SME

Peugeot 2008 je už aj na Slovensku

Nový crossover 2008 chce byť praktickým autom nie len pre mestskú rodinu. S ponukou atraktívneho priestoru pre cestujúcich a batožinu zabojuje v silnom segmente.

(Zdroj: Peugeot)

BRATISLAVA. Francúzska automobilka Peugeot, po slovenskej premiéra na autosalóne v Bratislave, uvádza od dnešného dňa na náš trh nový mestský crossover Peugeot 2008.

Automobil postavený na báze menšieho modelu 208 no s praktickými pridanými hodnotami má ambície posilnené úspechom menšieho súrodenca.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nový automobil na celkovej dĺžke 4 159 mm ukrýva interirér, ktorého centrom je malý volant s palubnými ukazovateľmi nad ním a relatívne veľkým batožinovým priestorom 360 litrov. Zložením časti alebo celej zadnej lavice narastie až na 1 194 dm3.

SkryťVypnúť reklamu

Vďaka rázvoru 2,54 m Peugeot 2008 poskytuje štedrý priestor aj cestujúcim vzadu, čomu pomohli tenšie operadlá predných sedadiel. Tí sa môžu do batožinového priestoru dostať priamo zo svojich miest cez prednú časť batožinového krytu, ktorá je posuvná.

Dostane aj prepĺňaný trojvalec

V nasledujúcich mesiacoch po uvedení na trh sa rad motorov rozšíri o preplňované 3-valcové benzínové verzie.

Nový Peugeot 2008 má poháňanú výlučne prednú nápravu, no na zvýšenie trakcie ponúka elektronický systém kontroly trakcie Grip Control s viacerými režimami jazdy vrátane snehu, piesku či všeobecne jazdy mimo spevnené cesty.

Tri stupne výbavy dopĺňajú štyri roky záruky

Vozidlo s najnižšou výbavou a benzínovým trojvalcovým motorom 1,2 VTi (60 kW / 82 k) dostalo akciovú cenu 11 190 eur. Peugeot nezabudol ani na naftový motor, hoci v danej výbave je v ponuke len jediný – 1,4 HDi FAP (50 kW / 68 k) v cene od 13 690 eur.

SkryťVypnúť reklamu

Druhý stupeň Active pridáva okrem ďalších prvkov vybavenia aj možnosť vybrať si z naftových motorov objemu 1,6 a výkonu až do 84 kW (115 k). Do ponuky sa dostáva aj benzínová „jednašestka“ VTi vyvinutá v spolupráci s BMW.

Cena najvyššej výbavy Allure sa môže vyšplhať na hranicu 19-tisíc eur, to už je k dispozícii napríklad najsilnejší naftový motor, zadný parkovací asistent, dotykový 7-palcový displej, dvojzónová automatická klimatizácia alebo 16-palcové zliatinové disky.

Od 21. do 22. júna budú mať dealeri Peugeotu v rámci aktivity Dni emócií Peugeot otvorené až do symbolickej 20:08 hodiny.

Peugeot

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  3. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  6. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  7. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Signature vône podľa osobnosti
  2. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  3. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  4. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  5. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  6. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  7. V Malackách vybudovali čajové impérium
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 230
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 10 245
  3. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 6 421
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 802
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 282
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 487
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 315
  8. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 725
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu