SME
Sobota, 21. máj, 2022 | Meniny má Zina

Bugatti predstaví šesť špeciálnych edícií Veyronu

Pôvodne francúzska značka Bugatti chce prepojiť svoju pretekársku minulosť so žijúcou legendou – modelom Bugatti Veyron a to šiestimi špeciálnymi edíciami.

(Zdroj: Bugatti)

BRATISLAVA. Automobilka Bugatti neplánuje odovzdať Veyron do starého železa a ešte skôr, ako ho nahradí sľubovaná nová generácia, predstaví v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov šesť špeciálnych edícií pomenovaných po legendárnych pretekároch.

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille – to je celé meno prvého modelu trojkusovej špeciálnej edície.

Pomenovaním po slávnych pretekároch chce Bugatti pripemnúť pretekársku históriu značky a prepojiť ju so súčasnosťou.

Meno prvého pretekára sa spája s dvojnásobným víťazstvom na 24 hodinových, vytrvalostných pretekoch Le Mans. Kombinácia farieb v modrých tónoch má pripomínať špeciál Bugatti 57G Tank z roku 1937.

Všetkých šesť špeciálnych edícií stojí na základe Veyronu Vitesse – najrýchlejšieho „open-top“ vozidla na svete s uznaným rýchlostným rekordom 408,84 km/h.

Rovnako bude použitý aj známy pohonný agregát W16 so zdvihovým objemom osem litrov a výkonom 883 kW (1 200 k), ktorý sa postará o fenomenálne zrýchlenie z pokoja na 100 km/h za 2,6 sekundy.

O cene pripravovaných špeciálnych edícii sa zástupcovia automobilky nezmienili, no v prípade záujmu by ste si mali pripraviť najmenej dva milióny eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami
  2. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž
  3. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  4. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  5. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  6. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza
  7. MS v hokeji: TV Tipsport + špeciálna kurzová ponuka!
  8. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov
  1. Prečo potrebujeme udržateľné riešenia v oblasti mobility?
  2. Gestačný diabetes mellitus
  3. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami
  4. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž
  5. Do finále McDonald´s Cupu sa prebojovalo mužstvo z Víťaza
  6. Garmin vyrobil cykloradar Varia RCT715 s bezpečnostnou kamerou
  7. Obľúbená pracovná agentúra Work Service nezmizla
  8. Župné mestečko ovládne krajské mesto aj celý Abov. Už zajtra
  1. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 6 977
  2. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 6 302
  3. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť? 5 205
  4. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž 2 397
  5. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami 1 644
  6. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou 1 410
  7. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza 1 137
  8. 5 najčastejších chýb pri zateplení fasády: zabráňte im 1 042
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Pásku strihá trojica Pellegrini, Kollár, Obický a primátor Ragan.

Vranovská športová hala stála 1,6 milióna eur.


6 h
Tréner Craig Ramsay na lavičke slovenskej reprezentácie.

Tréner vysvetlil stiahnutie Pospíšila.


3 h
Týždeň Petra Schutza

Podvodníci s ropou a s „pomocou rodinám“.


19. máj
Víkendový výber SME

Pravidelná dávka víkendového čítania.


3 h

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Online kúpite už aj českú a slovinskú známku.


17. jan
Peugeot 308

Väčší benzínový motor mu však chýba v ponuke.


18. máj
Lada Granta

Autá budú bez airbagov.


a 1 ďalší 17. máj
Lexus ES 300h

Výkon je dostatočný, no zrýchlením nenadchne.


17. máj

Blogy SME

  1. Anton Kovalčík: Mimochodom, rasizmus ...6. Ľavica aj pravica s maslom na hlave.
  2. Anna Zemanová: Ruské tanky narazili
  3. Otilia Horrocks: "Urbex" na vstupe do Košíc
  4. Slovenské národné stredisko pre ľudské práva: Kam až zájdu návrhy na obmedzovanie prístupu k interrupciám?
  5. Roman Kebísek: Transport sestier Franklových z bratislavskej Patrónky do Osvienčimu r. 1942
  6. Ivan Beňovič: Význam osobného súkromia pre človeka a spoločnosť
  7. Marta Karchňáková: About what I’m taking with me
  8. Denisa Tomíková: Radosť v krabičke
  1. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 15 220
  2. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 11 106
  3. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 9 745
  4. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 4 848
  5. Ivan Beňovič: Sankcie voči oligarchom vojnu na Ukrajine nezastavia 4 099
  6. Jana Melišová: Skutočná cena za vojnu 3 965
  7. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925) 3 144
  8. Ján Valchár: Odvaha plukovníka Chodarjonoka alebo ako to nie je o odvahe 2 975
  1. Jiří Ščobák: Víte, co je Gerasimova doktrína?
  2. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  4. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  5. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  6. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
  7. Jiří Ščobák: Sú reformy Igora Matoviča (zvýšené prídavky na deti a daňové bonusy pre pracujúcich rodičov) dobrý nápad?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 37. - Arktída - Nansenova expedícia na lodi Fram (1893 - 1896)
SkryťZatvoriť reklamu