Na medzinárodnej automobilovej výstave vo Frankfurte prezentovala značka Mercedes-Benz verejnosti nielen svoje nové modely, ale aj jednu novinku: Ako prvý výrobca automobilov spustila značka Mercedes svoje vlastné digitálne rádio.
Program 24 hodinového vysielania má pevný program s redakčným obsahom. Rádio možno prijímať pomocou aplikácie pre tablety a mobilné koncové zariadenia, domácich a cestovných internetových prehrávačov alebo pomocou najnovšej generácie multimediálneho systému COMAND Online priamo vo vozidle.
„Množstvo digitálnych kanálov a platforiem zásobujeme už dlhšiu dobu pútavým, medzinárodným obsahom. Predovšetkým pre moderné cieľové skupiny, ktoré intenzívnejšie oslovujeme našimi kompaktnými modelmi, sme sa vybrali touto novou cestou.“, hovorí Lüder Fromm, vedúci globálnej marketingovej komunikácie pre osobné automobily značky Mercedes-Benz.
Rádio Mercedes-Benz ponúka v anglickom jazyku 24 hodín denne program zo sveta značky s hviezdou. Zahŕňa kombináciu redakčných obsahov o značke, náročnej hudby a obsahových kooperácií s vybranými partnermi.
V popredí príspevkov sa nachádzajú príbehy zo sveta produktov a značky Mercedes-Benz. Týmto spôsobom sa predstavujú nové vozidlá a štúdie o všetkých konštrukčných radoch.
Hudobný program sa nezameriava na aktuálne hity z rebríčkov a neexistuje v ňom časté opakovanie najpopulárnejších hitov. Neponúka mainstream, ale kombináciu piesní, ktoré nie sú staršie ako dva až tri roky.
Okrem toho ponúka skladby z kompilácií Mixed Tape, kde sa prezentujú mladí umelci, ktorí sú ešte len na začiatku svojej kariéry.
Aplikácia je dostupná pre mobilné zariadenia s ovocím v znaku. Viac na oficiálnej stránke.