Napíšte nám
o vašom vozidle
Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.
Čo o svojom aute napísať?
Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu
Testovací jazdec Michael Krumm mal k dispozícii aj balíček úprav pre jazdu na okruhu „Track Package“, ktorý obsahuje manuálne nastaviteľné tlmiče Öhlins a zvýšenú tuhosť pružín.
Nissan s týmto vylepšením je dobre ovládateľný, ale na slovenských komunikáciách nepoužiteľný, kedže je mimoriadne citlivý na kvalitu ciest.
Ako obutie v rekordnej jazde poslúžili pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST s rozmermi 255/40R20 vpredu a 285/25ZRF20 vzadu.
Na stovku mu stačia dve sekundy
Nissan GT-R v úprave Nismo vydoloval z 3,8-litrového, dvoma turbami prepĺňaného šesťvalca výkon 600 konských síl a krútiaci moment 650 Nm. Oproti základnému modelu GT-R je to o 55 koní a 22 Nm viac vďaka vylepšenej palivovej pumpe, väčšiemu priemeru oboch turbodúchadiel a tiež zvýšeniu maximálnych otáčok zo 6400 na 6800 ot. za minútu.
Použitie materiálu z uhlíkových vlákien na viacerých častiach karosérie ukrojilo z hmotnosti auta 63 kg. Vozidlo dosiahne zrýchlenie z pokoja na 100 km/h za dve sekundy a maximálnu rýchlosť cez 310 km/h.
Dizajn pretkávaný červenou
Výrazným dizajnovým doplnkom sú niektoré karbónové časti karosérie lemované červenou linkou. V interiéri pôsobí červená kontrastne na stredovom paneli, dverách, sedadlách Recaro či trojramenom volante, kde nahradila tradičný pretekársky žltý pásik.
V Japonsku sa Nissmo s očakávanou cenou 145 000 eur dostane na trh vo februári, v Európe a USA to bude o niečo neskôr v priebehu roku 2014. Na škody spôsobené pretekaním, súťažným spôsobom jazdy a jazdou na okruhu alebo letiskovej dráhe sa záruka nevzťahuje.
Vďaka dosiahnuté mu času na okruhu Nürburgring Nordschleife sa Nissan GT-R Nismo dostáva hneď za hybridný špeciál Porsche 918 Spyder, ktorý pokoril hranicu sedem minút.