Le Mans: dvojnásobný triumf Audi

Továrenský tím nemeckej automobilky Audi zopakoval svoj minuloročný triumf na prestížnych vytrvalostných automobilových pretekoch 24 hodín Le Mans. Od úvodných minút 69. ročníka legendárnych pretekov sa ujali vedenia obhajcovia minuloročného prvenstva.

víťazi 24 hodín le mans e. pirro, t. kristensen a f. biela na najvyššom stupni

Posádka v zložení Emanuele Pirro (Tal.), Frank Biela (Nem.) a Tom Kirstensen (Dán.) napokon za 24 hodín najazdila 321 kôl. S odstupom jedného okruhu prišlo do cieľa ďalšie továrenské Audi (Capello, Aiello, Pescator). Bronzová priečka patrí britskej značke Bentley, ktorá sa na stupne víťazov 24 h Le Mans vrátila po 51 rokoch! Priebeh 69. ročníka pretekov výraznou mierou poznačilo nepriaznivé počasie. Na hustý dážď doplatilo viacero posádok, zo 48 štartujúcich prišlo do cieľa iba 21 automobilov.

  1. Výsledky:

  2. Frank Biela (Nem.), Tom Kristensen (Dán.), Emanuele Pirro (Tal.) Audi 321 kôl (4367,205 km, priemer. rýchlosť 181,967 km/h),
  3. Laurent Aiello (Fr.), Rinaldo Capello (Tal.), Christian Pescatori (Tal.) Audi - 1 kolo,
  4. Andy Wallace (V. Brit.), Eric van der Poele (Bel.), Butch Leitzinger (USA) Bentley - 15 kôl,
  5. Olivier Beretta (Mon.), Karl Wendlinger (Rak.), Pedro Lamy (Port.) Chrysler - 23 kôl,
  6. Jean-Denis Deletraz (Švaj.), Pascal Fabre (Fr.), Jordi Gene (Šp.) Reynard - 37 kôl,
  7. Fabio Babini, Gabrio Rosa, Luca Drudi (všetci Tal.) Porsche - 38 kôl.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 903
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 219
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 787
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 14 935
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 835
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 344
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 117
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 523
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 777
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 684

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

ŠPORT

Sagan skončil v štrnástej etape štvrtý, po skvelom závere vyhral Fraile

Opäť zvýšil náskok v bodovacej súťaži.

Stĺpček Osmelené

Od mladosti mám problém s alkoholom a neviem si pomôcť

Som abstinent, aj keď nemusím.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.