SME
Nedeľa, 28. február, 2021 | Meniny má ZlaticaKrížovkyKrížovky

Značka Daihatsu oživila malý sympatický kabriolet

Hneď dve verzie predstaví japonská automobilka v Tokiu. Ľahký roadster bude poháňať prepĺňaný trojvalec s objemom 0,66 litra.

(Zdroj: Daihatsu)
Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Jedna z najstarších japonských automobiliek, známa ako špecialista na mini terénne autá, predstaví na blížiacom sa autosalóne v Tokiu koncept oprášeného roadsteru Copen.

Automobilka vyrábala vozidlo v rokoch 2002 až 2012. Nejaké kusy sa dostali aj do Európy.

Daihatsku nie je v Európe príliš známa. V posledných rokoch sa z nášho trhu celkom vytratila, pretože všetky svoje vozidlá vyrába výhradne na japonských ostrovoch a len ich dovozom nebola schopná sa zásadnejšie presadiť.

Japonská spoločnosť ukázala hneď dve verzie konceptu Copen. Klasickú cestnú verziu RMZ doplní oplastovaná XMZ, tváriaca sa ako crossover.

Obe majú zaťahovacie skladacie strechy z hliníka a sú dlhé 3 395 mm. Vozidlá nevynikajú ani šírkou, dvom cestujúcim musí stačiť 1 475 mm.

Na pohon malého a sympatického modelu bude slúžiť prepĺňaný trojvalcový motor so zdvihovým objemom 660 cm3 s výkonom obmedzeným na 64 konských síl. Malý agregát bude spriahnutý s automatickou prevodovkou typu CVT.

Interiér tvorí kombinácia kože, semišu a uhlíkových vlákien. Relatívne jednoduchému interiéru dominujú veľké displeje. Združený vodičov prístroj evokuje podobnosť s európskym Mini.

Zatiaľ je veľmi otázne, či sa Daihatsu opäť pokúsi presadiť na európskom trhu. Myslíme si však, že jej auto by si tu priaznivcov našlo.

zdroj: autoevolution.com

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  2. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  5. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto!
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur
  7. Geis pomáha zvládať komplikácie v cezhraničnej preprave
  8. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje
  9. Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?
  10. Šanca pre mladé talenty
  1. Tieto farmy dávajú prácu domácim. A podporujú región
  2. Cirkevné gymnázium v Snine patrí medzi najlepšie v kraji
  3. O2: Mentálne zdravie zamestnancov je pre nás veľkou prioritou
  4. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  5. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  6. Dáma s pávím pierkom
  7. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  8. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  9. Získaj náskok pred štartom
  10. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  1. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 22 201
  2. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 12 300
  3. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 9 988
  4. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 9 933
  5. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 8 288
  6. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 7 518
  7. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 775
  8. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov 5 838
  9. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 5 186
  10. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť 4 559
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 308-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 7 189 obetí. Opatrenia riadi covid automat.

17 h
Opatrenia v boji s koronavírusom sa opäť sprísnia.

Bude sa dať chodiť do prírody? Kde bude nutný respirátor?

2 h
Roman Szegedi na Bali

Roman Szegedi lietal pre veľkého dopravcu.

27. feb
Tomasz Komenda nemal nikdy problémy so zákonom, nikdy neplatil ani len pokutu za jazdu načierno. Za stratené roky vo väzení mu nedávno súd prisúdil odškodné od štátu asi tri milióny eur.

Justičný omyl, ktorý pobúril Poľsko.

26. feb

Neprehliadnite tiež

BMW 545e xDrive

Pohon v tomto aute dokáže zaujať aj zarytých odporcov.

25. feb
McLaren Artura

Prevodovka nového superšportu nemá spiatočku.

25. feb
Nové logo Peugeot.

Prvýkrát firma použila logo s levom v roku 1847.

25. feb
Maskovaná Škoda Fabia

Známe sú už motory aj rozmery auta.

25. feb