SME

Nové Porsche 911 Turbo Cabriolet stláča spotrebu pod desať litrov

Najvýkonnejší kabriolet modelového radu 911 sa ešte pred premiérou pýši výbornou spotrebou a zrýchlením na stovku za 3,2 sekundy.

(Zdroj: Porsche)

Porsche oslavuje 50. výročie modelu 911 a štyri desaťročia od prvého modelu s prívlastkom Turbo premiérou kabrioletu v najsilnejšej verzii 911 Turbo a 911 Turbo S. Extrémne rýchly kabriolet rozširuje rad otvorených verzií v modelovom rade 911 na štyri.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, otvorená verzia vychádza z veľmi rýchleho základného modelu 911 Turbo, ktorý poháňa plochý preplňovaný šesťvalec s objemom 3,8 litra a s výkonom 383 kW.

Ešte silnejší model 911 Turbo S Cabriolet dosahuje výkon 412 kW, čo je až 520 konských síl.

SkryťVypnúť reklamu

Extrémnym výkonom motora zodpovedá aj zrýchlenie kabrioletu s pohonom všetkých kolies, pretože Turbo verzia dosiahne stovku za 3,5 sekundy a silnejšia TurboS za 3,2 sekundy.

Sústredili sa na spotrebu

Napíšte nám

o vašom vozidle


Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.


Čo o svojom aute napísať?


Kliknite SEM


Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu


magazin@natankuj.sk.

Porsche popri maximálnej rýchlosti 318 kilometrov za hodinu upozorňuje hlavne na spotrebu, ktorá má prekonať všetky očakávania.

Podľa meraní nového európskeho jazdného cyklu (NEDC) má byť priemerná spotreba len 9,9 litra na 100 kilometrov.

V porovnaní s predchodcom si má 911 Turbo Cabriolet polepšiť v priemere o 30 koní vyšším výkonom, o 0,2 sekundy lepším zrýchlením, ale až o 15 percent nižšou spotrebou.

SkryťVypnúť reklamu

Otvorená verzia využíva rovnaké krídlo na zadnej časti ako model s pevnou strechou, avšak je viditeľne širšie ako má Porsche 911 Carrera 4.

Strechu zatvorí veľmi rýchlo

Vodič môže manipulovať s otváraním a zatváraním strechy až do rýchlosti 50 kilometrov za hodinu a celý proces otvorenia netrvá viac než 13 sekúnd.

Top kabriolet má pohon všetkých kolies, dvojspojkovú prevodovku PDK, natáčanie kolies zadnej nápravy a aktívnu aerodynamiku.

Všetky aktívne zásahy do riadenia auta môže ovplyvňovať vodič a od neho závisí, či si zvolí aerodynamiku auta pre dosiahnutie najlepšej spotreby alebo najvyšších výkonov na pretekárskom okruhu.

Cenu vedia vopred

Verejnosť uvidí novinku naživo prvýkrát na novembrovom autosalóne v Los Angeles a do predaja prídu prvé kusy na nemeckom trhu koncom roka 2013.

SkryťVypnúť reklamu

Nakoľko býva medzi zákazníkmi tejto skupiny áut veľa nedočkavcov, Porsche zverejnilo, že verzia 911 Turbo Cabriolet bude stáť 174.431 eur a ešte silnejšia verzia 911 Turbo S Cabriolet vyjde na 207.989 eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  2. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  3. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  4. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  5. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  6. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  7. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 72 025
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 262
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 9 927
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 443
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 418
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 181
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 115
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 181
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Otilia Horrocks: Bože, ako hlboko vie jeden klesnúť...
  2. Jaroslav Karahuta: Boj veľkých proti malým neskončil ani po 21 rokoch od vstupu do EÚ. Čaká nás kolonizácia vidieka ?
  3. Daniel Balko: Ohrozuje Trump súčasný medzinárodný systém? Čo to pre nás znamená?
  4. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXII
  5. Tomáš Csicsó: Ako Róm z juhu Slovenska som nikdy nezažil rasizmus
  6. Ivan Čáni: Rudo, prácu treba aj dokončiť a nie iba načať!
  7. Peter Franek: Čo chcú Ficovi voliči.
  8. Eva Chmelíková: Predsudky zabíjajú kultúru, iné kultúry ju obohacujú.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 366
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 529
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 68 261
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 835
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 275
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 904
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 419
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 758
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu