Chevrolet Corvette Z06 bude mať o pätinu väčší výkon ako predchodca

Corvette Stingray Z06 pôsobí agresívne. Výkon 630 koní prekročí tieň predchádzajúcej generácie takmer o 120 koní.

(Zdroj: Chevrolet)

Chevroletu unikli zábery extrémnej verzie Z06 modelu Corvette ešte koncom minulého roka. V týchto dňoch automobilka zverejní oficiálne fotografie.

Pôsobí agresívnejšie a masívnejšie

Corvette Stingray Z06 pôsobí ešte agresívnejšie a masívnejšie ako „základný“ model, z ktorého vychádza. Automobil zdobí množstvo aerodynamických prvkov a otvorov pre prívod vzduchu nie len do motorového priestoru.

Pekne pôsobí aj spodná pera predného nárazníka, plynulo prechádzajúca do vystúpených prahov na rozšírených podbehoch. Nové je aj väčšie zadné krídlo zvyšujúce prítlak na zadnej náprave.

Automobilka dopriala nadopovanému modelu širšie zadné blatníky s ďalším otvorom pre prívod vzduchu k brzdám. Zadné partie sú výraznejšie o zväčšený difúzor.

Bude mať 7-litrový motor?

Nový Chevrolet Corvette Z06 je označený logom Supercharged, čo samozrejme znamená prepĺňanie kompresorom. Nový vidlicový osemvalec vyprodukuje maximálny výkon 462 kW (628 k) a masívny krútiaci moment 880 Nm. Finálne hodnoty sa môžu ešte trochu líšiť.

Zatiaľ nie je jasné, či Chevrolet použije motor s objemom 7 litrov, ktorý poháňa predchádzajúcu generáciu alebo zvolí nový motor, s objemom 6,2 litra, použitý na pohon štandardného modelu Corvette Stingray.

Predpokladáme, že dynamické parametre a ďalšie technické detaily sprístupní automobilka v priebehu niekoľkých dní. Autosalón v Detroite začal pre novinárov práve dnes. Pre verejnosť bude otvorený od stredy 15. januára až do 26. januára 2014.

zdroj: carscoops.com

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 281
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 5 222
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 454
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 124
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 030
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 921
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 746
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 627
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 445
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 893

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.