SME
Streda, 27. september, 2023 | Meniny má Cyprián
reklama

Nový sedan Hyundai Genesis má zaútočiť na najlepších v triede

Prichádzajúca generácia luxusného sedanu ponúkne na želanie pohon všetkých kolies, variabilný prevod riadenia a prednárazový ochranný systém.

(Zdroj: Hyundai)

Hyundai ukázal svetu detailnejšie črty novej generácie luxusného sedanu Genesis, ktorý po premiére v Kórei vyrazí na všetky významné svetové trhy.

Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Po štyroch rokoch vývoja prichádza limuzína so zadným pohonom v základnej ponuke a s odhlučnením na úrovni európskych prémiových modelov.

Konkurencieschopnosť nového podvozka si Hyundai overoval aj s týmto veľkým autom na okruhu Nurburgring.

Zjednodušili ovládanie, zvýšili pevnosť

Interiér limuzíny Genesis bude príkladom v jednoduchosti ovládania, pretože jednotlivé prvky tvoria skupiny v závislosti od funkcie.

Inak povedané, množstvo systémov na palube luxusného auta nemá prílišne odpútať pozornosť vodiča.

Hyundai Genesis dostane tiež bezpečnejšiu karosériu s novou štruktúrou skeletu a tým pádom s podstatne vyššou torznou pevnosťou.

Po vzore európskych konkurentov pribudne systém Pre-Safe, ktorý má za úlohu pripraviť auto na náraz a pokiaľ možno zmieniť následky neodvratnej kolízie.

Dostane premenlivý prevod riadenia

Samotná torzná tuhosť vyše päťmetrového auta a zosilnené nápravy majú prispieť k zlepšeniu jazdných vlastností, avšak bez zásahov elektroniky to nepôjde.

Hyundai implantoval do podvozka systém Advanced Traction Cornering Control, ktorý zlepšuje stabilitu a vedenie stopy v ostrých zákrutách.

Klasický posilňovač riadenia nahradila elektromechanická novinka s variabilným prevodovým pomerom a označením Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering (R-MDPS).

Podobne ako pri BMW aj v modeloch Genesis má takéto riadenie zabezpečiť adekvátnu odozvu pri parkovaní a tiež pri vysokej rýchlosti na diaľnici.

Genesis ponúkne na želanie pohon všetkých kolies HTRAC s elektronickým rozdeľovaním výkonu medzi prednou a zadnou nápravou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy?
  2. Potrebujeme sa zbaviť nálepky montážnej dielne
  3. Volia podľa TikToku, Youtube a Instagramu. Ovplyvnia mladí voľby?
  4. Prišli na to, že odpad je cenný
  5. Na nechránenom školskom dvore namerali v lete až 60 stupňov
  6. Všetkým lepí pred voľbami
  7. Najlepšie poviedky domácich autorov
  8. Tenisová zábava pre celú rodinu na Peugeot Tennis Day
  1. Všetkým lepí pred voľbami
  2. Kandidát OĽANO Martin Seman: Nikto nemôže ostať na okraji
  3. Hennessy oslavuje 50 rokov Hip Hopu
  4. Staršie IQOS zariadenia môžu spotrebitelia vrátiť do predajne
  5. Problémy s trávením a histamínová intolerancia, aká je liečba?
  6. Gröhling: Aj v školstve potrebujeme inovácie
  7. Bratislavská Kuchajda ožije športom
  8. Služby na pohotovosti nikto nechcel. Postavili na nich biznis
  1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 16 045
  2. Hladinka smeruje do Košíc! 7 542
  3. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 116
  4. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy? 4 588
  5. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 3 763
  6. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty 3 224
  7. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát 2 775
  8. Najlepšie poviedky domácich autorov 2 502
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blogy SME

  1. Ján Buocik: Kto pomôže Bratislave po parlamentných voľbách 2023?
  2. Martin Greguš: Voličom Progresívneho Slovenska a SAS v Bratislave. Keď 1.10. už nebude mať kde zaparkovať spomeňte si, kto si opäť neurobil domácu úlohu...
  3. Norbert Kaník: Aký je rozdiel medzi Matovičom a Ficom? A je vôbec nejaký?
  4. Jano Richter: Noviny vytrvalo mlčia o miliónovej korupcii
  5. Juraj Kumičák: Politikum II - Pellegrini
  6. Irena Šimuneková: Studený hrad a hrad Gýmeč časť 2.
  7. Leonard Malacký: Čo je to za stranu ten HLAS, kde sa vzal?
  8. Michal Feik: Možno veriť predvolebným prieskumom?
  1. Ján Šeďo: Králi "F + K + G" sa postavili pred vypredanú sálu s plnými gaťami, ako lazníci. 57 408
  2. Miroslav Lukáč: V predvolebných debatách sme počuli Génia. Bohužiaľ Zla. Netreba ho predstavovať. Všetci ho poznáte. V hazarde platí kontra, re, vabank. 51 473
  3. Peter Kollega: Pán GP M. Žilinka, oklamali ste 5,447 miliónov občanov, okamžite odstúpte 37 246
  4. Jana Plichtová: "Dobrák" Boris Kollár a jeho pomáhanie (si k majetku) 36 046
  5. Ján Šeďo: Generálmajor Ivan Pach dokonale a inteligentne zotrel Fica. 32 945
  6. František Ptáček: „Sedembolestná panna Mária, oroduj za pána Fica!“ a iné prízraky Slovenské 31 549
  7. Miroslav Lukáč: Mladí Vlci zo Smeru, ako sa sami nazvali, už vycerili tesáky a dokonca ich zaťali. 30 654
  8. Pavel Macko: Fico je naničhodník, ktorý sa môže hanbiť! 15 243
  1. Monika Nagyova: Zo života vo firme snov: Po dvadsiatich dvoch rokoch som dostala výpoveď
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 68. - Arktída - Zem Františka Jozefa
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 67. - Kto bol Juan de Fuca, ktorý dal meno prielivu, ktorý obmýva brehy kanadského ostrova Vancouver?
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 66. - Martin Frobisher, pirát alebo kapitán?
  5. Monika Nagyova: Rómske deti kradnú. Ale iba energiu.
  6. Jiří Ščobák: Na zimní plavání v neoprénu je dobré se začít připravovat už teď
  7. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 65. - Odkiaľ pochádza názov Kanada?
  8. Jiří Ščobák: Čekání na Volodymyra Zelenského před prezidentským palácem v BA (foto)
SkryťZatvoriť reklamu