SME

Bratislavský Volkswagen začal vyrábať cross up!

Malý Volkswagen bude mať viac doplnkov, ochranné lišty, vyššiu svetlosť podvozka a pestrejší interiér.

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. Z výrobných liniek bratislavského závodu schádza už štvrtá verzia najmenšieho Volkswagenu v súčasnosti.

Po troj a päťdverových verziách pribudol pred časom Volkswagen eco up! na stlačený zemný plyn. Štvrtá verzia, ktorej výroba práve začala, nesie označenie cross up! a po vzore väčších Volkswagenov s označením cross nesie najmä kozmetické úpravy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Práve montáž lifestyle-ových doplnkov si vyžiadala zmenu nastavenia výrobných liniek a rozšírenie procesu výroby o niekoľko úkonov navyše.

SkryťVypnúť reklamu

Päťlístok farieb

Okrem čiernych plastových prahov a lemov blatníkov budú odlišovacím prvkom verzie aj nové farby karosérie. Navonok dostal päťdverový Volkswagen up! strieborné veľké nárazníky so zabudovanými hmlovkami už v štandarde.

V zozname kozmetických doplnkov s istým reálnym využitím nájdeme aj strešný nosič lakovaný v striebornej farbe a kryty podvozka.

Cross up! ponúkne oproti štandardnej verzii aj o 1,5 cm vyššiu svetlú výšku podvozka a teda možnú výhodu pri parkovaní k vysokým obrubníkom.

Pod prednou kapotou ostáva nezmenený benzínový trojvalec s výkonom 75 koní a cross up! dostane v prvomontáži na výrobnej linke pneumatiky s rozmerom 185/50 R16.

Interiéru dali viac kože

Nová verzia využíva danosť prístrojovky základnej verzie s lakovateľným panelom, ktorý môže byť červený, čierny alebo tmavo strieborný.

SkryťVypnúť reklamu

Sedadlá si môže zákazník vybrať aj v kombinácii farieb karosérie a hlavne, namiesto plastového venca volantu dostane kožou potiahnutý volant, radiacu páku aj rukoväť ručnej brzdy.

Okrem nápisu cross na prahových lištách majú chrómované lemovanie prístroje a vetracie otvory.

Autor: VW

Autá Volkswagen

Logo Volkswagenu.

Nemecká skupina sa snaží pretransformovať svoje európske závody.


TASR
Logo Volkswagenu.

Cieľom je vyhnúť sa vysokým americkým clám.


TASR 2
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 506
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 509
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 081
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 170
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 600
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 475
  7. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 313
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 264
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu