátmi na bratislavského župana

Príďte dnes o 18.00 diskutovať.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.