SME
Streda, 30. november, 2022 | Meniny má Ondrej, Andrej

Renault ponúka nový Koleos aj na Slovensku

Koleos dostal krajšiu masku, ktorá zapadá do súčasného vzhľadu Renaultov. V interiéri potešia novšie materiály, no hlavne multimediálny systém R-link.

(Zdroj: Renault)

BRATISLAVA. Na šiestom Medzinárodnom Autosalóne v Buenos Aires boli strhnuté plachty z nového Renaultu Koleos.

SUV s novou vizážou sa pokúsi opäť zabojovať o priazeň aj slovenských zákazníkov napriek tomu, že trh je nasýtený aj úspešnejšími SUV.

Predná časť nového Renaultu Koleos sa pýši novým nárazníkom a chrómovanou maskou chladiča, na ktorej dominuje výraznejšie logo značky. Kryty bočných spätných zrkadiel sú vybavené LED smerovkami. Automobil zatraktívňujú dvojfarebné disky kolies z ľahkej zliatiny

Zadné okno si zachováva rovnaký sklon. Pre uľahčenie prístupu do kufra sa jeho veko otvára na dve časti.

Materiály zvolené pre kabínu ponúknu vyššiu kvalitu. Stredová konzola obsahuje niekoľko chrómových zvýraznení a podobne ako pri paneloch dverí, aj na nej by ste našli okrasné prvky z dreva.

Do katalógu boli pridané nové kožené čalúnenia vrátane otváracej presklenej panoramatickej strechy s plochou 0,75 m2.

Jedným z hlavných rozdielov oproti predchádzajúcej generácii je doplnenie modelu o multimediálny systém Renault R-Link so sedempalcovou dotykovou obrazovkou a diaľkovým ovládaním navigácie pod volantom.

Automobilka nezabudla zvýrazniť, že nový Koleos prichádza na trh aj so systémom stráženia „mŕtvych uhlov“, ktorý poskytuje vizuálne varovanie vždy, keď je v mŕtvom uhle detekované vozidlo. Novým prvkom je aj parkovacia kamera so zobrazením na displeji R-Linku.

Praktickú stránku auta zastupujú hlavne rozdelené dvere batožinového priestoru umožňujúce prístup priamo až na podlahu kufra. Zadná sklopná lavica delená v pomere 60/40 používa systém „Easy Estate“, ktorý umožňuje sklopiť sedlá na podlahu jedným pohybom.

Koleos bude možné objednať s pohonom predných alebo všetkých kolies a výhradne s naftovými pohonnými jednotkami 2,0 dCi v dvoch výkonových i výbavových stupňoch.

Akciová cena nižšej výbavy Dynamique 4x4 so slabším motorom (110 kW/150 k) a mechanickou prevodovkou so šiestimi stupňami, začína na sume 25 590 eur. Opačný koniec ponuky tvorí vyššia výbava, motor s výkonom 127 kW (175 k) a šesťstupňová automatická prevodovka – 30 490 eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Diplom, na ktorý budeš právom hrdý. Študuj u nás.
  2. Ako vybrať správny televízor? QLED verzus QD OLED
  3. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  4. Prejdite na zelený benzín, pomoc životnému prostrediu sa ráta!
  5. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nemusia
  6. Vytvor si svoju budúcnosť
  7. Liečba rakoviny sa u nás výrazne zlepší. Bude to stáť 300-tisíc
  8. Ako sa dostať k darčeku výhodnejšie? Skúste túto možnosť.
  1. Ako sa účinne vyrovnať s energetickou krízou? Spôsobov je viac
  2. SPŠ strojnícka v Prešove úspešne realizuje program Erasmus+
  3. Kríza nie je dôvodom na zmrazovanie miezd
  4. Zmeny v systéme revíznych postupov
  5. Prvotriedne služby, nikoho iného by sme už nebrali
  6. Posledné voľné byty z úrody Jabloní. Nenechajte si ich ujsť.
  7. Prejdite na zelený benzín, pomoc životnému prostrediu sa ráta!
  8. Ako sa dostať k darčeku výhodnejšie? Skúste túto možnosť.
  1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie 16 136
  2. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana? 6 905
  3. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám 6 151
  4. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to? 5 545
  5. EUBA - Tvoja voľba, tvoja budúcnosť 2 087
  6. TESCO pokračuje v raste.Otvorilo predajňu v Kysuckom Novom Meste 2 043
  7. Liečba rakoviny sa u nás výrazne zlepší. Bude to stáť 300-tisíc 1 498
  8. Diplom, na ktorý budeš právom hrdý. Študuj u nás. 1 136
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Peugeot 408

Jediným väčším problémom bude cena.


5 h
Porsche 911 Dakar

Celkovo vznikne len 2 500 kusov.


22 h
Renault Austral

Lákať chce výbavou aj ovládaním Google.


25. nov
MG ZS

Zamrzieť môže spotreba aj infotainment.


25. nov

Blogy SME

  1. Jozef Kozár: Vianočný Mars na večernej oblohe
  2. Ján Škerko: Temné sily toto kolo vyhrali
  3. Ctirad Klimčík: Prečo študovať na bratislavskom matfyze
  4. Tomáš Hegedűš: Štátne budovy či ruiny? Začnime nanovo
  5. Peter Maroncik: Ako preklenúť tichú domácnosť
  6. Ján Bilohuščin: Generálny sudca SR
  7. Ľuboš Vodička: Rimania na Dunaji: Gerulata v Bratislave
  8. Michal Lendvorsky: Ste nespokojní v práci? Rozmýšľate o zmene? Zdieľame s Vami varovné signály v zamestnaní.
  1. Grácz Ján: Po 62 odberoch končím s dobrovoľným darovaním krvi. Všeobecná zdravotná odmieta otcovi preplatiť liečbu. 205 616
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia 15 813
  3. Michael Achberger: 7 tajných tipov na chudnutie: malé zmeny, veľké výsledky 6 138
  4. Jana Melišová: V závoji hmly 5 022
  5. Ľuboš Vodička: Železnica na Slovensku: Myjavský viadukt 4 027
  6. Ján Valchár: 9 mesiacov štvordňovej operácie (a najlepšia investícia histórie). 3 950
  7. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět 3 521
  8. Věra Tepličková: Tak Sme rodina, alebo nie sme rodina? 2 912
  1. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět
  2. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  3. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  4. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  5. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
  7. Jiří Ščobák: Chcete výborný seriál s nestandardním příběhem? Chcete krásnou herečku a herce, kteří umí hrát? Teplo lidské duše? Strašidelný zámek a psychiatrii?
  8. Jiří Ščobák: Porazíme infláciu? Ako vznikla, kto za ňu môže a ako ju riešiť?
SkryťZatvoriť reklamu