Druhé stretnutie s novým Seatom Toledo potvrdilo výbornú využiteľnosť batožinového priestoru aj samotného interiéru.
Oproti konkurenčným sedanom rovnakého zamerania ponúka viac miesta vzadu a hlavne možnosť občas previezť aj väčšie predmety.
Pre najvýkonnejší benzínový motor a automatickú prevodovku treba žiaľ siahnuť až do najvyššej výbavy Style. Pritom kombinácia štvorvalca 1,4 TSI a sedemstupňovej prevodovky DSG plní všetky očakávania.
Napíšte nám
o vašom vozidle
Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.
Čo o svojom aute napísať?
Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu
Toledo s výkonom 90 kW (122 k) dokáže jazdiť pri spotrebe šesť litrov na sto kilometrov a výkon mu rozhodne nechýba.
Ibaže pre výbavu Style sa nákupná cena začína od 16.990 eur a s pár doplnkami navyše môže byť aj 19-tisíc eur.
Vyberte radšej strednú výbavu
Seat Toledo v testovanej výbave s navigáciou a v podstate všetkým, čo sa dá objednať, vyzerá slušne. No to už je sféra, v ktorej by sme radšej odporučili technologicky vyspelejší model Leon.
Podstatou Toleda ostáva ponuka veľkého priestoru a kufra pri férovej cene. To napĺňa stredná výbava Reference a motor 1,2 TSI s výkonom 77 kW.
Teóriu skromnejšej výbavy potvrdzuje aj výber obutia, pretože nízkoprofilové pneumatiky podvozku skutočne nepasujú.
Nepáčilo sa nám správanie auta v tiahlych zákrutách a na mierne zvlnenom asfalte. Šofér má pocit, akoby tuhosť a charakter pneumatík nepasovali naladeniu tlmičov.
Pritom iná verzia, ktorú sme skúšali, jazdila na pneumatikách s vyšším profilom výborne. Aj tu platí, že menej býva viac. Je škoda si pokaziť také dobré auto, akým je Toledo, nevhodným výberom pneumatík.
V ďalšom pokračovaní magazínu AutoFAQ odpovedáme na najčastejšie otázky, ktoré sa vzťahujú na Seat Toledo. Uvidíte aj, čo všetko odvezie.