SME

Peugeot 2008 je už aj na Slovensku

Nový crossover 2008 chce byť praktickým autom nie len pre mestskú rodinu. S ponukou atraktívneho priestoru pre cestujúcich a batožinu zabojuje v silnom segmente.

(Zdroj: Peugeot)

BRATISLAVA. Francúzska automobilka Peugeot, po slovenskej premiéra na autosalóne v Bratislave, uvádza od dnešného dňa na náš trh nový mestský crossover Peugeot 2008.

Automobil postavený na báze menšieho modelu 208 no s praktickými pridanými hodnotami má ambície posilnené úspechom menšieho súrodenca.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nový automobil na celkovej dĺžke 4 159 mm ukrýva interirér, ktorého centrom je malý volant s palubnými ukazovateľmi nad ním a relatívne veľkým batožinovým priestorom 360 litrov. Zložením časti alebo celej zadnej lavice narastie až na 1 194 dm3.

SkryťVypnúť reklamu

Vďaka rázvoru 2,54 m Peugeot 2008 poskytuje štedrý priestor aj cestujúcim vzadu, čomu pomohli tenšie operadlá predných sedadiel. Tí sa môžu do batožinového priestoru dostať priamo zo svojich miest cez prednú časť batožinového krytu, ktorá je posuvná.

Dostane aj prepĺňaný trojvalec

V nasledujúcich mesiacoch po uvedení na trh sa rad motorov rozšíri o preplňované 3-valcové benzínové verzie.

Nový Peugeot 2008 má poháňanú výlučne prednú nápravu, no na zvýšenie trakcie ponúka elektronický systém kontroly trakcie Grip Control s viacerými režimami jazdy vrátane snehu, piesku či všeobecne jazdy mimo spevnené cesty.

Tri stupne výbavy dopĺňajú štyri roky záruky

Vozidlo s najnižšou výbavou a benzínovým trojvalcovým motorom 1,2 VTi (60 kW / 82 k) dostalo akciovú cenu 11 190 eur. Peugeot nezabudol ani na naftový motor, hoci v danej výbave je v ponuke len jediný – 1,4 HDi FAP (50 kW / 68 k) v cene od 13 690 eur.

SkryťVypnúť reklamu

Druhý stupeň Active pridáva okrem ďalších prvkov vybavenia aj možnosť vybrať si z naftových motorov objemu 1,6 a výkonu až do 84 kW (115 k). Do ponuky sa dostáva aj benzínová „jednašestka“ VTi vyvinutá v spolupráci s BMW.

Cena najvyššej výbavy Allure sa môže vyšplhať na hranicu 19-tisíc eur, to už je k dispozícii napríklad najsilnejší naftový motor, zadný parkovací asistent, dotykový 7-palcový displej, dvojzónová automatická klimatizácia alebo 16-palcové zliatinové disky.

Od 21. do 22. júna budú mať dealeri Peugeotu v rámci aktivity Dni emócií Peugeot otvorené až do symbolickej 20:08 hodiny.

Peugeot

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako rozoznať dobrú kávu? Poradí pražiarka
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 20 925
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 171
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 5 029
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 101
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 923
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 451
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 291
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 266
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Štefan Šturdzík: Himaláje , drsné no zároveň dychberúce. No plné tiel obetí , ktorí podcenili silu hôr.
  2. Miroslav Ferkl: Nezávislý súddd
  3. Ján Raclavský: Imitácia práce s dátumom expirácie
  4. Daniel Guľaš: Hlina preberá štafetu opozičného lídra. PS stagnuje a stráca momentum
  5. Martin Bača: Šachové ťah(olam)y (1)
  6. Věra Tepličková: Krutá rana pre opozíciu: Minister Takáč opäť nakupoval potraviny
  7. Dagmar Szabó: DIEŤA JE DAR, NIE TOVAR - 1. konferencia o ochrane detí pred systémovým násilím
  8. Jozef Černek: Kto nám ukradol komunikáciu?
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 26 257
  2. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 16 203
  3. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 11 539
  4. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 11 320
  5. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 8 016
  6. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 7 337
  7. Juraj Kumičák: Ako Cyril a Metod fašistom pomáhali... 6 604
  8. Ján Valchár: Poslušne hlásim, som doma! 6 042
  1. Věra Tepličková: Krutá rana pre opozíciu: Minister Takáč opäť nakupoval potraviny
  2. Post Bellum SK: Pán minister, nacistickému Nemecku nikto nič neodpustil
  3. Marian Nanias: Systém emisných povoleniek v EÚ.
  4. Roman Kebísek: Básnik Byron vraj „miloval len jednu“ – Chaworthovú
  5. Věra Tepličková: O Cintuloch a Ficoch alebo Otázky bez odpovedí
  6. Marcel Rebro: Ruský oligarcha: Keď máš všetko, len nie istotu, že sa dožiješ večere
  7. Marian Nanias: Pokus odvolať predsedníčku Európskej komisie (EK) Ursulu von der Leyen.
  8. Radko Mačuha: Pozor ! Cyril a Metod. Vstup len na povolenie.
SkryťZatvoriť reklamu