Porsche 911 Targa sa dočkalo svojich nástupcov

Porsche na autosalóne v Detroite predstavilo novú generáciu 911 Targa 4 a 911 Targa 4S s pohonom všetkých kolies.

Nová Targa 4 s typicky zaobleným zadným sklom, ktoré nahrádza C stĺpiky, sa dostane na cesty v priebehu jari.

Tak, ako originál Targa z roku 1965, aj jej nástupcovia 911 Targa 4 a 911 Targa 4S majú namiesto B stĺpikov rám po stranách a na vrchu strechy. Jej predná časť je automaticky otvárateľná a zasúva sa za zadné sedadlá.

Oba modely sú v ponuke výlučne s pohonom všetkých kolies, preto majú širšiu zadnú časť karosérie a širší rozchod zadnej nápravy.

Z veľkej časti sú nové Porsche Targa 4 a Targa 4S mechanicky identické s Porsche 911 Cabriolet. Využívajú trakčný systém Porsche Traction Management, známy z ostatných modelov Porsche 911.

S automatickou dvojspojkovou PDK prevodovkou, Sport Chrono balíkom a s 3,4 litrovým šesťvalcovým boxerom dosiahne Targa 4 maximálnu rýchlosť 280 km/h a zrýchlenie z 0 na 60 míľ za hodinu (96,5 km/h) za 4,6 sekundy.

Targa 4S s objemnejším 3,8 litrovým boxerom s výkonom 294 kW zvládne zrýchlenie z 0 na 60 míľ za hodinu za 4,2 sekundy a má vyššiu maximálnu rýchlosť 293 km/h.

V štandarde je interiér Targy v koži. Samozrejmosťou sú športové sedadlá a sedem palcový dotykový displej s navigáciou.

Cena nového Porsche Targa 4 je 74 000 eur, v prípade Porsche Targa 4S treba počítať so sumou 85 000 eur.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 899
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 846
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 17 539
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 117
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 540
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 627
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 436
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 474
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 091
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 639

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

PLUS

Boli sme u posledného grófa Šternberka zo Šternberka

Po hrade jazdili na trojkolkách, aj robili omše.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.