SME
Nedeľa, 22. máj, 2022 | Meniny má Júlia, Juliána

Brabus ukázal svoje umenie na pýche Mercedesu

Výkonu nemusí byť nikdy dosť. Brabus posunul najsilnejšiu verziu S63 AMG až na 730 konských síl, ktoré podporuje 1 065 Nm. Úprava zahŕňa zovňajšok aj interiér.

(Zdroj: Brabus)

BRATISLAVA. Len niekoľko týždňov po predstavení špičkovej verzie luxusnej limuzíny Mercedes Benz S63 AMG sa dvorný úpravca Brabus pustil do vlastnej úpravy tohto sedanu.

Prvým krokom je zásah do verzie s motormi V8 Biturbo, konkrétne sa dotkol modelu S500. Nové mapovanie riadiacej jednotky, upravené zapaľovanie a o niečo vyšší plniaci tlak turba zabezpečil o 65 koní viac zo 4,7-litrového benzínového motora.

Celkový výkon pohonnej jednotky Brabus posunul z pôvodných 335 kW (455 k) na 382 kW (520 k). Veľmi dobrú dynamickú oporu poskytne aj krútiaci moment 820 Nm. Takto upravená verzia S500 Brabus si zlepšila aj svoje dynamické parametre. Z pokoja na rýchlosť 100 km/h sa dostane za 4,2 sekundy.

Brabus môže za príplatok posunúť elektronicky limitovanú hranicu maximálnej rýchlosti z 250 km/h na 275 alebo 300 km/h.

Špičkovou verziou sa stane model Brabus B63S s upraveným vidlicovým osemvalcom. Pôvodné turbá nahradili väčšie, s vyšším plniacim tlakom, a tak sa výkon razom vyšplhal z pôvodných 430 kW (585 k) na 537 kW (730 k) pri 5 300 ot/min.

Krútiaci moment prekračuje hranicu 1 000 Nm o 65 Nm a je dostupný od 1 750 do 5 000 ot./min.

Brabus okrem iného ponúka aj športový výfukový systém prinášajúci agresívnejší zvukový prejav. Modely disponujúce vzduchovým pružením Airmatic, alebo Active Body Control, profitujú zo zníženia svetlej výšky o 15 mm.

Úprava vzhľadu zahŕňa výraznejšie aerodynamické prvky a nové disky kolies z ľahkej zliatiny vo veľkosti 21-palcov. Interiér vonia špeciálnou kožou Brabus Mastik a Alcantarou. V ponuke príplatkovej výbavy nechýba multimediálny systém Brabus.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami
  2. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž
  3. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  4. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  5. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  6. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza
  7. MS v hokeji: TV Tipsport + špeciálna kurzová ponuka!
  8. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov
  1. Prečo potrebujeme udržateľné riešenia v oblasti mobility?
  2. Gestačný diabetes mellitus
  3. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami
  4. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž
  5. Do finále McDonald´s Cupu sa prebojovalo mužstvo z Víťaza
  6. Garmin vyrobil cykloradar Varia RCT715 s bezpečnostnou kamerou
  7. Obľúbená pracovná agentúra Work Service nezmizla
  8. Župné mestečko ovládne krajské mesto aj celý Abov. Už zajtra
  1. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 6 704
  2. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž 4 468
  3. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť? 4 146
  4. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 2 812
  5. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami 2 052
  6. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou 1 412
  7. 5 najčastejších chýb pri zateplení šikmej strechy: vyhnite sa im 1 390
  8. McDonald´s Cup pozná víťazný tím z Košického kraja 1 014
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Online kúpite už aj českú a slovinskú známku.


17. jan
Peugeot 308

Väčší benzínový motor mu však chýba v ponuke.


18. máj
Lada Granta

Autá budú bez airbagov.


a 1 ďalší 17. máj
Lexus ES 300h

Výkon je dostatočný, no zrýchlením nenadchne.


17. máj

Blogy SME

  1. Marián Kozák: Stretnutie s terapeutickými psíkmi počas Župních dní 2022 v Košiciach
  2. Ján Škerko: Úvahy o Ukrajine
  3. Michal Legíň: Cesta hrdinov SNP 2021 - 8.časť
  4. Tomáš Dérer: Len neeskalovať napätie?
  5. Roman Daniel Baranek: Varíme s Medveďom - Špaldová varená kysnutá knedľa
  6. Jiří Ščobák: Bude nový II. pilier lepší? Dožijeme sa exodu z dlhopisových fondov?
  7. Peter Biščo: Strana Smer zameraná na premiestňovanie obsahu štátnej kasy a eurofondov do svojich vreciek nemá virtuálnu adresu.
  8. Monika Kusendová: Malofatranská hrebeňovka alebo 4-dňové sólo dobrodružstvo s ruksakom po horách
  1. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 11 244
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 10 342
  3. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 9 315
  4. Ján Valchár: Odvaha plukovníka Chodarjonoka alebo ako to nie je o odvahe 5 405
  5. Ivan Beňovič: Sankcie voči oligarchom vojnu na Ukrajine nezastavia 3 800
  6. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 3 633
  7. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925) 3 055
  8. Tupou Ceruzou: Pôjdeš do basy, ty hajzel! 1 911
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 39. - Arktída - Letecká expedícia Amundsena s Ellsworthom na severný pól -1925
  2. Jiří Ščobák: Bude nový II. pilier lepší? Dožijeme sa exodu z dlhopisových fondov?
  3. Jiří Ščobák: Víte, co je Gerasimova doktrína?
  4. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  6. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  7. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  8. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
SkryťZatvoriť reklamu