SME

Škoda ukázala kratší Rapid, volá sa Spaceback

Škoda ďalej rozširuje ponuku v silnom segmente kompaktov. Medzi modely Fabia a Octavia zamieri aj hatchback nižšej strednej triedy Rapid Spaceback.

(Zdroj: Škoda)

BRATISLAVA. Škoda svetu oficiálne predstavila hatchback verziu modelu Rapid.

Automobilka zamerala Rapid Spaceback predovšetkým na mladšie skupiny šoférov.

Premiéru oslávi v septembri na tohtoročnom medzinárodnom autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom. Na európskych trhoch začnú novinku predávať od októbra tohto roka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dizajn modelu Škoda Rapid Spaceback je až po stĺpik B zhodný s dizajnom modelu Rapid. Aj keď na dĺžku je novinka o asi 18 centimetrov kratšia ako Rapid, ponuku priestoru pre cestujúcich majú oba modely zhodné.

SkryťVypnúť reklamu

Batožinový priestor s objemom 415 litrov, alebo 1 380 litrov po sklopení operadiel zadných sedadiel, spĺňa “škodovácke” zameranie.

Pre Rapid Spaceback je v rámci voliteľnej výbavy k dispozícii napríklad jednodielna pevná panoramatická strecha. Plynule prechádza do predĺženého okna zadných dverí, kde tónovanie skla končí asi o desať centimetrov nižšie než u bežného prevedenia. Oba prvky vytvárajú dojem celistvej sklenenej plochy.

Nová Škoda Rapid Spaceback dorazí na trhy v Európe spolu so štyrmi benzínovými motorizáciami a dvoma naftovými vo výkonovom rozsahu od 55 kW (75 k) do 90 kW (122 k).

Najúspornejším z nich bude výkonovo “priškrtený” motor 1,6 TDI s výkonom 66 kW (90 k), ktorý si vo verzii GreenLine za trasu dlhú 100 km vypýta priemerne 3,8 l nafty.

SkryťVypnúť reklamu

Škoda Rapid Spaceback je najmladšou novinkou v rámci najväčšej modelovej ofenzívy značky Škoda v jej takmer 118-ročnej histórii.

V najbližších rokoch automobilka obnoví celú modelovú ponuku a rozšíri ju aj na ďalšie segmenty.

Každých v priemere šesť mesiacov chce mladoboleslavská značka uviesť jeden nový, alebo prepracovaný model s cieľom navýšiť predaje automobilov Škoda na 1,5 milióna vozidiel ročne.

Škoda

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 546
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 240
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 995
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 048
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 939
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 824
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 447
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  2. Daniel Bíro: Kapela Slovenská Klobása vznikla už v roku 1993. Aké boli jej začiatky? A aká je súčasnosť kapely?
  3. Jozef Foltýn: Huliak che byť už aj reprezentačný tréner
  4. Štefan Šturdzík: Dvojtvárnosť premiéra.
  5. Milan Srnka: Fico bude v Moskve v “exkluzívnej spoločnosti”
  6. Jozef Stasík: Čakáme na nové elity. Nie, ani tie nás nespasia.
  7. Viktor Pamula: Ako sa minister obrany ministrom zdravotníctva stal
  8. Miroslav Ferkl: Na máji záleží
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 302
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 722
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 22 918
  4. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 10 926
  5. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 569
  6. Viktor Pamula: Ako predseda Jednoty Dôchodcov Slovenska do Spišskej prišiel 6 646
  7. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 5 940
  8. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 870
  1. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  2. Tupou Ceruzou: Smerákov
  3. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil a netreba mu ďakovať.
  4. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  5. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  6. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  7. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  8. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
reklama
SkryťZatvoriť reklamu