SME
Štvrtok, 2. február, 2023 | Meniny má Erik, Erika

Dacia ponúka nový Logan kombi od 7290 eur

Dacia uviedla na slovenský trh praktické kombi s objemom kufra 573 litrov. Nemusí mu chýbať tempomat, navigácia, či parkovacie senzory.

(Zdroj: Dacia)

Po modeloch Logan, Sandero a Sandero Stepway, Dacia Lodgy a Dacia Dokker a Dokker Van prichádza Dacia s novým Loganom MCV - veľkým kombi.

Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Podobne ako nový Logan a Sandero aj nový Logan MCV prichádza s modernejším interiérom. Zároveň prináša úctyhodnú prepravnú kapacitu - objem batožinového priestoru dosiahol 573 litrov, pri sklopených sedadlách 1518 litrov.

Automobil umožňuje prepravovať predmety dlhé až 2,7 metra.

Viac ergonómie a modernejšia výbava

Komfort vodiča má zabezpečiť napríklad aj plne nastaviteľné sedadlo a výškovo nastaviteľný volant. Dizajn kabíny sa viac riadi ergonomickým princípom: všetky ovládače sa nachádzajú na volante alebo v jeho blízkosti.

Usporiadanie interiéru zahŕňa vhodné rozmiestnenie odkladacích priestorov s objemom najmenej 16 litrov, napríklad v predných a zadných dverách, menšie boxy či odkladacia plocha na palubnej doske.

Pevná horná časť krytu batožinového priestoru (v niektorých verziách) vytvára dodatočný úložný priestor. Jednoduché delené zadné sedadlo v pomere 2/3-1/3 je štandardom vo všetkých verziách.

Sedemmiestna verzia musela ustúpiť modelu Lodgy.

Za príplatok 250 eur Dacia ponúka multimediálny systém MediaNav so sedempalcovým dotykovým displejom. Systém nie je ukrátený o Bluetooth, satelitnú navigáciu s 2D a 3D režimom, rozhranie USB a audio vstup.

Dacii nemusí chýbať ani tempomat a zadné parkovacie senzory. Posilňovač riadenia je súčasťou štandardnej výbavy všetkých verzií.

V motorovej palete nájdete aj LPG

Nový Logan MCV je k dispozícii s dvomi benzínovými motormi: benzínovým 1,2 16V s výkonom 55kW (75 k) a novým prepĺňaným benzínovým trojvalcom TCe 90, ktorý vyprodukuje 66kW (90 k).

Pre Logan MCV je dispozícii aj dieselový motor 1,5 dCi (Euro 5) vo výkonových verziách 66 kW (90 k) a 55kW (75k).

Dacia naďalej podporuje aj LPG ako alternatívu k dieselu. Na Slovensku sa nový Logan MCV bude predávať s kombinovaným motorom (benzín/LPG) 1,2 16V 53kW (72 k). Aj v tomto prípade má vodič k dispozícii jednoduchý mechanizmus prepínania medzi obidvomi druhmi paliva.

Je nielen väčší, ale aj bezpečnejší

V súlade s európskymi pravidlami je v štandardnej výbave aj stabilizačný program ESP. ABS je vylepšený o brzdového asistenta (AFU), ktorý automaticky upravuje tlak v hydraulickom.

O bezpečnosť sa postarajú aj airbag vodiča a spolujazdca i predné postranné airbagy. Rodinám s malými deťmi poslúžia úchyty detských autosedačiek Isofix.

Na slovenský trh novú Daciu Logan MCV uviedli 3. októbra v troch verziách výbavy. Tou základnou bude verzia „Access“, ktorá bude dostupná so základou motorizáciou 1,2 16V so štartovacou cenou 7290 €.

Druhým stupňom výbavy bude „Ambiance“ s rovnakým motorom alebo kombinovaným motorom benzín/LPG. Verzia LPG tak začína na cene 8690 €.

Jediným stupňom výbavy, ktorá ponúka aj dieselové motory bude „Arctica“ Kombi s naftovým motorom bude k dispozícii od 10 790 €.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť?
  2. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  3. Dodajte vašej pokožke šťavu
  4. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka
  5. Vica Kerekes: Som väčší introvert, ako sa zdá
  6. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to
  7. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  8. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  1. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  2. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka
  3. Vica Kerekes: Som väčší introvert, ako sa zdá
  4. Dodajte vašej pokožke šťavu
  5. Trh s nehnuteľnosťami praje prenájmom
  6. Wüstenrot rástol v segmente životného aj neživotného poistenia
  7. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť?
  8. O najlepšie komunikujúcich značkách rozhodne aj verejnosť
  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 11 942
  2. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť? 11 057
  3. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 4 324
  4. Dodajte vašej pokožke šťavu 2 623
  5. Zdravie bez liekov. Lekár namiesto nich predpisuje studenú vodu 2 212
  6. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to 1 663
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 101
  8. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery 1 014
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Predsedníčka Európskej komisie Ursula von der Leyenová dorazila do Kyjeva vo štvrtok.

Kyjev vie, že najväčším problémom je korupcia. Pokračuje v zásahoch.


4 h
Jaroslav Halák.

Sezóna 2022/23 pripomína Halákovu kariéru ako takú.


5 h
Ivan Chrenko (3 ku 2)

Chrenko vybudoval najväčšieho slovenského developera, hoci nie všetky projekty mu vyšli.


12 h
Fínska premiérka Sanna Marin a švédsky premiér Ulf Kristersson.

Vojna na Ukrajine pokračuje.


a 5 ďalší 22 h

Neprehliadnite tiež

Lightyear 0

Od decembra vzniklo len zopár kusov.


7 h

Ročnú na jar zrušia, neskôr pribudne jednodňová.


a 1 ďalší 1. feb
Benzín zdražel o približne osem percent, keď prekročil hranicu 1,60 eura za liter.

Začnú platiť ďalšie sankcie voči Rusku.


31. jan
Ilustračné foto.

Áut so spaľovacími motormi potichu ubúda.


31. jan

Blogy SME

  1. Peter Slamenik: Nefeť pleseň, diel číslo 1.
  2. Tupou Ceruzou: Alfasamec Sulík
  3. Barbora Suráková: Čo vidieť a zažiť v perle Maroka – Marrákeši
  4. Martin Sukupčák: Neskutočný pokrytec Fico
  5. Miriam Studeničová: Koniec duchovného tuláctva a duchovného bezdomovectva
  6. Irena Šimuneková: Keď sme na SME II.
  7. Štefan Vidlár: Šampáňo - kampáňo
  8. Ján Šeďo: Trojročného syna som musel od seba odtrhnúť násilím.
  1. Věra Tepličková: Výlet v Bratislave (z denníka žiaka 3. ročníka ZŠ z Piešťan) 5 642
  2. Ivan Beňovič: Ruský rubeľ sa svetovou menou nestane 4 741
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť Vb - bludy a klamstvá) 3 955
  4. Rastislav Puchala: Starosta je ruský troll 3 883
  5. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 3 757
  6. Dušan Koniar: Dzurindov projekt valcuje čítanosť aj diskusie 3 687
  7. Ján Šeďo: "Ja nechcem byť ako moji rodičia", vypadlo z rómskeho chlapca. 2 930
  8. Rastislav Jusko: Krvavá minulosť komunistickej prokuratúry. Je nám súdené prežiť ju znova? 2 751
  1. Jiří Ščobák: Bude rok 2023 na Slovensku ekonomicky príjemný? Aká bude inflácia na konci roka?
  2. Martina Hilbertová: Keď prišla na Slovensko, nechcela žiť. Pomohlo jej divadlo
  3. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  5. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  6. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  7. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
SkryťZatvoriť reklamu