Napíšte nám
o vašom vozidle
Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.
Čo o svojom aute napísať?
Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu
FRANKFURT. Prvé kusy novej generácie modelu i10 sa na našom trhu objavia začiatkom novembra. Cenu zatiaľ nevieme.
Podľa toho, čo sme videli v predvečer autosalónu, bude cena veľmi dôležitá, pretože skromné auto sa zmenilo na trúfalé miniauto. V mnohých číselných parametroch prekonáva konkurentov a dostáva slušnú výbavu.
Samozrejme ešte netušíme, ako nový Hyundai i10 jazdí, z prvého živého kontaktu však usudzujeme, že automobilka to s útokom na trojičky koncernu Volkswagen myslí vážne.
Zvlášť zaujal chod radiacej páky a výrazne stlmený zvuk pri zatváraní dverí. Nárast karosérie o 8 centimetrov cítiť na priestore vzadu.
Video zachytáva naše prvé dojmy z odvážneho malého auta, ktoré už vo všetkých parametroch mierne presahuje triedu miniautomobilov a radí sa tesne pod malé autá. Nárast rozmerov favorizuje i10 práve na trhoch, kde sa motoristom segment A zdal príliš malý.
Doplnené: Juhokórejská automobilka Hyundai plánuje predstaviť v Európe počas nasledujúcich štyroch rokov 22 nových modelov. Snaží sa totiž znova dosahovať dvojciferné tempá rastu.
"Tieto produkty nám pomôžu udržať náš rast a napokon dosiahnuť 5-percentný podiel na trhu v Európe,“ povedal Mark Hall, šéf marketingu Hyundai Motor Europe.
Vedenie spoločnosti tvrdí, že väčšina z nových modelov budú vylepšené existujúce verzie.
Firma po výraznejšom poklese na európskom trhu preložila svoj ciel dosiahnuť 5-percentný podiel na tomto trhu do konca dekády z pôvodne plánovaného termínu do roku 2016.
Rast predaja automobilky Hyundai v Európe bol počas posledných dvoch rokov v priemere takmer 10 %. Podiel firmy na tomto trhu vzrástol v minulom roku na 3,4 % z úrovne 2,6 % v roku 2010. Za šesť mesiacov tohto roka sa však predaje automobilky znížili medziročne o 3,6 %.