Nový sedan Hyundai Genesis má zaútočiť na najlepších v triede

Prichádzajúca generácia luxusného sedanu ponúkne na želanie pohon všetkých kolies, variabilný prevod riadenia a prednárazový ochranný systém.

(Zdroj: Hyundai)

Hyundai ukázal svetu detailnejšie črty novej generácie luxusného sedanu Genesis, ktorý po premiére v Kórei vyrazí na všetky významné svetové trhy.

Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Po štyroch rokoch vývoja prichádza limuzína so zadným pohonom v základnej ponuke a s odhlučnením na úrovni európskych prémiových modelov.

Konkurencieschopnosť nového podvozka si Hyundai overoval aj s týmto veľkým autom na okruhu Nurburgring.

Zjednodušili ovládanie, zvýšili pevnosť

Interiér limuzíny Genesis bude príkladom v jednoduchosti ovládania, pretože jednotlivé prvky tvoria skupiny v závislosti od funkcie.

Inak povedané, množstvo systémov na palube luxusného auta nemá prílišne odpútať pozornosť vodiča.

Hyundai Genesis dostane tiež bezpečnejšiu karosériu s novou štruktúrou skeletu a tým pádom s podstatne vyššou torznou pevnosťou.

Po vzore európskych konkurentov pribudne systém Pre-Safe, ktorý má za úlohu pripraviť auto na náraz a pokiaľ možno zmieniť následky neodvratnej kolízie.

Dostane premenlivý prevod riadenia

Samotná torzná tuhosť vyše päťmetrového auta a zosilnené nápravy majú prispieť k zlepšeniu jazdných vlastností, avšak bez zásahov elektroniky to nepôjde.

Hyundai implantoval do podvozka systém Advanced Traction Cornering Control, ktorý zlepšuje stabilitu a vedenie stopy v ostrých zákrutách.

Klasický posilňovač riadenia nahradila elektromechanická novinka s variabilným prevodovým pomerom a označením Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering (R-MDPS).

Podobne ako pri BMW aj v modeloch Genesis má takéto riadenie zabezpečiť adekvátnu odozvu pri parkovaní a tiež pri vysokej rýchlosti na diaľnici.

Genesis ponúkne na želanie pohon všetkých kolies HTRAC s elektronickým rozdeľovaním výkonu medzi prednou a zadnou nápravou.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 5 658
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 3 744
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 578
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 133
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 660
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 340
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 170
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 099
  9. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 716
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 653

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čo sa to stalo s časom? Náramkové hodinky miznú z rúk

Bol to vynález desaťročia. Nebyť náramkových hodiniek, niektoré strategické bitky by možno dopadli inak. Dnes prehrávajú samotné náramkové hodinky.

KOMENTÁRE

Mala byť ombudsmanka aj na pochode za rodinu?

Bubon, koláž Krista a zástava, celý výjav pripomínal akúsi civilnú procesiu.

BRATISLAVA

Dá sa v Dunaji oficiálne kúpať?

Na Dunaji bolo kedysi nielen legendárne Lido, ale aj lodné kúpaliská.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.