Motor Ferrari a prevodovka BMW sú v extrémnej štvorkolke Wazuma

Francúzky úpravca primontoval kolesá k vidlicovému osemvalcu Ferrari. Hmotnosť 650 kg je zárukou extrémnych dynamických vlastností.

(Zdroj: Lazareth)
Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Lazareth je meno francúzskeho úpravcu automobilov, ktorý svoje kreácie ženie do skutočných extrémov. Na Renault Twingo s vidlicovým osemvalcom z Range Roveru nadviazal ešte extrémnejšou otvorenou štvorkolkou.

Wazuma V8F je stroj, ktorý nesie len to najnutnejšie. Jeho základom je osemvalec z Ferrari so zdvihovým objemom tri litre a šesťstupňová sekvenčná prevodovka z BMW M3. Štvorkolka je derivátom modelu Wazuma R1, ktorý pôvodne poháňal motor Yamaha R1.

Agregát V8 produkuje výkon okolo 250 konských síl a využíva dve sady vstrekovacieho systému z motora Yamaha R1. Prepracované bolo aj radenie prevodových stupňov a dostalo sa na riadidlá „pekelného stroja“.

Zabrzdenie 650 kg vážiacej mašiny majú na starosti brzdy Brembo, ktoré sa spoliehajú na štyri brzdové kotúče s priemerom 324 mm.

Veľmi špecifické je aj odpruženie, pozostávajúce zo štyroch horizontálnych tlmičov vyrobených na mieru spoločnosťou EMC. Na diskoch kolies s priemerom 18-palcov sú vpredu obuté pneumatiky s rozmerom 285/30 R18 a na „zadnej náprave“ ešte širšie: 315/30 R18.

Z dynamických vlastností je k dispozícii len údaj o maximálnej rýchlosti. Ak by mal majiteľ tohto stroja dostatočne pevné nervy a rovnú dráhu, mohli by spoločne dosiahnuť rýchlosť až na 320 km/h.

Napriek tomu, že vozidlo nemá schválenie pre použitie na bežných cestách je na predaj. Ak prihliadneme na fakt, že „produkčný“ model Wazuma R1 s motocyklovým motorom stojí približne 180 000 eur, cena tohto jedinečného modelu môže zaťažiť jeho účet ešte neúmerne viac.

zdroj: carscoops.com

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Rozprávkové tankovanie
  3. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 13 043
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 936
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 580
  6. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 9 508
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 565
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 348
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 916
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 450

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kocian: Funkcionári mi dávali odporúčania, kto má hrať. Mali však smolu

Žilinská cesta je normálna, tvrdí Kocian.

BRATISLAVA

Kleinert sa vzdala kandidatúry, lebo stavala bez povolenia

Kontajnery Na Riviére začali Kleinertovci stavať bez povolenia. Už si ho vybavujú.

Neprehliadnite tiež

V Nemecku chcú ponúknuť elektrické dodávky zadarmo

Projekt využije autá ako reklamnú plochu.