SME
Štvrtok, 2. február, 2023 | Meniny má Erik, Erika

Hyundai si novým modelom i10 trúfa na Volkswagen

Miniauto citeľne narástlo najmä na zadných sedadlách a v kufri. Tiché zatváranie dverí a na túto triedu luxusný interiér prekvapili.

(Zdroj: Tomáš Kelement)
Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

FRANKFURT. Prvé kusy novej generácie modelu i10 sa na našom trhu objavia začiatkom novembra. Cenu zatiaľ nevieme.

Podľa toho, čo sme videli v predvečer autosalónu, bude cena veľmi dôležitá, pretože skromné auto sa zmenilo na trúfalé miniauto. V mnohých číselných parametroch prekonáva konkurentov a dostáva slušnú výbavu.

Samozrejme ešte netušíme, ako nový Hyundai i10 jazdí, z prvého živého kontaktu však usudzujeme, že automobilka to s útokom na trojičky koncernu Volkswagen myslí vážne.

Zvlášť zaujal chod radiacej páky a výrazne stlmený zvuk pri zatváraní dverí. Nárast karosérie o 8 centimetrov cítiť na priestore vzadu.

Video zachytáva naše prvé dojmy z odvážneho malého auta, ktoré už vo všetkých parametroch mierne presahuje triedu miniautomobilov a radí sa tesne pod malé autá. Nárast rozmerov favorizuje i10 práve na trhoch, kde sa motoristom segment A zdal príliš malý.

Doplnené: Juhokórejská automobilka Hyundai plánuje predstaviť v Európe počas nasledujúcich štyroch rokov 22 nových modelov. Snaží sa totiž znova dosahovať dvojciferné tempá rastu.

"Tieto produkty nám pomôžu udržať náš rast a napokon dosiahnuť 5-percentný podiel na trhu v Európe,“ povedal Mark Hall, šéf marketingu Hyundai Motor Europe.

Vedenie spoločnosti tvrdí, že väčšina z nových modelov budú vylepšené existujúce verzie.

Firma po výraznejšom poklese na európskom trhu preložila svoj ciel dosiahnuť 5-percentný podiel na tomto trhu do konca dekády z pôvodne plánovaného termínu do roku 2016.

Rast predaja automobilky Hyundai v Európe bol počas posledných dvoch rokov v priemere takmer 10 %. Podiel firmy na tomto trhu vzrástol v minulom roku na 3,4 % z úrovne 2,6 % v roku 2010. Za šesť mesiacov tohto roka sa však predaje automobilky znížili medziročne o 3,6 %.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť?
  2. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  3. Dodajte vašej pokožke šťavu
  4. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka
  5. Vica Kerekes: Som väčší introvert, ako sa zdá
  6. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to
  7. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  8. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  1. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  2. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka
  3. Vica Kerekes: Som väčší introvert, ako sa zdá
  4. Dodajte vašej pokožke šťavu
  5. Trh s nehnuteľnosťami praje prenájmom
  6. Wüstenrot rástol v segmente životného aj neživotného poistenia
  7. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť?
  8. O najlepšie komunikujúcich značkách rozhodne aj verejnosť
  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 11 942
  2. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť? 11 079
  3. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 4 298
  4. Dodajte vašej pokožke šťavu 2 673
  5. Zdravie bez liekov. Lekár namiesto nich predpisuje studenú vodu 2 212
  6. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to 1 671
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 073
  8. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery 1 011
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Predsedníčka Európskej komisie Ursula von der Leyenová dorazila do Kyjeva vo štvrtok.

Kyjev vie, že najväčším problémom je korupcia. Pokračuje v zásahoch.


4 h
Jaroslav Halák.

Sezóna 2022/23 pripomína Halákovu kariéru ako takú.


6 h
Ivan Chrenko (3 ku 2)

Chrenko vybudoval najväčšieho slovenského developera, hoci nie všetky projekty mu vyšli.


12 h
Fínska premiérka Sanna Marin a švédsky premiér Ulf Kristersson.

Vojna na Ukrajine pokračuje.


a 5 ďalší 23 h

Neprehliadnite tiež

Lightyear 0

Od decembra vzniklo len zopár kusov.


8 h

Ročnú na jar zrušia, neskôr pribudne jednodňová.


a 1 ďalší 1. feb
Benzín zdražel o približne osem percent, keď prekročil hranicu 1,60 eura za liter.

Začnú platiť ďalšie sankcie voči Rusku.


31. jan
Ilustračné foto.

Áut so spaľovacími motormi potichu ubúda.


31. jan

Blogy SME

  1. Jozef Stasík: iCow: Aplikácia z Kene, ktorá pomáha farmárom zlepšiť produktivitu stáda a zvýšiť príjmy
  2. Peter Slamenik: Nefeť pleseň, diel číslo 1.
  3. Barbora Suráková: Čo vidieť a zažiť v perle Maroka – Marrákeši
  4. Tupou Ceruzou: Alfasamec Sulík
  5. Martin Sukupčák: Neskutočný pokrytec Fico
  6. Miriam Studeničová: Koniec duchovného tuláctva a duchovného bezdomovectva
  7. Irena Šimuneková: Keď sme na SME II.
  8. Štefan Vidlár: Šampáňo - kampáňo
  1. Věra Tepličková: Výlet v Bratislave (z denníka žiaka 3. ročníka ZŠ z Piešťan) 5 648
  2. Ivan Beňovič: Ruský rubeľ sa svetovou menou nestane 4 741
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť Vb - bludy a klamstvá) 4 035
  4. Rastislav Puchala: Starosta je ruský troll 3 884
  5. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 3 760
  6. Dušan Koniar: Dzurindov projekt valcuje čítanosť aj diskusie 3 689
  7. Ján Šeďo: "Ja nechcem byť ako moji rodičia", vypadlo z rómskeho chlapca. 2 939
  8. Simona Kyselicová: Ako sa najhorší rok v mojom živote stal najlepším učiteľom. 2022, dámy a páni! 2 424
  1. Jiří Ščobák: Bude rok 2023 na Slovensku ekonomicky príjemný? Aká bude inflácia na konci roka?
  2. Martina Hilbertová: Keď prišla na Slovensko, nechcela žiť. Pomohlo jej divadlo
  3. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  5. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  7. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  8. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
SkryťZatvoriť reklamu