Medzi zákazníkmi autobazárov je najväčší záujem o vozidlá českej automobilky Škoda. Vyplýva to z predaja ojazdených automobilov v autobazároch AAA Auto v prvom polroku 2013.
Viac než 26 % zo všetkých predaných automobilov je od mladoboleslavského výrobcu. Najžiadanejším automobilom sa v spomínanom období stal model Fabia, ktorý si vybral každý desiaty zákazník.
Zákazníci na slovenskom a českom trhu sa vo svojich preferenciách prekvapivo zhodujú, pretože hneď prvé štyri priečky v oboch rebríčkoch obsadili rovnaké modely automobilov.
Najžiadanejšou bola Škoda Fabia s podielom 11 % na slovenskom trhu a podielom 12 % na českom. Na druhom mieste sa umiestnila Octavia s 9 percentným u nás a 11 percentným podielom v Česku. Tretie miesto obsadil Ford Focus, ktorý si vybralo už len 3 % zákazníkov v oboch krajinách. O niečo menší záujem bol o štvrtý Volkswagen Passat.
Aj na ruskom trhu patrí Škoda medzi vyhľadavánejšie značky. Octavia sa tam umiestnila v prvom polroku na druhom mieste za prvým Fordom Focus, ktorý si v Rusku vybralo 5 percent zákazníkov.
Skupina AAA Auto prevádzkuje sieť 32 pobočiek v Českej republike, na Slovensku a Rusku. Za prvý polrok 2013 predala 28 000 vozidiel.