Turbom prepĺňaný benzínový štvorvalec s objemom dva litre, ktorý poznáme z modelov A 45 AMG a CLA 45 AMG, dosiahne maximálny výkon 262 kW pri 6000 otáčkach za minútu a Mercedes GLA 45 AMG vďaka nemu zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy.
Pre zlepšenie reakcie na plyn, je motor prepĺňaný dvojšpirálovým turbom, ktoré umožňuje rýchlejší nástup krútiaceho momentu od nižších otáčok.
Maximálny krútiaci moment 450 Nm je dostupný od 2250 po 5000 otáčok za minútu a vozidlo dosiahne maximálnu elektronicky obmedzenú rýchlosť 250 km/h.
Mercedes GLA 45 AMG spĺňa emisnú normu euro 6 a podľa výrobcu spotrebuje v priemere 7,5 litra paliva na 100 kilometrov.
Sedemstupňová automatická dvojspojková prevodovka MG SPEEDSHIFT DCT ponúka tri jazdné režimy, manuál, šport a controlled efficency, ktorý je zameraný na spotrebu a komfort.
Stabilizácia natáča auto do zákruty
Pohon všetkých kolies AMG 4MATIC štandardne využíva na prenos výkonu prednú nápravu, ale v prípade potreby pripája aj zadnú nápravu a rozdeľuje výkon maximálne v pomere 50:50.
Štandardne dodávaný systém ESP Curve Dynami Assist pomáha malému SUV krotiť nedotáčavosť v ostrých zákrutách tak, že pribrzdí vnútorné zadné koleso, čím pomôže autu k natočeniu do zákruty.
Zmení tak jeho charakter od nedotáčavého smerom k pretáčavému. Stabilizačný systém ESP je možné, typicky pre AMG, čiastočne alebo úplne vypnúť.
Interiér stavia na kontraste čiernej a červenej
Interiéru dominujú čierne sedadlá z ručne vyrobenej kože Artico, prešité kontrastnou červenou niťou, rovnako ako vnútro dverí a trojramenný volant s perforovanou kožou.
Predaj Mercedesu GLA 45 AMG, ktorý debutuje na autosalóne v Detroite, začne v polovici marca tohto roku a na cestách sa objaví až v júli 2014.