SME

Upravený Nissan GT-R sa dostane na 100 km/h za dve sekundy

GT-R Nismo zaznamenal druhý najrýchlejší čas produkčných vozidiel na severnej slučke okruhu Nürburgring. Rekordné kolo zvládol za 7 minút a 8,679 sekundy.

(Zdroj: Nissan)

Napíšte nám

o vašom vozidle


Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.


Čo o svojom aute napísať?


Kliknite SEM


Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu


magazin@natankuj.sk.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Testovací jazdec Michael Krumm mal k dispozícii aj balíček úprav pre jazdu na okruhu „Track Package“, ktorý obsahuje manuálne nastaviteľné tlmiče Öhlins a zvýšenú tuhosť pružín.

Nissan s týmto vylepšením je dobre ovládateľný, ale na slovenských komunikáciách nepoužiteľný, kedže je mimoriadne citlivý na kvalitu ciest.

SkryťVypnúť reklamu

Ako obutie v rekordnej jazde poslúžili pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST s rozmermi 255/40R20 vpredu a 285/25ZRF20 vzadu.

Na stovku mu stačia dve sekundy

Nissan GT-R v úprave Nismo vydoloval z 3,8-litrového, dvoma turbami prepĺňaného šesťvalca výkon 600 konských síl a krútiaci moment 650 Nm. Oproti základnému modelu GT-R je to o 55 koní a 22 Nm viac vďaka vylepšenej palivovej pumpe, väčšiemu priemeru oboch turbodúchadiel a tiež zvýšeniu maximálnych otáčok zo 6400 na 6800 ot. za minútu.

Použitie materiálu z uhlíkových vlákien na viacerých častiach karosérie ukrojilo z hmotnosti auta 63 kg. Vozidlo dosiahne zrýchlenie z pokoja na 100 km/h za dve sekundy a maximálnu rýchlosť cez 310 km/h.

Dizajn pretkávaný červenou

Výrazným dizajnovým doplnkom sú niektoré karbónové časti karosérie lemované červenou linkou. V interiéri pôsobí červená kontrastne na stredovom paneli, dverách, sedadlách Recaro či trojramenom volante, kde nahradila tradičný pretekársky žltý pásik.

SkryťVypnúť reklamu

V Japonsku sa Nissmo s očakávanou cenou 145 000 eur dostane na trh vo februári, v Európe a USA to bude o niečo neskôr v priebehu roku 2014. Na škody spôsobené pretekaním, súťažným spôsobom jazdy a jazdou na okruhu alebo letiskovej dráhe sa záruka nevzťahuje.

Vďaka dosiahnuté mu času na okruhu Nürburgring Nordschleife sa Nissan GT-R Nismo dostáva hneď za hybridný špeciál Porsche 918 Spyder, ktorý pokoril hranicu sedem minút.

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 314
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 713
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXV
  2. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  3. Daniel Bíro: Kapela Slovenská Klobása vznikla už v roku 1993. Aké boli jej začiatky? A aká je súčasnosť kapely?
  4. Jozef Foltýn: Huliak che byť už aj reprezentačný tréner
  5. Štefan Šturdzík: Dvojtvárnosť premiéra.
  6. Milan Srnka: Fico bude v Moskve v “exkluzívnej spoločnosti”
  7. Jozef Stasík: Čakáme na nové elity. Nie, ani tie nás nespasia.
  8. Viktor Pamula: Ako sa minister obrany ministrom zdravotníctva stal
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 29 383
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 800
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 23 203
  4. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 10 987
  5. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 575
  6. Viktor Pamula: Ako predseda Jednoty Dôchodcov Slovenska do Spišskej prišiel 6 939
  7. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 6 034
  8. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 873
  1. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  2. Tupou Ceruzou: Smerákov
  3. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil a netreba mu ďakovať.
  4. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  5. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  6. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  7. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  8. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
SkryťZatvoriť reklamu