SME
Sobota, 26. november, 2022 | Meniny má Kornel

Limitovaná edícia BMW X6 M je orientovaná na dizajn

Automobilka BMW vyrobí 100 kusov BMW X6 M Design Edition so špeciálnou výbavou a upraveným vzhľadom. Výkon motora ostáva nezmenený.

(Zdroj: BMW)
Napíšte nám
o vašom vozidle

Predstavte ho čitateľom AUTOsme.sk.

Čo o svojom aute napísať?



Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu

Mníchovská značka pripravila limitovanú edíciu 100 exemplárov BMW X6 M, ktoré nazvala BMW X6 M Design Edition. Táto výbavová línia obsahuje nové športové a dizajnové prvky v interiéri aj exteriéri.

Interiér BMW X6 M Design Edition je čalúnený prírodnou kožou Merino vrátane palubnej dosky v dvojfarebnom vyhotovení čierna/červená Mugello s kontrastnými stehmi v červenej farbe Mugello.

Exkluzívne pre BMW X6 M Design Edition boli vytvorené interiérové lišty v čiernom klavírnom laku s plaketou, ktorá nesie označenie edície. Zvonku je BMW X6 M Design Edition rozpoznateľné podľa 21-palcových diskov M Performance z ľahkých zliatin s dvojitými lúčmi a prvkami z karbónu.

Vozidlo môže byť lakované jednou z troch metalických farieb: alpská biela, zafírová čierna alebo červená Melbourn.

Všetky BMW X6 M Design Edition jazdia na 21-palcových kolesách z ľahkých zliatin M Performance s dvojlúčovým dizajnom. Čelný pohľad zvýraňujú čierne ľadviny BMW a čierne vonkajšie spätné zrkadlá.

Aerodynamiku a prítlak vozidla k vozovke by mal zlepšiť predný a zadný spojler M Performance z karbónu, ako aj čierny zadný difúzor. Kto by chcel ešte rozšíriť znaky motoršportu, môže siahnuť po doplnkov polepe pruhmi M Performance vo farbách BMW M.

Výkon motora ostáva nezmenený

Rovnako ako pri sériovej verzii BMW X6 M aj BMW X6 M Design Edition poháňa osemvalcový benzínový motor BMW M TwinPower Turbo so zdvihovým objemom 4 395 cm3. Vyprodukuje výkon 408 kW (555 k) a maximálny krútiaci moment 680 N.

Pohonná jednotka je kombinovaná výhradne so šesťstupňovou automatickou prevodovkou so skrátenými časmi radenia.

Vodič má kdispozícii jeden z dvoch programov adaptívneho podvozka BMW X6 M, ktorý je znížený o 10 milimetrov. Špeciálne pre BMW X6 M je vyladený aj posilňovač riadenia závislý od rýchlosti.

Veľké auto brzdia veľké brzdy

Napriek svojmu zameraniu je BMW X6 M schopné ťahať príves do hmotnosti troch ton.

O brzdenie veľkej hmotnosti, či jazdy vysokou rýchlosťou sa starajú brzdové kotúče s priemerom 395 mm vpredu a štvorpiestikové strmene. Zadná náprava je vybavená kotúčmi s priemerom 385 mm a strmeňmi s jedným piestikom.

Nastavenie elektronicky riadených tlmičov (EDC) a systém Adaptive Drive minimalizujúci bočný náklon, umožňuje účinné brzdenie a zrýchlenie len s minimálnym naklonením karosérie. Ďalšou dôležitou úlohou spomenutých systémov je zvýšenie presnosti riadenia a smerovej stability.

Cena limitovanej edície BMW X6 M Design Edition zatiaľ nie je známa.

zdroj: ts BMW

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa najväčšia investičná konferencia roku 2022
  2. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana?
  3. Pre úsmevy všetkých detí: Mikuláš prinesie prekvapenia aj online
  4. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to?
  5. Vedeli ste, čo všetko kryje poistenie nehnuteľnosti?
  6. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám
  7. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie
  8. Novinka: Počúvajte podcasty úplne bez reklamy v apke SME
  1. Tesco pokračuje v raste, otvára dve nové predajne
  2. Adios, smetiaky! Tento domáci kompostér mení odpad na substrát
  3. TESCO pokračuje v raste.Otvorilo predajňu v Kysuckom Novom Meste
  4. Štátne rezervy uvedú nový systém pomoci v krízových situáciách
  5. 7 prekvapení, ktoré prináša bývanie v Helenkách
  6. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana?
  7. eTabletka - 6 dôvodov pre nákup liekov z pohodlia domova
  8. Wüstenrot predstavuje novinku v poistení majetku W dobrom domov
  1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie 22 344
  2. Vo Zvolene otvorili prvé zelené obchodné centrum na Slovensku 7 488
  3. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám 6 132
  4. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana? 3 981
  5. Plavky namiesto bielych plášťov. To sú doktori budúcnosti 3 275
  6. First moment dovolenka: letný oddych so zľavou do 35 percent 2 677
  7. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to? 2 584
  8. Novinka: Počúvajte podcasty úplne bez reklamy v apke SME 2 501
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Renault Austral

Lákať chce výbavou aj ovládaním Google.


21 h
MG ZS

Zamrzieť môže spotreba aj infotainment.


25. nov
Fiat Tipo

Litrový trojvalec prekonáva staršiu atmosféru v každom ohľade.


23. nov
Pozreli sme si trojicu inzerovaných jazdených elektromobilov.

Z nízkeho počtu najazdených kilometrov sa netreba tešiť.


22. nov

Blogy SME

  1. Jozef Ďanovský: 7 úrodných rokov pod supervíziou Dr.Velických
  2. Ľuboš Vodička: Husitské opevnenie v Prietrži
  3. Rastislav Puchala: Pikantné spomienky na vlastnú stužkovú
  4. Anton Kovalčík: Občianska vojna a revolučný teror v sovietskom Rusku, 2.
  5. Jozef Kozár: Aké sú skutočné farby na Marse?
  6. Helena Michlíková: Kto uhádne moje meno- nechcem Ťa ale kto ho neuhádne, vezmem Ťa
  7. Adriana Boysová: Mikuláš na luxemburský spôsob
  8. Ľudmila Križanovská: Prvýkrát súhlasím s Eduardom Chmelárom
  1. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX 6 410
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia 6 148
  3. Ján Valchár: Ukrajinci zmasakrovali ruských vojakov - no a čo? 5 289
  4. Věra Tepličková: Tak Sme rodina, alebo nie sme rodina? 4 796
  5. Ľuboš Vodička: Železnica na Slovensku: Myjavský viadukt 3 024
  6. Ján Valchár: 9 mesiacov štvordňovej operácie (a najlepšia investícia histórie). 2 872
  7. Pavel Macko: Ľudské hyeny a vojnoví štváči sa nezastavia pred ničím! 2 699
  8. Rudolfa Vallová: Lekári, nechcite švajčiarske platy! 2 619
  1. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  2. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  3. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  4. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
  6. Jiří Ščobák: Chcete výborný seriál s nestandardním příběhem? Chcete krásnou herečku a herce, kteří umí hrát? Teplo lidské duše? Strašidelný zámek a psychiatrii?
  7. Jiří Ščobák: Porazíme infláciu? Ako vznikla, kto za ňu môže a ako ju riešiť?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 50. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 2/3, prvý polrok 1929
SkryťZatvoriť reklamu